trec_cm3_1250_360.jpg

A CM3 1250 egy olyan termék, mely fejlesztett kreatin formulát tartalmaz , leginkább "bio" formában – ez a 100% trikreatin malát. Rendkívül stabil ,jól oldódó kreatin ami ellenáll az emésztőrendszer savas környezetének.

120 adag/kiszerelés (3 kapszula/adag)
trec_cm3_1250_360.jpg

8 180 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

A CM3 1250 egy olyan termék, mely fejlesztett kreatin formulát tartalmaz , leginkább "bio" formában – ez a 100% trikreatin malát.

Az elmúlt évek során a kreatin vált az egyik legnépszerűbb és leghatékonyabb kiegészítővé, amit az izomtömeg- és erőnövelés időszakában a testépítők és egyéb professzionális sportolók használnak.

Összehasonlítva a hagyományos kreatin-monohidráttal, a trikreatin malát jobb stabilitást kínál (nem bomlik le gyorsan, mint a gyomor savas környezetében használhatatlan kreatin) valamint jobb asszimilációt (sokkal gyorsabban felszívódik a véráramba) aminek az eredményeképpen nagyobb mennyiségű kreatin raktározódik el az izomszövetben.

Következésképpen a test nagyobb mennyiségű anabolikus és ergogenikus hatású összetevőt használ, ami ezáltal jobb eredményt nyújt az izomtömeg- és erőnövelésben, összehasonlítva a hagyományos kreatin-monohidráttal.

A CM3 1250 azon speciális táplálkozási használatra készített élelmiszerek csoportjába tartozik, mely kielégíti a test igényeit az intenzív fizikai megterhelés időszakában, különösen azoknál a sportolóknál, akik erő-sportokat (pl. testépítés, súlyemelés) és sebesség- erő sportokat végeznek ( pl. rövidtáv-futás, küzdősportok) annak érdekében, hogy növeljék a sport teljesítményüket.

Adagolás:

Az ajánlott napi használat 3-4 kapszula 2-3-szor egy nap, kb. 300 ml vízzel. A legjobb eredmény elérése érdekében használd a CM 1250-et az edzés napon: I. dózis – 30 perccel reggeli előtt, II. dózis – 30 perccel edzés előtt, III. dózis azonnal az esti étkezés után. A legjobb eredmény elérése érdekében alkalmazd a CM3 1250-et a Edzés nélküli napon: I. – 30 perccel reggeli előtt, II. dózis– 30 perccel ebéd előtt.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
CREA9 HYPER FUSION
 
 
 
Tri-Creatine
3.75 g
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Trec CM3 1250 (360 kapszula) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.

plank_press_2.jpg Nyomás statikus hídtartásból

Unod már a hagyományos plank-et, mert a végtelenségig tudod tartani? Akkor itt az ideje, hogy kipróbálj egy olyan verziót, ami annyira kemény, hogy attól sírni fogsz! Ez egy olyan gyakorlat, ami azoknak való, akik azt szeretik, amikor az edzés igazán embert próbáló és folyton keresik az új kihívásokat! Kombináljuk össze a jól megszokott gyakorlatot egy nyomó mozdulattal, ezzel sokkolva a vállövet és a törzset egyszerre!

egyel_tojast_2.jpg Egyél tojást, és nőj nagyra!

Sportolók generációi nőttek fel tojáson, és mai napig kedvelt formája a fehérjeszükségletünk fedezésének. Nemcsak az emberi szervezet számára elsőrendű fehérjeforrást tartalmaz, de bizonyítani látszódik, hogy közvetlen hatása van az izomépítésre… Az, hogy a tojásban lévő koleszterint a szervezet anabolikus hormonok kiválasztásához is felhasználja nem feltétlenül újdonság, de immár bizonyítható, hogy a rendszeres tojás fogyasztás pozitívan befolyásolja a növekedést. Lássuk a tojás tényleg annyira anabolikus-e.