trec_creatine_100_300.jpg

A Creatine 100%-ot olyan sportolók számra tervezték, akiknek fontos a kitartás-, az erő-, és az állóképesség. Ez a formula C vitaminnal és nátriummal (ásványi) van dúsítva.

60 adag/kiszerelés (5 g/adag)
trec_creatine_100_300.jpg

3 780 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Más kiszerelést szeretnék

A Creatine 100%-ot olyan sportolók számra tervezték, akiknek fontos a kitartás-, az erő-, és az állóképesség. Ez az a kiegészítő, ami segíti az erő és tömegnövelést (anabolikus effektus). Indirekt módon befolyásolja a test regenerációját, javítva a nitrogén egyensúlyt eltolva a proteincsökkenést (anti-katabolikus effektus). Mindössze néhány héten belül 10-20%-os erőnövelést és 3-5 kg tiszta tömegnövelést érhetsz el a kreatin megfelelő fogyasztásának köszönhetően.

A kreatinfogyasztás megnöveli kb. 50%-al annak koncentrációját az izmokban. Ez számos reakciót vált ki, mely a sejteknek több víz megkötését engedi (1g kreatin kb. 50g vizet tud megkötni),a sejtek megnövekedett térfogata a sejtközi nyomás megváltozását eredményezi, melyet a tested anabolikus jelként kezel, ez pedig izomnövekedést vált ki.

Ez a formula C vitaminnal és nátriummal (ásványi) van dúsítva. A C-vitamin, mint antioxidáns megvéd a fizikai tevékenység során keletkezett szabad gyökök által okozott károktól, míg a nátrium a víz- és elektrolit háztartás egyensúlyát szabályozza a szervezetben, így növelve a kreatin anabolikus hatását.

Tartós hatás elérése érdekében kombináld a kreatint tejsavófehérjével, protein- és szénhidrát kiegészítővel, I-glutamin peptiddel, glutaminnal, HMB-vel, vagy aminosavval.

Adagolás:

I. Töltési fázis: 1-2. nap – vegyél be 30 g-ot naponta (6 x 5 g), 3. nap – vegyél be 25g-ot (5 x 5 g), 4. nap – vegyél be 20g-ot (4 x 5 g), 5. nap – vegyél be 15 g-ot (3 x 5 g).

II. Fenntartási fázis: 6.-42. napig – vegyél be 5-10g-ot (2 x 2.5 g vagy 2 x 5 g) naponta kétszer.

III. Pihenő fázis: 3-4 hét kreatinfogyasztás nélkül. Éhgyomorra kell bevenni, lehetőleg dextrózzal (30-40 g - kb. 3 evőkanál). Vegyél be egy adagot 15-30 perccel edzés előtt, , egy adagot azonnal edzés után. MEGJEGYZÉS: a dobozban egy praktikus mérőkanál található, mely segít pontosan kimérni a Creatine 100% 5 g-os adagját (A második vonal mutatja az 5g-ot a Creatine 100%-ból).

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Creatine
3.82 g
 
 
Tri-Sodium
1.09 g
 
 
C-vitamin
90 mg
150%
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Trec Creatine 100% (300 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
1500_kalorias_etrend_1.jpg 1500 kalóriás diétás étrend - átmeneti böjtölőknek

Az átmeneti böjt (IF- intermittent fasting) manapság roppant népszerű diéta, így ehhez írtunk egy könnyen tartható mintát.

bicepsz_fejlesztes_2.jpg Meglepő trükkök a bicepszed fejlesztéséhez

Le van maradva a karod? Vagy csak a fétised, hogy szeretnél még markánsabb bicepszet? Alig várod a kar-napod? Most ezzel az írással szeretnénk segíteni, hogy a jó úton haladj - és megosztani olyan NEM tipikus tanácsokat, amik valóban hasznosak, és talán Te sem gondoltál ilyen szemszögből rájuk!

reebok_nano_9_1.jpg EGY EDZŐCIPŐ MINDENEK FELETT: ITT A REEBOK NANO 9

Amikor CrossFit edzésre adod a fejed egy olyan területre tévedsz, ahol szinte kényszer a folyamatos fejlődés. Előbb utóbb eljutsz arra a szintre, hogy nem bírod nem komolyan venni, még nehezebbet akarsz emelni, még több burpeet csinálni és egyre jobban bírni az edzés végén a gyilkos WOD-okat. És persze jönnek szépen a kiegészítők, egy jó crossfit ruha, hosszú zokni és persze a cipő. A cipő, amivel gyorsabb lehetsz, biztosabban állsz a lábadon, javíthatod a technikád és hát persze legyünk őszinték, egy jó cipő ultra menő tud lenni.

nem_tudsz_huzodzkodni_1.jpg Nem tudsz húzódzkodni? Végezd addig ezeket a gyakorlatokat!

Ugye nem is kell mondani, hogy a húzódzkodás a hátedzés guggolása. Nélküle nincs is igazi latissimus... nem beszélve arról, hogy nemtől függetlenül menő, ha két karunkkal a magasba repítjük a testünket... és amilyen szép, annyira nehéz gyakorlat is, így sokan nem tudják érdemben beleilleszteni az edzéstervükbe. Emiatt persze nem az a terv, hogy ki is hagyjuk - hanem könnyített verziókkal, de beleillesztjük.