trec_ala_250_60.png

Az ALA 250 egyike a legjobb-minőségű táplálékkiegészítőknek. 250 mg Alfa-liponsavat (ALA) tartalmaz.

60 adag/kiszerelés (1 kapszula/adag)
trec_ala_250_60.png

2 880 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

- Erőteljes, természetes antioxidáns
- Könnyedén felszívódó víz és zsíroldékony formula
- Magas dózis - 250mg ALA kapszulánként

Az ALA 250 egyike a legjobb-minőségű táplálékkiegészítőknek. 250 mg Alfa-liponsavat (ALA) tartalmaz, amely egy nagyon erős antioxidáns - bár az emberi szervezet csak kis mennyiségben termeli - ; amely semlegesíti az oxigén-szabadgyököket (OFRs), melyek az intenzív metabolikus változások melléktermékeizi ki, emellett a nitrogén-oxid fontos forrása a szervezetben.

Adagolás: A napi ajánlott mennyiség 2x1 kapszula körülbelül 300 ml vízzel fogyasztva, lehetőség szerint étkezés közben.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Alpha Lipoic Acid (ALA)
250 mg
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Trec ALA 250 (60 kapszula) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
zsirsav_1.jpg Beszéljünk kicsit a zsírokról újra 1.rész

Élettanilag nélkülözhetetlen vegyületekről beszélünk, amikor a zsírokat emlegetjük. Viszont most áttekintjük, mi lehet az oka, mégis, hogy annyira sok vita van körülöttük a táplálkozástudományi körökben. Különös figyelemmel arra, hogy mi különbözteti meg a telített és a telítetlen zsírokat. Kicsit úgy gondoltuk elő kellene venni ezt a témát újra, és egy komolyabb, átfogóbb néhány részes cikksorozattal beszélni róluk. Elsőként vizsgáljuk meg a telített és telítetlen zsírsavak közti különbségeket!

5_bicepsz_gyakorlat_2.jpg 5 kihagyhatatlan gyakorlat, ami nem hiányozhat a bicepsz edzésedből

A kar edzése sokatoknál fontos momentum az edzésben. Ahogy a csajoknál a kerekedő fenék, úgy a srácoknál a kerekedő bicepsz szokott az egyik cél lenni – most pedig pár tippel segítünk, hogy könnyebben építs izmot erre a területre.

1500_kalorias_etrend_1.jpg 1500 kalóriás diétás étrend - átmeneti böjtölőknek

Az átmeneti böjt (IF- intermittent fasting) manapság roppant népszerű diéta, így ehhez írtunk egy könnyen tartható mintát.

bicepsz_fejlesztes_2.jpg Meglepő trükkök a bicepszed fejlesztéséhez

Le van maradva a karod? Vagy csak a fétised, hogy szeretnél még markánsabb bicepszet? Alig várod a kar-napod? Most ezzel az írással szeretnénk segíteni, hogy a jó úton haladj - és megosztani olyan NEM tipikus tanácsokat, amik valóban hasznosak, és talán Te sem gondoltál ilyen szemszögből rájuk!