Trec Creatine Micronized 200 Mesh (60 kapszula)

trec_creatine_micronized_200_mesh_60.jpg

Ez a kreatin a legnagyobb tisztaságú és abszorpciós-képességű kreatin.

7,5 adag/kiszerelés (8 kapszula/adag)
trec_creatine_micronized_200_mesh_60.jpg

1 085 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Más kiszerelést szeretnék

A Creatine egy olyan anyag, mely segíti az erőnövelést, növeli az izomtömeget (anabolikus effektus). Ezen kívül indirekt módon hozzájárul a test regenerációjához, javítva a nitrogén egyensúlyt, és eltolva a protein redukciót (anti-katabolikus effektus). A megfelelő használatnak köszönhetően 10-20%-os erőnövelés és 3-5 kg tiszta testtömeg növelés érhető el. A kreatin használata kb. 50%- al növeli meg annak koncentrációját az izmokban. Ez egy sor reakciót vált ki, ami az izomcellákat arra serkenti, hogy több vizet kössenek meg (1g kreatin kb. 50g vizet köt meg). Az sejtek térfogat növelése a sejtközi nyomás megváltozásához vezet, amelyet a tested úgy érzékel mint anabolikus jelet, így veszi rá az izmokat a növekedésre. A legjobb hatás eléréséért kombináld a kreatint egyszerre proteinnel vagy protein-szénhidrát kiegészítővel, I-glutamin peptiddel, I-glutaminnal, HMB-vel vagy aminosavval. Ez a kreatin a legnagyobb tisztaságú és abszorpciós-képességű kreatin.

Adagolás:

I. Töltési fázis: 1. és 2. nap – 30 kapszula (6 x 5 kap.), 3. nap – 25 kapszula (5 x 5 kap.), 4. nap – 20 kapszula (4 x 5 kap.), 5. nap – (3 x 5 kap.).

II. Fenntartási fázis: 6.-tól a 42. napig; Vegyél be 4–8 kapszulát kétszer egy nap. Edzés napon: az első dózist vedd be 30 perccel az edzés előtt, a másodikat rögtön edzés után. Edzés nélküli napon: az elsőt azonnal felébredés után, a másodikat délben.

III. Pihenő fázis: 3–4 hét kreatin használat nélkül. A kreatin dózist éhgyomorra vedd be, lehetőleg (30g) dextrózzal.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Creatine
3.95 g
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Trec Creatine Micronized 200 Mesh (60 kapszula) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
1500_kalorias_etrend_1.jpg 1500 kalóriás diétás étrend - átmeneti böjtölőknek

Az átmeneti böjt (IF- intermittent fasting) manapság roppant népszerű diéta, így ehhez írtunk egy könnyen tartható mintát.

bicepsz_fejlesztes_2.jpg Meglepő trükkök a bicepszed fejlesztéséhez

Le van maradva a karod? Vagy csak a fétised, hogy szeretnél még markánsabb bicepszet? Alig várod a kar-napod? Most ezzel az írással szeretnénk segíteni, hogy a jó úton haladj - és megosztani olyan NEM tipikus tanácsokat, amik valóban hasznosak, és talán Te sem gondoltál ilyen szemszögből rájuk!

reebok_nano_9_1.jpg EGY EDZŐCIPŐ MINDENEK FELETT: ITT A REEBOK NANO 9

Amikor CrossFit edzésre adod a fejed egy olyan területre tévedsz, ahol szinte kényszer a folyamatos fejlődés. Előbb utóbb eljutsz arra a szintre, hogy nem bírod nem komolyan venni, még nehezebbet akarsz emelni, még több burpeet csinálni és egyre jobban bírni az edzés végén a gyilkos WOD-okat. És persze jönnek szépen a kiegészítők, egy jó crossfit ruha, hosszú zokni és persze a cipő. A cipő, amivel gyorsabb lehetsz, biztosabban állsz a lábadon, javíthatod a technikád és hát persze legyünk őszinték, egy jó cipő ultra menő tud lenni.

nem_tudsz_huzodzkodni_1.jpg Nem tudsz húzódzkodni? Végezd addig ezeket a gyakorlatokat!

Ugye nem is kell mondani, hogy a húzódzkodás a hátedzés guggolása. Nélküle nincs is igazi latissimus... nem beszélve arról, hogy nemtől függetlenül menő, ha két karunkkal a magasba repítjük a testünket... és amilyen szép, annyira nehéz gyakorlat is, így sokan nem tudják érdemben beleilleszteni az edzéstervükbe. Emiatt persze nem az a terv, hogy ki is hagyjuk - hanem könnyített verziókkal, de beleillesztjük.