Trec L-Glutamine T6 (240 kapszula)

trec_l_glutamine_t6_300.jpg

Az L-Glutamine T6 egy aminosav komplex; az L-glutamin, taurine és a B6 vitamin gondosan meghatározott aránya. Ezt a formulát arra fejlesztették, hogy javítsa és erősítse a fizikai aktivitást az emberekben, legyenek ők erő-, energia- vagy állóképességi sportolók, vagy bármilyen fizikailag aktív egyének.

20 adag/kiszerelés (12 kapszula/adag)
trec_l_glutamine_t6_300.jpg

5 480 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

Az L-Glutamine T6 egy aminosav komplex; az L-glutamin, taurine és a B6 vitamin gondosan meghatározott aránya. Ezt a formulát arra fejlesztették, hogy javítsa és erősítse a fizikai aktivitást az emberekben, legyenek ők erő-, energia- vagy állóképességi sportolók, vagy bármilyen fizikailag aktív egyének.

Az L-glutamin egy olyan aminosav, ami a vérben és az izmokban lévő szabad aminosavak kb. 60%-át teszi ki. A test kb. 30-40g glutamint veszít minden egyes intenzív edzés folyamán. A glutamint a szervezet saját maga is elő tudja állítani, de csak más – az egyébként izomépítéshez használt – aminosavak átalakításával. Ennek elkerülésére megfelelő mennyiségű glutamint juttathatunk be a szervezetbe, amivel meggátoljuk azokat az enzimeket, melyek a proteineket bontják. Így egy általános anti-katabolikus hatást érünk el.

A glutamin (a kreatinhoz hasonlóan) növeli a vízvisszatartást az izomsejtekben, stimulálja a protein- és glikogén szintézist, ellátva azokat nitrogénnel (melynek erős anabolikus hatása van).

A táplálék-kiegészítő B6 vitaminnal gazdagított, ami fokozza az aminosavak hasznosulását és taurinnal, ami növeli az energiaszintet. A taurin segít a glikogén felhalmozódásban és megakadályozza a szerotonin kibocsátást, a hormonét ami a kifáradásért felel.

Az L-Glutamine T6 felgyorsítja az izmok regenerációját és segít elkerülni a kifáradást, túledzést.

Adagolás: A terméket a testtömeghez mérten kell bevenni, az alábbiak szerint, lehetőleg 30 perccel étkezés előtt, és közvetlenül edzés után. A tablettákat 200-300 ml vízzel ajánlott bevenni. A napi ajánlott mennyiség 12 kapszula. Az L-Glutamine T6 étkezések előtt kell bevenni kb. 300 ml vízzel

Edzés napon: a legjobb eredményért vegyél be az L-Glutamine T6-ból 2 kapszulát reggel, 4-8 kapszulát rögtön edzés után és 2 kapszulát este.

Edzés nélküli napon: A legjobb eredményért vedd be az L-Glutamine T6-t naponta 3-szor, két kapszulát alkalmanként minden 6 órában.

A legjobb, ha kombinálod az L-Glutamine T6-ot kreatinnal és dextrózzal, különösen edzés után.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
L-Glutamine
7680 mg
 
 
Taurine
1920 mg
 
 
B6-vitamin
4.8 mg
240%
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Trec L-Glutamine T6 (240 kapszula) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
sportorak_1_1.jpg Sportóra kisokos 1. rész

Manapság az egyik legkelendőbb kiegészítő a sportóra lett a fizikai edzést végzők körében. Míg húsz évvel ezelőtt volt két-három gyártó a piacon nagyon szűk termékportfólióval, mostanra már a néhány ezer forintos távol-keleti gagyitól a félmilliós precíziós mérnöki műremekig mindent megtalálunk. Annyi a funkció, hogy sokan csak pislognak amikor megveszik az elsők órájukat. Még ennél is többen vannak, akik egyszerűen szégyellik beismerni, hogy nem igazodnak ki rajta. Úgy gondoltuk itt az ideje, hogy ezeket bemutassuk, mivel meggyőződésünk, hogy egy roppant hasznos eszközökről van szó és ha adekvát mód tudjuk kezelni, akkor az edzéseinket tudatosabb szintre emelhetjük. Elsőként ismerjük meg a sportórák legfontosabb funkcióját a pulzus mérést!

hict_1.jpg Ismerd meg a HICT módszert

Ismerd meg a HICT-et, azt az edzésmódszert, ami elmossa a határokat a kardió és a súlyzós edzés között! A HICT azt ígéri, hogy végig az anaerob küszöb felett dolgozol, de sokkal durvábban, mint azt a korábbi magas intenzitású edzések során megtapasztalhattad. Tényleg hatékony lehet? Vajon valóban van-e új a nap alatt és tényleg mást takar-e ez a módszer és nem csak egy átnevezett HIIT?

hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.