trec_solid_mass_300.jpg

Masszív tömegnövelő formula! Hozzájárul az izomtömeg növeléséhez. Szénhidrátok és fehérjék értékes forrása. Alapvető fontosságú sport táplálékkiegészítő.

7,5 adag/kiszerelés (400 g/adag)
vanilia.jpg
Vanília
8 980 Ft
Raktáron
eper.jpg
Eper
8 980 Ft
Raktáron
csokolade.jpg
Csokoládé
8 980 Ft
Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Más kiszerelést szeretnék

- Masszív tömegnövelő formula!
- Hozzájárul az izomtömeg növeléséhez
- Szénhidrátok és fehérjék értékes forrása
- Alapvető fontosságú sport táplálékkiegészítő

A Solid Mass egy elengedhetetlen táplálékkiegészítő tömegnövelés során, mely szénhidrátok és fehérjék optimális arányát tartalmazza azon intenzíven edző sportolók számára, akik arra törekszenek, hogy növeljék a testtömegüket.

A Solid Mass rövid-közepes-és hosszú láncú szénhidrátokat is tartalmaz, melyek könnyen felszívódó energiaforrások a szervezet számára. A termék  jelentős mennyiségű tejsavófehérje-koncentrátumot tartalmaz, amely segít növelni és fenntartani a száraz izomtömeget. A Solid Mass -t megerősítettük továbbá egy vitaminokban gazdag komplexszel is, amely hozzájárul a napi vitaminbevitelhez.

Felhasználási javaslat: Az ajánlott napi adag 300-400g. Fogyassz 3-4 adagot naponta ( 1 adag = 100g). 1 adagot megfelelően fel kell oldani 250 ml vízben vagy tejben shakert vagy mixert használva.

Edzésnapon fogyassz 1 adagot ébredés után,1 adagot 1,5 órával edzés után ( a fennmaradó 2 adagot lehetőleg étkezések között fogyasszuk), pihenőnapon pedig fogyassz  1 adagot ébredés után 2-3 adagot az étkezések között a nap folyamán.

MEGJEGYZÉS: A csomagolásban egy praktikus mérőkanál található, mely segít a termék 1 adagjának pontos kimérésében:(100 g – 3,5 mérőkanál)
összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Trec Solid Mass (3000 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
bicepsz_fejlesztes_2.jpg Meglepő trükkök a bicepszed fejlesztéséhez

Le van maradva a karod? Vagy csak a fétised, hogy szeretnél még markánsabb bicepszet? Alig várod a kar-napod? Most ezzel az írással szeretnénk segíteni, hogy a jó úton haladj - és megosztani olyan NEM tipikus tanácsokat, amik valóban hasznosak, és talán Te sem gondoltál ilyen szemszögből rájuk!

reebok_nano_9_1.jpg EGY EDZŐCIPŐ MINDENEK FELETT: ITT A REEBOK NANO 9

Amikor CrossFit edzésre adod a fejed egy olyan területre tévedsz, ahol szinte kényszer a folyamatos fejlődés. Előbb utóbb eljutsz arra a szintre, hogy nem bírod nem komolyan venni, még nehezebbet akarsz emelni, még több burpeet csinálni és egyre jobban bírni az edzés végén a gyilkos WOD-okat. És persze jönnek szépen a kiegészítők, egy jó crossfit ruha, hosszú zokni és persze a cipő. A cipő, amivel gyorsabb lehetsz, biztosabban állsz a lábadon, javíthatod a technikád és hát persze legyünk őszinték, egy jó cipő ultra menő tud lenni.

nem_tudsz_huzodzkodni_1.jpg Nem tudsz húzódzkodni? Végezd addig ezeket a gyakorlatokat!

Ugye nem is kell mondani, hogy a húzódzkodás a hátedzés guggolása. Nélküle nincs is igazi latissimus... nem beszélve arról, hogy nemtől függetlenül menő, ha két karunkkal a magasba repítjük a testünket... és amilyen szép, annyira nehéz gyakorlat is, így sokan nem tudják érdemben beleilleszteni az edzéstervükbe. Emiatt persze nem az a terv, hogy ki is hagyjuk - hanem könnyített verziókkal, de beleillesztjük.

1200_kalorias_etrend_1.jpg 1200 kalóriás étrend - ajánlott-e egyáltalán valakinek?

Ha rákeresel, akkor láthatod: az internet tele van 1200 kalóriás - vagy még annál is kevesebb tápértékű étrendekkel. A kevés napi koszt természetesen hatalmas ígéretekkel, mínusz kilókkal és centikkel kecsegtet... de vajon tényleg megéri bárkinek is ilyen étrendet követni?