Rich Piana 5% Nutrition Crea-Ten EU (231 g)

5nutrition_crea_ten_231.jpg

A CREA-TEN-ben 10-féle kreatin található a legjobb transzporter-anyagokkal

30 adag/kiszerelés (7,7 g/adag)
9 780 Ft -15% 8 280 Ft
bpi_best_creatine_300.jpg
BPI Best Creatine (300 g)
5 980 Ft -17% 4 980 Ft
hi_tec_beta_bolic_500g.jpg
Hi Tec Beta Bolic (500 g)
kekmalna.jpg
Kékmálna
9 580 Ft -16% 8 080 Ft
Nem rendelhető
gyumolcspuncs.jpg
Gyümölcspuncs
9 580 Ft -16% 8 080 Ft
Nem rendelhető
citromlime.jpg
Citrom-lime
9 580 Ft -16% 8 080 Ft
Nem rendelhető
ananaszmango.jpg
Ananász-mangó
9 580 Ft -16% 8 080 Ft
Nem rendelhető

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
A kreatin fontossága a testépítésben tagadhatatlan - de nem mindegy, milyen fajta kreatin milyen kombinációban kerül be a szervezetbe. A CREA-TEN-ben 10-féle kreatin található a legjobb transzporter-anyagokkal, hogy a kreatin az izmokba jusson, s ne alakuljon át kreatininné kellemetlen mellékhatások kíséretében. Ne mondj le az izmok fokozott energiájáról, a plusz ismétlésekről, a nagyobb súlyokról, s megnövekedett sejtvolumenről - válaszd a CREA-TEN-t!

Adagolás:
1 adagolókanál kedvenc italodban elkeverve, fogyaszd közvetlenül edzés után napi 1 alkalommal.
összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Króm
120 mcg
 
 
Creatine Blend
5000 mcg
 
 
(Magnesium Creatine Chelate (Creatine MagnaPower®), Tri-Creatine Malate, Creatine Anhydrous, Creapure® (Creatine Monohydrate), Creatine Citrate, Creatine Pyruvate, Creatine Ethyl Ester, Creatine AKG, Creatine Ethyl Ester Malate, Creatine Gluconate)
 
 
 
Creatine Accelerate Blend
1590 mg
 
 
(Taurine, Betaine Anhydrous, Gymnema Sylvestre Extract (Leaves), Black Pepper Fruit Extract (BioPerine®), Vanadium Nicotinate Glycinate Chelate, Banaba Powder (Leaves), Fenugreek Seed Extract)
 
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Rich Piana 5% Nutrition Crea-Ten EU (231 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.

plank_press_2.jpg Nyomás statikus hídtartásból

Unod már a hagyományos plank-et, mert a végtelenségig tudod tartani? Akkor itt az ideje, hogy kipróbálj egy olyan verziót, ami annyira kemény, hogy attól sírni fogsz! Ez egy olyan gyakorlat, ami azoknak való, akik azt szeretik, amikor az edzés igazán embert próbáló és folyton keresik az új kihívásokat! Kombináljuk össze a jól megszokott gyakorlatot egy nyomó mozdulattal, ezzel sokkolva a vállövet és a törzset egyszerre!

egyel_tojast_2.jpg Egyél tojást, és nőj nagyra!

Sportolók generációi nőttek fel tojáson, és mai napig kedvelt formája a fehérjeszükségletünk fedezésének. Nemcsak az emberi szervezet számára elsőrendű fehérjeforrást tartalmaz, de bizonyítani látszódik, hogy közvetlen hatása van az izomépítésre… Az, hogy a tojásban lévő koleszterint a szervezet anabolikus hormonok kiválasztásához is felhasználja nem feltétlenül újdonság, de immár bizonyítható, hogy a rendszeres tojás fogyasztás pozitívan befolyásolja a növekedést. Lássuk a tojás tényleg annyira anabolikus-e.