trec_solid_mass_300.jpg

Masszív tömegnövelő formula! Hozzájárul az izomtömeg növeléséhez. Szénhidrátok és fehérjék értékes forrása. Alapvető fontosságú sport táplálékkiegészítő.

7,5 adag/kiszerelés (400 g/adag)
csokolade.jpg
Csokoládé
8 980 Ft
Raktáron
eper.jpg
Eper
8 980 Ft
Raktáron
vanilia.jpg
Vanília
8 980 Ft
Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Más kiszerelést szeretnék

- Masszív tömegnövelő formula!
- Hozzájárul az izomtömeg növeléséhez
- Szénhidrátok és fehérjék értékes forrása
- Alapvető fontosságú sport táplálékkiegészítő

A Solid Mass egy elengedhetetlen táplálékkiegészítő tömegnövelés során, mely szénhidrátok és fehérjék optimális arányát tartalmazza azon intenzíven edző sportolók számára, akik arra törekszenek, hogy növeljék a testtömegüket.

A Solid Mass rövid-közepes-és hosszú láncú szénhidrátokat is tartalmaz, melyek könnyen felszívódó energiaforrások a szervezet számára. A termék  jelentős mennyiségű tejsavófehérje-koncentrátumot tartalmaz, amely segít növelni és fenntartani a száraz izomtömeget. A Solid Mass -t megerősítettük továbbá egy vitaminokban gazdag komplexszel is, amely hozzájárul a napi vitaminbevitelhez.

Felhasználási javaslat: Az ajánlott napi adag 300-400g. Fogyassz 3-4 adagot naponta ( 1 adag = 100g). 1 adagot megfelelően fel kell oldani 250 ml vízben vagy tejben shakert vagy mixert használva.

Edzésnapon fogyassz 1 adagot ébredés után,1 adagot 1,5 órával edzés után ( a fennmaradó 2 adagot lehetőleg étkezések között fogyasszuk), pihenőnapon pedig fogyassz  1 adagot ébredés után 2-3 adagot az étkezések között a nap folyamán.

MEGJEGYZÉS: A csomagolásban egy praktikus mérőkanál található, mely segít a termék 1 adagjának pontos kimérésében:(100 g – 3,5 mérőkanál)
összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Trec Solid Mass (3000 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
sportorak_1_1.jpg Sportóra kisokos 1. rész

Manapság az egyik legkelendőbb kiegészítő a sportóra lett a fizikai edzést végzők körében. Míg húsz évvel ezelőtt volt két-három gyártó a piacon nagyon szűk termékportfólióval, mostanra már a néhány ezer forintos távol-keleti gagyitól a félmilliós precíziós mérnöki műremekig mindent megtalálunk. Annyi a funkció, hogy sokan csak pislognak amikor megveszik az elsők órájukat. Még ennél is többen vannak, akik egyszerűen szégyellik beismerni, hogy nem igazodnak ki rajta. Úgy gondoltuk itt az ideje, hogy ezeket bemutassuk, mivel meggyőződésünk, hogy egy roppant hasznos eszközökről van szó és ha adekvát mód tudjuk kezelni, akkor az edzéseinket tudatosabb szintre emelhetjük. Elsőként ismerjük meg a sportórák legfontosabb funkcióját a pulzus mérést!

hict_1.jpg Ismerd meg a HICT módszert

Ismerd meg a HICT-et, azt az edzésmódszert, ami elmossa a határokat a kardió és a súlyzós edzés között! A HICT azt ígéri, hogy végig az anaerob küszöb felett dolgozol, de sokkal durvábban, mint azt a korábbi magas intenzitású edzések során megtapasztalhattad. Tényleg hatékony lehet? Vajon valóban van-e új a nap alatt és tényleg mást takar-e ez a módszer és nem csak egy átnevezett HIIT?

hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.