trec_creatine_100_300.jpg

A Creatine 100%-ot olyan sportolók számra tervezték, akiknek fontos a kitartás-, az erő-, és az állóképesség. Ez a formula C vitaminnal és nátriummal (ásványi) van dúsítva.

60 adag/kiszerelés (5 g/adag)
trec_creatine_100_300.jpg

3 780 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Más kiszerelést szeretnék

A Creatine 100%-ot olyan sportolók számra tervezték, akiknek fontos a kitartás-, az erő-, és az állóképesség. Ez az a kiegészítő, ami segíti az erő és tömegnövelést (anabolikus effektus). Indirekt módon befolyásolja a test regenerációját, javítva a nitrogén egyensúlyt eltolva a proteincsökkenést (anti-katabolikus effektus). Mindössze néhány héten belül 10-20%-os erőnövelést és 3-5 kg tiszta tömegnövelést érhetsz el a kreatin megfelelő fogyasztásának köszönhetően.

A kreatinfogyasztás megnöveli kb. 50%-al annak koncentrációját az izmokban. Ez számos reakciót vált ki, mely a sejteknek több víz megkötését engedi (1g kreatin kb. 50g vizet tud megkötni),a sejtek megnövekedett térfogata a sejtközi nyomás megváltozását eredményezi, melyet a tested anabolikus jelként kezel, ez pedig izomnövekedést vált ki.

Ez a formula C vitaminnal és nátriummal (ásványi) van dúsítva. A C-vitamin, mint antioxidáns megvéd a fizikai tevékenység során keletkezett szabad gyökök által okozott károktól, míg a nátrium a víz- és elektrolit háztartás egyensúlyát szabályozza a szervezetben, így növelve a kreatin anabolikus hatását.

Tartós hatás elérése érdekében kombináld a kreatint tejsavófehérjével, protein- és szénhidrát kiegészítővel, I-glutamin peptiddel, glutaminnal, HMB-vel, vagy aminosavval.

Adagolás:

I. Töltési fázis: 1-2. nap – vegyél be 30 g-ot naponta (6 x 5 g), 3. nap – vegyél be 25g-ot (5 x 5 g), 4. nap – vegyél be 20g-ot (4 x 5 g), 5. nap – vegyél be 15 g-ot (3 x 5 g).

II. Fenntartási fázis: 6.-42. napig – vegyél be 5-10g-ot (2 x 2.5 g vagy 2 x 5 g) naponta kétszer.

III. Pihenő fázis: 3-4 hét kreatinfogyasztás nélkül. Éhgyomorra kell bevenni, lehetőleg dextrózzal (30-40 g - kb. 3 evőkanál). Vegyél be egy adagot 15-30 perccel edzés előtt, , egy adagot azonnal edzés után. MEGJEGYZÉS: a dobozban egy praktikus mérőkanál található, mely segít pontosan kimérni a Creatine 100% 5 g-os adagját (A második vonal mutatja az 5g-ot a Creatine 100%-ból).

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Creatine
3.82 g
 
 
Tri-Sodium
1.09 g
 
 
C-vitamin
90 mg
150%
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Trec Creatine 100% (300 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
sportorak_1_1.jpg Sportóra kisokos 1. rész

Manapság az egyik legkelendőbb kiegészítő a sportóra lett a fizikai edzést végzők körében. Míg húsz évvel ezelőtt volt két-három gyártó a piacon nagyon szűk termékportfólióval, mostanra már a néhány ezer forintos távol-keleti gagyitól a félmilliós precíziós mérnöki műremekig mindent megtalálunk. Annyi a funkció, hogy sokan csak pislognak amikor megveszik az elsők órájukat. Még ennél is többen vannak, akik egyszerűen szégyellik beismerni, hogy nem igazodnak ki rajta. Úgy gondoltuk itt az ideje, hogy ezeket bemutassuk, mivel meggyőződésünk, hogy egy roppant hasznos eszközökről van szó és ha adekvát mód tudjuk kezelni, akkor az edzéseinket tudatosabb szintre emelhetjük. Elsőként ismerjük meg a sportórák legfontosabb funkcióját a pulzus mérést!

hict_1.jpg Ismerd meg a HICT módszert

Ismerd meg a HICT-et, azt az edzésmódszert, ami elmossa a határokat a kardió és a súlyzós edzés között! A HICT azt ígéri, hogy végig az anaerob küszöb felett dolgozol, de sokkal durvábban, mint azt a korábbi magas intenzitású edzések során megtapasztalhattad. Tényleg hatékony lehet? Vajon valóban van-e új a nap alatt és tényleg mást takar-e ez a módszer és nem csak egy átnevezett HIIT?

hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.