-24% San T3 (180 kapszula)

most
24%
kedvezmény
san_t3_1800.jpg

A SAN T-3 újradefiniálja a zsírégetés fogalmát. Maximalizálja a pajzsmirigy hormonok szintjét, ám teszi anélkül, hogy negatívan befolyásolná a saját, belső, természetes termelésed

180 adag/kiszerelés (1 kapszula/adag)
san_t3_1800.jpg

6 580 Ft -24% 4 980 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Más kiszerelést szeretnék

1. 99%-os gyógyszerészeti tisztaságú Z&E Guggulszteron!
2. Fokozza a pajzsmirigy hormonok szekrécióját!
3. Gyorsítja az anyagcserét!
4. Növeli a fehérjeszintézist ütemét!
5. Serkenti a zsírégetést!
6. Csökkenti a koleszterinszintet!
7. Javítja a bőr egészségét!

A pajzsmirigyhormonok szerepe a zsírvesztésben olyan, mint a tesztoszteroné és a növekedési hormoné az izomépítésben!

A pajzsmirigy belső elválasztású un. endokrin mirigyünk, melynek elsődleges funkciója a pajzsmirigy hormonok elválasztása. A pajzsmirigy hormonok általános hatású, a test egészére ható hormonok, és közvetlen szerepet töltenek be a mitokondriumok működésének, az energiafelhasználásnak illetve az anyagcsere sebességének szabályozásában!

Minél több kering e hormonokból szervezetünkben annál több kalóriát és zsírt leszünk képesek elégetni...azonban az, hogy e hormonok szintje mekkora is alapvetően genetikai adottságaink által meghatározott. Ez magyarázza azt, hogy vannak, akik napi 10 000 kalóriát esznek és sziklakemények bordás, erezett hasfallal, míg mások attól is zsírosodnak, ha csak megnéznek egy gyorséttermi reklámot!

Ez az amiért megalkottuk a SAN T-3-at és ez az a genetikai különbség az amit a SAN T-3 elpusztít!

A SAN T-3 újradefiniálja a zsírégetés fogalmát. Maximalizálja a pajzsmirigy hormonok szintjét, ám teszi anélkül, hogy negatívan befolyásolná a saját, belső, természetes termelésed!

A SAN T-3 fokozza a pajzsmirigy hormontermelését... és ez az ami a maximális zsírvesztés és az extrém definíció kulcsa! Azonban a SAN T-3 itt nem áll meg ugyanis fokozza az 5-mono-dejodináz aktivitását és így a T4-T3 átalakulást! A pajzsmirigy csak csekély mennyiségű biológiailag aktív trijó-tironint (T3) szekretál, ellenben nagy mennyiségű tiroxint (T4 - inaktív forma). A biológiailag aktív T3 nagy része a vérkeringésben és a sejtekben oly módon keletkezik, hogy az un. dejodináz enzimek a tiroxinból egy jód atomot távolítanak el, így aktív T3 keletkezik!

Ha eddig nem tudtad mire van szükséged és mit tehetnek érted a pajzsmirigyhormonok szintjének maximalizálása...most már tudod! Nincsenek többé kifogások és nincsenek többé genetikai különbségek...ez az amiért a SAN T-3-ra szükséged van!

Adagolás:

Fogyassz 1 kapszula SAN T-3-at napi 3-4 alkalommal, étkezések után. Ne fogyassz 5 kapszulánál többet 24 órán belül!

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Guggulsterones
20 mg
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem San T3 (180 kapszula) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
1300kcal_dieta_1.jpg Ünnepek utáni mentőöv: gyors 1300 kalóriás diétás étrend!

Az ünnepi dőzsölésbe sokan belecsúszunk… és mivel nem lehetett visszautasítani a nagyi bejglijét és a töltött káposztát is zserbóval kísértük le… gyors mentőövre lehet szükségünk.

bodybuilding_harcmuveszet_2.jpg A súlyzós edzés nem csak az MMA-soké

Bármennyire is furcsa, de a tradicionális harcművészetekben nem preferáljuk az erősítő jellegű edzéseket, főleg nem konditeremben végzetteket edzéseket. Azonban ezeknél is, mint gyakorlatilag bármelyik másik sportágban, mozgásformában itt is sokkal hatékonyabb lesz az ember, ha van egy általánosan jó alap kondíciója.

kovetkezo_edzes_gyorsan_1.jpg Állj készen a következő edzésre minél hamarabb!

A sportsérülések és sportártalmak az egyik kedvenc témánk, hiszen sokakat érint és hozzá meglehetősen gyakran. A valódi akut sérüléseken túl, azonban most foglalkoznánk a regenerációval is, hiszen ha sérülést nem is, de egy-egy igazán kemény edzés utáni izomlázat bizonyára megtapasztalt már mindegyikünk. Lássuk mik a legalapvetőbb lépések, mind a regeneráció, mind pedig a sérülés kezeléseket illetően.

idoskori_edzes_1.jpg Minden amit a senior edzésről akartál tudni, csak sohasem merted megkérdezni

Többször említettük egy-egy rövidebb írásban, hogy mennyire jótékony hatású, ha nem hagyjuk abba az edzést még akkor is ha már jobban benne vagyunk a korban. A rendszeres edzés hatására sokkal tovább őrizhetjük meg az erőszintünket és élhetünk egy minőségibb életet. Mostani írásunkban mélyrehatóbban igyekeztünk összefoglalni, hogy milyen elveket is kellene szem előtt tartani. Az alábbiakban részletesen fogunk beszélni az elvekről, amiket be kell tartani, illetve a táplálék kiegészítésről. Ki tudja, talán éppen ennek a cikknek a hatására tudod majd rávenni apukádat, hogy együtt járjatok gyúrni!