Twinlab L-Ornithine (100 kapszula)

twinlab_l_ornithine_100.jpg

Az ornitin stimulálja a növekedési hormon termelést, növelheti az izomtömeget, az erőt, és az energiaszintet, miközben csökkenti a testzsírt.

100 adag/kiszerelés (1 kapszula/adag)
twinlab_l_ornithine_100.jpg

6 780 Ft -15% 5 780 Ft

Nem rendelhető

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

Az ornitin stimulálja a növekedési hormon termelést, növelheti az izomtömeget, az erőt, és az energiaszintet, miközben csökkenti a testzsírt.

Előfordulási helyek

Húsok, tojás, tejtermékek, és más egyéb fehérjében gazdag élelmiszerek.

Az ornitint erőatléták szokták alkalmazni, abban a reményben, hogy serkentik ezzel a növekedési hormon szintet, ezáltal növelik az erőt, izomtömeget, és az energiaszintet. Bár az ornitin a jelek szerint - legalábbis időszakosan - megemeli a növekedési hormon szintet, a nagy izomtömeg és erő már igencsak kérdéses. Sokkal hasznosabb, regenerációt elősegítő hatása lehet az, hogy kimossa az ammóniát - az edzések egyik mérgező melléktermékét - a szervezetből.

Hogyan segíti elő az izomtömeg növekedést és regenerálódást:

* Stimulálja a növekedési hormon termelődését, ami potenciálisan növelheti az erőt és az izomtömeget

* Eltávolítja szervezetünkből az ammóniát, amivel a regenerálódást segíti elő

Hogyan járul hozzá a hosszú élethez

* Segíti az immunrendszer működését, valamint a test toxinokkal szembeni védekező képességét

Kutatások alapján az ornitin a következő tünetek kezelésekor lehet hasznos:

* Sebek/sérülések

* Trauma

* Máj rendellenességek

Adagolás:

A szakirodalomban napi 500-2000mg (0,5-2 g) ornitin szedését ajánlják testsúlytól, általános egészségi állapottól és alkalmazási területtől függően. Adagolását ajánlatos megbeszélni orvossal, vagy dietetikussal. A szakemberek azt javasolják, hogy mint minden aminosavat az L-ornitint is éhgyomorra vegyük be, mert így jobban felszívódik, tökéletesebben fejti ki hatását.

Egy adag: 1 kapszula

Adagok száma: 100

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
L-Ornithine
500 mg
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Twinlab L-Ornithine (100 kapszula) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
sportorak_1_1.jpg Sportóra kisokos 1. rész

Manapság az egyik legkelendőbb kiegészítő a sportóra lett a fizikai edzést végzők körében. Míg húsz évvel ezelőtt volt két-három gyártó a piacon nagyon szűk termékportfólióval, mostanra már a néhány ezer forintos távol-keleti gagyitól a félmilliós precíziós mérnöki műremekig mindent megtalálunk. Annyi a funkció, hogy sokan csak pislognak amikor megveszik az elsők órájukat. Még ennél is többen vannak, akik egyszerűen szégyellik beismerni, hogy nem igazodnak ki rajta. Úgy gondoltuk itt az ideje, hogy ezeket bemutassuk, mivel meggyőződésünk, hogy egy roppant hasznos eszközökről van szó és ha adekvát mód tudjuk kezelni, akkor az edzéseinket tudatosabb szintre emelhetjük. Elsőként ismerjük meg a sportórák legfontosabb funkcióját a pulzus mérést!

hict_1.jpg Ismerd meg a HICT módszert

Ismerd meg a HICT-et, azt az edzésmódszert, ami elmossa a határokat a kardió és a súlyzós edzés között! A HICT azt ígéri, hogy végig az anaerob küszöb felett dolgozol, de sokkal durvábban, mint azt a korábbi magas intenzitású edzések során megtapasztalhattad. Tényleg hatékony lehet? Vajon valóban van-e új a nap alatt és tényleg mást takar-e ez a módszer és nem csak egy átnevezett HIIT?

hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.