Trec Creatine Micronized 200 Mesh (400 kapszula)

trec_creatine_micronized_200_mesh_400.jpg

Ez a kreatin a legnagyobb tisztaságú és abszorpciós-képességű kreatin.

50 adag/kiszerelés (8 kapszula/adag)
trec_creatine_micronized_200_mesh_400.jpg

6 380 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Más kiszerelést szeretnék

A Creatine egy olyan anyag, mely segíti az erőnövelést, növeli az izomtömeget (anabolikus effektus). Ezen kívül indirekt módon hozzájárul a test regenerációjához, javítva a nitrogén egyensúlyt, és eltolva a protein redukciót (anti-katabolikus effektus). A megfelelő használatnak köszönhetően 10-20%-os erőnövelés és 3-5 kg tiszta testtömeg növelés érhető el. A kreatin használata kb. 50%- al növeli meg annak koncentrációját az izmokban. Ez egy sor reakciót vált ki, ami az izomcellákat arra serkenti, hogy több vizet kössenek meg (1g kreatin kb. 50g vizet köt meg). Az sejtek térfogat növelése a sejtközi nyomás megváltozásához vezet, amelyet a tested úgy érzékel mint anabolikus jelet, így veszi rá az izmokat a növekedésre. A legjobb hatás eléréséért kombináld a kreatint egyszerre proteinnel vagy protein-szénhidrát kiegészítővel, I-glutamin peptiddel, I-glutaminnal, HMB-vel vagy aminosavval. Ez a kreatin a legnagyobb tisztaságú és abszorpciós-képességű kreatin.

Adagolás:

I. Töltési fázis: 1. és 2. nap – 30 kapszula (6 x 5 kap.), 3. nap – 25 kapszula (5 x 5 kap.), 4. nap – 20 kapszula (4 x 5 kap.), 5. nap – (3 x 5 kap.).

II. Fenntartási fázis: 6.-tól a 42. napig; Vegyél be 4–8 kapszulát kétszer egy nap. Edzés napon: az első dózist vedd be 30 perccel az edzés előtt, a másodikat rögtön edzés után. Edzés nélküli napon: az elsőt azonnal felébredés után, a másodikat délben.

III. Pihenő fázis: 3–4 hét kreatin használat nélkül. A kreatin dózist éhgyomorra vedd be, lehetőleg (30g) dextrózzal.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Creatine
3.95 g
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Trec Creatine Micronized 200 Mesh (400 kapszula) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.

plank_press_2.jpg Nyomás statikus hídtartásból

Unod már a hagyományos plank-et, mert a végtelenségig tudod tartani? Akkor itt az ideje, hogy kipróbálj egy olyan verziót, ami annyira kemény, hogy attól sírni fogsz! Ez egy olyan gyakorlat, ami azoknak való, akik azt szeretik, amikor az edzés igazán embert próbáló és folyton keresik az új kihívásokat! Kombináljuk össze a jól megszokott gyakorlatot egy nyomó mozdulattal, ezzel sokkolva a vállövet és a törzset egyszerre!

egyel_tojast_2.jpg Egyél tojást, és nőj nagyra!

Sportolók generációi nőttek fel tojáson, és mai napig kedvelt formája a fehérjeszükségletünk fedezésének. Nemcsak az emberi szervezet számára elsőrendű fehérjeforrást tartalmaz, de bizonyítani látszódik, hogy közvetlen hatása van az izomépítésre… Az, hogy a tojásban lévő koleszterint a szervezet anabolikus hormonok kiválasztásához is felhasználja nem feltétlenül újdonság, de immár bizonyítható, hogy a rendszeres tojás fogyasztás pozitívan befolyásolja a növekedést. Lássuk a tojás tényleg annyira anabolikus-e.