Vitaking CLA Plus (90 gélkapszula)

vitaking_cla_plus_90.png

Négyféle összetevője külön-külön is fantasztikusan hat, így együtt alkalmazva őket pedig különösen hatékonyak.

90 adag/kiszerelés (30 kapszula/adag)
vitaking_cla_plus_90.png

4 880 Ft

szállítás2-3 nap

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
A termék speciális összetevőket tartalmaz. Minden egyes benne található tápanyag a szervezet normál működését segíti.
Négyféle összetevője külön-külön is fantasztikusan hat, így együtt alkalmazva őket pedig különösen hatékonyak. Összetevői:

- L-karnitin
- A zöld tea kivonata, az EGCG hozzájárulhat a szervezet energiatermelésének és zsíranyagcseréjének növeléséhez. Segíthet a normális testtömeg megtartásában és a testtömeg szabályozásban. Hozzájárulhat a test zsírtartalmának csökkentéséhez. Segítheti a zsírsavak lebontását, elősegítheti a zsírsav oxidációt.
Egészséges étkezéssel és testmozgással alkalmazva elősegítheti a testtömeg szabályozást.
- CLA (konjugált linolsav)
- A lecitin felgyorsítja a zsírok és a koleszterin átáramlását a májon, így akadályozva meg azok felhalmozódását, és segítve elő a méreganyagok kimosódását. Lecitin nélkül a zsírok felhalmozódnának a májban, ahol akadályoznák az anyagcserét.
Hasonló okokból a lecitin fontos részét képezi a zsírok emésztését végző epének. Ezért aztán ha nem jutunk elegendő lecitinhez, hajlamosabbá válhatunk az epekő képződésre.

Rendszeres testmozgással párosítva igazán látványos eredményt lehet elérni a fogyasztásával.

Napi ajánlott mennyiség: 3 gélkapszula

OÉTI bejegyzési szám: 16295/2015

A felhasználási javaslatban megadott mennyiséget ne lépje túl! A termék nem helyettesíti a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. A doboz gyermekek elől gondosan elzárva tartandó!
összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
CLA
1500 mg
 
 
Zöld tea
600 mg
 
 
Szója
60 mg
 
 
L-Carnitine
300 mg
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Vitaking CLA Plus (90 gélkapszula) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
1300kcal_dieta_1.jpg Ünnepek utáni mentőöv: gyors 1300 kalóriás diétás étrend!

Az ünnepi dőzsölésbe sokan belecsúszunk… és mivel nem lehetett visszautasítani a nagyi bejglijét és a töltött káposztát is zserbóval kísértük le… gyors mentőövre lehet szükségünk.

sportorak_1_1.jpg Sportóra kisokos 1. rész

Manapság az egyik legkelendőbb kiegészítő a sportóra lett a fizikai edzést végzők körében. Míg húsz évvel ezelőtt volt két-három gyártó a piacon nagyon szűk termékportfólióval, mostanra már a néhány ezer forintos távol-keleti gagyitól a félmilliós precíziós mérnöki műremekig mindent megtalálunk. Annyi a funkció, hogy sokan csak pislognak amikor megveszik az elsők órájukat. Még ennél is többen vannak, akik egyszerűen szégyellik beismerni, hogy nem igazodnak ki rajta. Úgy gondoltuk itt az ideje, hogy ezeket bemutassuk, mivel meggyőződésünk, hogy egy roppant hasznos eszközökről van szó és ha adekvát mód tudjuk kezelni, akkor az edzéseinket tudatosabb szintre emelhetjük. Elsőként ismerjük meg a sportórák legfontosabb funkcióját a pulzus mérést!

hict_1.jpg Ismerd meg a HICT módszert

Ismerd meg a HICT-et, azt az edzésmódszert, ami elmossa a határokat a kardió és a súlyzós edzés között! A HICT azt ígéri, hogy végig az anaerob küszöb felett dolgozol, de sokkal durvábban, mint azt a korábbi magas intenzitású edzések során megtapasztalhattad. Tényleg hatékony lehet? Vajon valóban van-e új a nap alatt és tényleg mást takar-e ez a módszer és nem csak egy átnevezett HIIT?

hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!