Trec Creatine Micronized 200 Mesh Taurine (400 g)

trec_creatine_micronized_200_mesh_taurine_400.jpg

A Creatine egy olyan termék, mely segítséget ad az erő- és tömegnövelésben (anabolikus effektus). Ezen felül ez a változat taurinnal gazdagított, ami élénkíti a szervezetedet és az energiatermelésben is részt vesz.

61,5 adag/kiszerelés (6,5 g/adag)
trec_creatine_micronized_200_mesh_taurine_400.jpg

6 780 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

A Creatine egy olyan termék, mely segítséget ad az erő- és tömegnövelésben (anabolikus effektus). Ezen kívül indirekt módon hozzájárul a test regenerációjához javítva a nitrogén egyensúlyt, és eltolva a protein redukciót (antikatabolikus effektus).

A kreatin mindennapos használata kb.50%-al növeli meg annak koncentrációját az izmokban. Ez számos reakciót vált ki, mely a sejteknek több víz megkötését engedi. Az izomcellák megnövekedett térfogata a sejtközi-nyomás megváltozását eredményezi, amely egy anabolikus jel az izmoknak a növekedésre.

Ezen felül ez a változat taurinnal gazdagított, ami élénkíti a szervezetedet és az energiatermelésben is részt vesz.

Tartós eredmény eléréséért kombináld a kreatint tejsavófehérjével, protein- és szénhidrát kiegészítővel, glutaminnal, HMB-vel, vagy aminosavval.

Ez a kreatin a legnagyobb tisztaságú és abszorpció-képességű kreatin.

Adagolás:

Vegyél be 2 adagot (1 adag = 6.5 g) naponta kétszer, kb. 250 ml vízben, vagy gyümölcslében feloldva

Edzés napon: vedd be az első adagot 30 perccel az edzés előtt, a másodikat azonnal az edzés vége után.

Edzés nélküli napon: vedd be az első adagot 15 perccel a reggeli előtt , a másodikat 15 perccel vacsora előtt.

A legjobb eredmény elérése érdekében kombinálhatod ezt a formulát egy adag (kb. 30 g) dextrózzal Ajánlott 4–6 hétig szedni ezt a formulát, és ezt követően 3-4 hétre teljesen fel kell függeszteni a kreatinszedést.

MEGJEGYZÉS: a dobozban egy praktikus mérőkanál található, mely segít kimérni a formula egy adagját (1 csapott kanál 6,5 g Creatine Micronized 200 Mesh + Taurine-nak felel meg).

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Creatine
5 g
 
 
Taurine
1.5 g
 
 
C-vitamin
60 mg
100%
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Trec Creatine Micronized 200 Mesh Taurine (400 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
sportorak_1_1.jpg Sportóra kisokos 1. rész

Manapság az egyik legkelendőbb kiegészítő a sportóra lett a fizikai edzést végzők körében. Míg húsz évvel ezelőtt volt két-három gyártó a piacon nagyon szűk termékportfólióval, mostanra már a néhány ezer forintos távol-keleti gagyitól a félmilliós precíziós mérnöki műremekig mindent megtalálunk. Annyi a funkció, hogy sokan csak pislognak amikor megveszik az elsők órájukat. Még ennél is többen vannak, akik egyszerűen szégyellik beismerni, hogy nem igazodnak ki rajta. Úgy gondoltuk itt az ideje, hogy ezeket bemutassuk, mivel meggyőződésünk, hogy egy roppant hasznos eszközökről van szó és ha adekvát mód tudjuk kezelni, akkor az edzéseinket tudatosabb szintre emelhetjük. Elsőként ismerjük meg a sportórák legfontosabb funkcióját a pulzus mérést!

hict_1.jpg Ismerd meg a HICT módszert

Ismerd meg a HICT-et, azt az edzésmódszert, ami elmossa a határokat a kardió és a súlyzós edzés között! A HICT azt ígéri, hogy végig az anaerob küszöb felett dolgozol, de sokkal durvábban, mint azt a korábbi magas intenzitású edzések során megtapasztalhattad. Tényleg hatékony lehet? Vajon valóban van-e új a nap alatt és tényleg mást takar-e ez a módszer és nem csak egy átnevezett HIIT?

hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.