-8% Weider L-Glutamine (400 g)

most
8%
kedvezmény
weider_l_glutamine_400.jpg

Weider L-Glutamine - tiszta, nagy mennyiségű glutamint tartalmazó por, izomtömeg- vagy erőszint növeléshez, szálkásításhoz.

40 adag/kiszerelés (10 g/adag)
weider_l_glutamine_400.jpg

12 980 Ft -8% 11 980 Ft

szállítás1-2 nap

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Más kiszerelést szeretnék

Weider L-Glutamine

Tiszta, nagy mennyiségű glutamint tartalmazó por, izomtömeg- vagy erőszint növeléshez, szálkásításhoz

Javasolt edzési periódus

Izomtömeg növelés szakasza

Erőszint növelés szakasza

Szálkásítás szakasza

A Weider L-Glutamine tulajdonságai

Megelőzi a túledzettséget

Erősíti az immunrendszert

Növeli a sejt víztartalmát (telt izmok)

A Weider L-Glutamine javasolt felhasználása:

A legjobb, ha közvetlenül edzés után fogyasztja, szénhidrát bevitele mellett. Amikor szénhidrátokat fogyaszt, a szervezet inzulint kezd termelni, az inzulin hatására pedig növekszik az izmokban a glutamin kiválasztása. Edzésnapokon a napi javasolt adag 5-10 g. Nem edzésnapokon szedése reggel vagy lefekvés előtt ajánlott.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
L-Glutamine
5 g
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Weider L-Glutamine (400 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
plank_press_2.jpg Nyomás statikus hídtartásból

Unod már a hagyományos plank-et, mert a végtelenségig tudod tartani? Akkor itt az ideje, hogy kipróbálj egy olyan verziót, ami annyira kemény, hogy attól sírni fogsz! Ez egy olyan gyakorlat, ami azoknak való, akik azt szeretik, amikor az edzés igazán embert próbáló és folyton keresik az új kihívásokat! Kombináljuk össze a jól megszokott gyakorlatot egy nyomó mozdulattal, ezzel sokkolva a vállövet és a törzset egyszerre!

egyel_tojast_2.jpg Egyél tojást, és nőj nagyra!

Sportolók generációi nőttek fel tojáson, és mai napig kedvelt formája a fehérjeszükségletünk fedezésének. Nemcsak az emberi szervezet számára elsőrendű fehérjeforrást tartalmaz, de bizonyítani látszódik, hogy közvetlen hatása van az izomépítésre… Az, hogy a tojásban lévő koleszterint a szervezet anabolikus hormonok kiválasztásához is felhasználja nem feltétlenül újdonság, de immár bizonyítható, hogy a rendszeres tojás fogyasztás pozitívan befolyásolja a növekedést. Lássuk a tojás tényleg annyira anabolikus-e.

novenyi_tejek_2.jpg Útikalauz a növényi tejekhez

Az elmúlt tíz-tizenöt év során alapjaiban változott meg az emberek reform táplálkozásról alkotott képe: számos olyan élelmiszer fajta, ami korábban még kuriózum volt, és csak bio élelmiszerboltokban lehetett kapni manapság már a szupermarket láncok heti akciós újságjaiból köszön ránk vissza. Az egyik ilyen kategória az úgynevezett "növényi tejek".

teljes_testes_edzes_egy_suly_1.jpg Teljes testes edzés egyetlen kézisúlyzóval

Mivel egyelőre a konditerembe járás szempontjából még nem javul a helyzet, ezért most kicsit arról fogunk beszélni, hogy miképpen végezhetünk otthoni edzést, ha csak egyetlen kézisúlyzó áll rendelkezésünkre. Mindösszesen egy cserélhető tárcsás súlyzó is meglepően hatékony tud lenni, ha okosan használjuk! Nézzük mit tehetünk egyetlen súlyzóval!