Áfonya

Az áfonyáról köztudott, hogy hozzájárul a szem egészségéhez, de számos más előnye is van. Előnyös fogyasztani cukorbetegség, szemfenéki meszesedés, glaukóma és farkasvakság esetén. Számos sztori keringett a levegőben a második világháború pilótáiról, akik az éjszakai látásuk élessége érdekében áfonyát fogyasztottak.

Áfonya

now_cranberry_caps_100.jpg
Az amerikai tőzegáfonya, más néven vörös áfonya (Vaccinium macrocarpon) hatóanyagai segítik a húgyutak egészségének fenntartását.
pharmekal_cranberry_concentrate_4200_1000.jpg
Húgyutak egészségének fenntartására, immunrendszer támogatására.
vitaking_bilberry_470_mg_90.jpg
A fekete áfonyában (bilberry) lévő vegyületek más flavonoidokhoz hasonlóan antioxidáns tulajdonságúak.
swanson_bilberry_470_mg_100.jpg
Rendkívül erőteljes antioxidáns.
swanson_cranberry_180.jpg
A vörösáfonya kiváló tápanyag- és ásványi anyag (Kalcium, Magnézium, Kálium) valamint C, B, A-vitaminforrás.
vitaking_cranberry_90.jpg
A tőzegáfonya kiváló tápanyag- és ásványi anyag (Ca, Mg, K) valamint C, B, A-vitaminforrás. Emiatt nagyon hasznos a fogyasztása, különösen a hölgyeknek.