Trec Omega 3-6-9 (120 kapszula)

trec_omega_369_1200.jpg

Az Omega 3-6-9 egy koncentrált táplálék-kiegészítő, ami az öt nélkülözhetetlen telítetlen zsírsav keverékét tartalmazza. A telítetlen zsírsavaknak lényeges befolyása van a testünk állóképességére és a test általános egészségi állapotára. Intenzív fizikai tevékenység esetén az igény ezekre az összetevőkre jelenősen megnő (például sportolók, fizikai munkások esetében).

40 adag/kiszerelés (3 kapszula/adag)
trec_omega_369_1200.jpg

3 080 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Más kiszerelést szeretnék

Az Omega 3-6-9 egy koncentrált táplálék-kiegészítő, ami az öt nélkülözhetetlen telítetlen zsírsav keverékét tartalmazza. A telítetlen zsírsavaknak lényeges befolyása van a testünk állóképességére és a test általános egészségi állapotára. Intenzív fizikai tevékenység esetén az igény ezekre az összetevőkre jelenősen megnő (például sportolók, fizikai munkások esetében).

A szükséges telítetlen zsírsavak egyetlen forrása a jól kiegyensúlyozott étrend, ami megfelelő mennyiségben tartalmazza az úgynevezett "jó zsírokat". Különösen a sportolók korlátozzák a mindennapos étkezésből származó zsírfogyasztást, emiatt ezek a fontos összetevők hiányozni fognak a szervezetükből. Ennek hatása lényeges fizikai teljesítmény csökkenés lehet.

Az Omega 3-6-9 segíti többek között a következőkért felelős rendszerek működését: izomszövet növekedés, magas energiaszint fenntartása, zsírszövet csökkenés, antioxidáns tevékenység, immunrendszer működés, porcok- és ízületi kapcsolódások, a test regenerációjának felgyorsítása. Szervezetünk alkotórészeinek helyes és megfelelő funkcionálásához akár csak a vitaminokat, ásványi anyagokat, hasonlóképpen a telítetlen zsírsavakat is szükséges a mindennapos étkezés során elfogyasztanunk.

Adagolás: Naponta 1 kapszula 3-szor étkezés alatt, vagy közvetlenül utána, lehetőleg 200-300 ml folyadékkal bevéve. A kiegészítőt folyamatosan kell szedni 6-8 hétig.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Borágó
750 mg
 
 
Lenmag
247.5 mg
 
 
Halolaj
225 mg
 
 
Sáfrány
67.5 mg
 
 
Zsírsav
 
 
Alfa-linolénsav
 
 
Palmitic Acid
 
 
Sztearinsav
 
 
Linolsav
 
 
Icosenoic sav
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Trec Omega 3-6-9 (120 kapszula) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
zsirsav_1.jpg Beszéljünk kicsit a zsírokról újra 1.rész

Élettanilag nélkülözhetetlen vegyületekről beszélünk, amikor a zsírokat emlegetjük. Viszont most áttekintjük, mi lehet az oka, mégis, hogy annyira sok vita van körülöttük a táplálkozástudományi körökben. Különös figyelemmel arra, hogy mi különbözteti meg a telített és a telítetlen zsírokat. Kicsit úgy gondoltuk elő kellene venni ezt a témát újra, és egy komolyabb, átfogóbb néhány részes cikksorozattal beszélni róluk. Elsőként vizsgáljuk meg a telített és telítetlen zsírsavak közti különbségeket!

bicepsz_fejlesztes_2.jpg Meglepő trükkök a bicepszed fejlesztéséhez

Le van maradva a karod? Vagy csak a fétised, hogy szeretnél még markánsabb bicepszet? Alig várod a kar-napod? Most ezzel az írással szeretnénk segíteni, hogy a jó úton haladj - és megosztani olyan NEM tipikus tanácsokat, amik valóban hasznosak, és talán Te sem gondoltál ilyen szemszögből rájuk!

reebok_nano_9_1.jpg EGY EDZŐCIPŐ MINDENEK FELETT: ITT A REEBOK NANO 9

Amikor CrossFit edzésre adod a fejed egy olyan területre tévedsz, ahol szinte kényszer a folyamatos fejlődés. Előbb utóbb eljutsz arra a szintre, hogy nem bírod nem komolyan venni, még nehezebbet akarsz emelni, még több burpeet csinálni és egyre jobban bírni az edzés végén a gyilkos WOD-okat. És persze jönnek szépen a kiegészítők, egy jó crossfit ruha, hosszú zokni és persze a cipő. A cipő, amivel gyorsabb lehetsz, biztosabban állsz a lábadon, javíthatod a technikád és hát persze legyünk őszinték, egy jó cipő ultra menő tud lenni.

nem_tudsz_huzodzkodni_1.jpg Nem tudsz húzódzkodni? Végezd addig ezeket a gyakorlatokat!

Ugye nem is kell mondani, hogy a húzódzkodás a hátedzés guggolása. Nélküle nincs is igazi latissimus... nem beszélve arról, hogy nemtől függetlenül menő, ha két karunkkal a magasba repítjük a testünket... és amilyen szép, annyira nehéz gyakorlat is, így sokan nem tudják érdemben beleilleszteni az edzéstervükbe. Emiatt persze nem az a terv, hogy ki is hagyjuk - hanem könnyített verziókkal, de beleillesztjük.