trec_cm3_1250_300.jpg

A CM3 1250 egy olyan termék, mely fejlesztett kreatin formulát tartalmaz , leginkább "bio" formában – ez a 100% trikreatin malát. Rendkívül stabil ,jól oldódó kreatin ami ellenáll az emésztőrendszer savas környezetének.

10 adag/kiszerelés (3 kapszula/adag)
trec_cm3_1250_300.jpg

1 030 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

A CM3 1250 egy olyan termék, mely fejlesztett kreatin formulát tartalmaz , leginkább "bio" formában – ez a 100% trikreatin malát.

Az elmúlt évek során a kreatin vált az egyik legnépszerűbb és leghatékonyabb kiegészítővé, amit az izomtömeg- és erőnövelés időszakában a testépítők és egyéb professzionális sportolók használnak.

Összehasonlítva a hagyományos kreatin-monohidráttal, a trikreatin malát jobb stabilitást kínál (nem bomlik le gyorsan, mint a gyomor savas környezetében használhatatlan kreatin) valamint jobb asszimilációt (sokkal gyorsabban felszívódik a véráramba) aminek az eredményeképpen nagyobb mennyiségű kreatin raktározódik el az izomszövetben.

Következésképpen a test nagyobb mennyiségű anabolikus és ergogenikus hatású összetevőt használ, ami ezáltal jobb eredményt nyújt az izomtömeg- és erőnövelésben, összehasonlítva a hagyományos kreatin-monohidráttal.

A CM3 1250 azon speciális táplálkozási használatra készített élelmiszerek csoportjába tartozik, mely kielégíti a test igényeit az intenzív fizikai megterhelés időszakában, különösen azoknál a sportolóknál, akik erő-sportokat (pl. testépítés, súlyemelés) és sebesség- erő sportokat végeznek ( pl. rövidtáv-futás, küzdősportok) annak érdekében, hogy növeljék a sport teljesítményüket.

Adagolás:

Az ajánlott napi használat 3-4 kapszula 2-3-szor egy nap, kb. 300 ml vízzel. A legjobb eredmény elérése érdekében használd a CM 1250-et az edzés napon: I. dózis – 30 perccel reggeli előtt, II. dózis – 30 perccel edzés előtt, III. dózis azonnal az esti étkezés után. A legjobb eredmény elérése érdekében alkalmazd a CM3 1250-et a Edzés nélküli napon: I. – 30 perccel reggeli előtt, II. dózis– 30 perccel ebéd előtt.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
CREA9 HYPER FUSION
 
 
 
Tri-Creatine
3.75 g
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Trec CM3 1250 (30 kapszula) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
sportorak_1_1.jpg Sportóra kisokos 1. rész

Manapság az egyik legkelendőbb kiegészítő a sportóra lett a fizikai edzést végzők körében. Míg húsz évvel ezelőtt volt két-három gyártó a piacon nagyon szűk termékportfólióval, mostanra már a néhány ezer forintos távol-keleti gagyitól a félmilliós precíziós mérnöki műremekig mindent megtalálunk. Annyi a funkció, hogy sokan csak pislognak amikor megveszik az elsők órájukat. Még ennél is többen vannak, akik egyszerűen szégyellik beismerni, hogy nem igazodnak ki rajta. Úgy gondoltuk itt az ideje, hogy ezeket bemutassuk, mivel meggyőződésünk, hogy egy roppant hasznos eszközökről van szó és ha adekvát mód tudjuk kezelni, akkor az edzéseinket tudatosabb szintre emelhetjük. Elsőként ismerjük meg a sportórák legfontosabb funkcióját a pulzus mérést!

hict_1.jpg Ismerd meg a HICT módszert

Ismerd meg a HICT-et, azt az edzésmódszert, ami elmossa a határokat a kardió és a súlyzós edzés között! A HICT azt ígéri, hogy végig az anaerob küszöb felett dolgozol, de sokkal durvábban, mint azt a korábbi magas intenzitású edzések során megtapasztalhattad. Tényleg hatékony lehet? Vajon valóban van-e új a nap alatt és tényleg mást takar-e ez a módszer és nem csak egy átnevezett HIIT?

hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.