-16% Universal Creatine Powder (1000 g)

most
16%
kedvezmény
universal_creatine_1000.jpg

Az Universal Creatine csak ezt a 100%-os gyógyszerészeti tisztaságú forrást tartalmazza! Ez a kreatin-kiegészítés legtisztább és leghatékonyabb formája!

200 adag/kiszerelés (5 g/adag)
universal_creatine_1000.jpg

11 380 Ft -16% 9 580 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

Van jó minőségű és van rosszabb minőségű kreatin. De van tökéletes is! Hogy mi a különbség? A gyártási folyamat minőség és forma. Az egyetlen klinikailag igazolt hatékonyságú kreatin a kreatin-monohidrát. A legmagasabb minőségű kreatin-monohidrátot pedig Németországból állítják elő! Az Universal Creatine csak ezt a 100%-os gyógyszerészeti tisztaságú forrást tartalmazza! Ez a kreatin-kiegészítés legtisztább és leghatékonyabb formája!

Az ATP (adenozin-trifoszfát) az izom összehúzódás alapvető energiaforrása. Az izomkontrakcióhoz szükséges energia az ATP molekula nagy energiájú foszfátkötésének felbomlásából származik. A folyamat végterméke az ADP! A szervezetben tárolt kreatin-foszfát feladata ennek az ADP molekulának a regenerálása, azaz egy foszfát molekula átadása, és így további energia biztosítása! A kreatin kiegészítő fogyasztásával e készletek növelhetőek, így hosszabb és intenzívebb edzésekre leszel képes. Javul az aerob és anaerob teljesítményed, növekszik a kitartásod és a száraz izomtömeged!

Adagolás:

Keverj el egy púpozott teáskanál (5 g) kreatin-monihidrátot 3-5 dl vízben vagy gyümölcslében és fogyaszd azonnal.

A leghatékonyabb alkalmazási technika két fázisra osztja a fogyasztást un. „feltöltési" és „fenntartási" fázisokra.

Az izmok kreatin raktárainak feltöltéséhez legalább öt napon át fogyassz napi 20-30 gramm (0,3 gramm testsúlykilógramm) kreatin-monohidrátot, 5 grammos adagonként elosztva a nap folyamán. Ezt követően fogyassz napi 5-10 grammot a kreatin készletek szinten tartásához.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Creatine
5 g
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Universal Creatine Powder (1000 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
sportorak_1_1.jpg Sportóra kisokos 1. rész

Manapság az egyik legkelendőbb kiegészítő a sportóra lett a fizikai edzést végzők körében. Míg húsz évvel ezelőtt volt két-három gyártó a piacon nagyon szűk termékportfólióval, mostanra már a néhány ezer forintos távol-keleti gagyitól a félmilliós precíziós mérnöki műremekig mindent megtalálunk. Annyi a funkció, hogy sokan csak pislognak amikor megveszik az elsők órájukat. Még ennél is többen vannak, akik egyszerűen szégyellik beismerni, hogy nem igazodnak ki rajta. Úgy gondoltuk itt az ideje, hogy ezeket bemutassuk, mivel meggyőződésünk, hogy egy roppant hasznos eszközökről van szó és ha adekvát mód tudjuk kezelni, akkor az edzéseinket tudatosabb szintre emelhetjük. Elsőként ismerjük meg a sportórák legfontosabb funkcióját a pulzus mérést!

hict_1.jpg Ismerd meg a HICT módszert

Ismerd meg a HICT-et, azt az edzésmódszert, ami elmossa a határokat a kardió és a súlyzós edzés között! A HICT azt ígéri, hogy végig az anaerob küszöb felett dolgozol, de sokkal durvábban, mint azt a korábbi magas intenzitású edzések során megtapasztalhattad. Tényleg hatékony lehet? Vajon valóban van-e új a nap alatt és tényleg mást takar-e ez a módszer és nem csak egy átnevezett HIIT?

hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.