Powertrack Power Glutamine (150 g)

powertrack_power_glutamine_150_1.jpg

Az L-Glutamin a kreatin monohidrát mellett évek óta az egyik legkedveltebb és leggyakrabban használt izomerő növelő.

30 adag/kiszerelés (5 g/adag)
Jelenleg a termék: Nem rendelhető
Helyette a következő termékeket ajánljuk:
powertrack_power_glutamine_150_1.jpg

3 280 Ft

Nem rendelhető

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Más kiszerelést szeretnék

Az L-glutamin a kreatin monohidrát mellett évek óta az egyik legkedveltebb és leggyakrabban használt izomerő növelő táplálék kiegészítő a testépítők és erőemelők körében.
Az L-glutamin egy aminosav, mely igaz, hogy nem esszenciális, tehát a szervezet maga is elő tudja állítani, mégis tesztek során bebizonyosodott, hogy stressz alatt (pl. súlyzós edzés esetében) a szervezet nem tud elegendő mennyiségű L-glutamint előállítani.

A Power Glutamine a legmagasabb igényeknek is megfelel, kizárólag szabad formájú L-glutamint tartalmaz, mely nem csak energiaforrásként szolgál a szervezetnek, hanem jelenléte nélkülözhetetlen a megfelelő fehérjeszintézishez.

Ma már szinte elképzelhetetlen, hogy egy testépítő ne használjon L-glutamin készítményt. Maga az izomzat 60 % glutaminból áll,  mely glutaminraktárak az edzés során könnyen kiürülnek. Igen fontos a kiürült glutaminraktárak mihamarabbi feltöltése, mert ellenkező esetben katabolikus (az izomzat  leépülésével járó) folyamatok indulhatnak el.

A Glutamin energiát is szolgáltat az edzés során, és fontos szerepet játszik a fehérjék megfelelő hazsnosulásában is. Ezen kívül sejttérfogat növelő hatással is rendelkezik, és hasonlóan a kreatinhoz, az L-glutamin szedéssével is az izmok rövid időn belül feszesebbé és definiálttá válnak.

Adagolás:

Napi 5 g Power Glutamint keverj protein italodba vagy vízbe.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Kalória
19 kcal
 
 
L-Glutamine
5 g
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Powertrack Power Glutamine (150 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
1500_kalorias_etrend_1.jpg 1500 kalóriás diétás étrend - átmeneti böjtölőknek

Az átmeneti böjt (IF- intermittent fasting) manapság roppant népszerű diéta, így ehhez írtunk egy könnyen tartható mintát.

bicepsz_fejlesztes_2.jpg Meglepő trükkök a bicepszed fejlesztéséhez

Le van maradva a karod? Vagy csak a fétised, hogy szeretnél még markánsabb bicepszet? Alig várod a kar-napod? Most ezzel az írással szeretnénk segíteni, hogy a jó úton haladj - és megosztani olyan NEM tipikus tanácsokat, amik valóban hasznosak, és talán Te sem gondoltál ilyen szemszögből rájuk!

reebok_nano_9_1.jpg EGY EDZŐCIPŐ MINDENEK FELETT: ITT A REEBOK NANO 9

Amikor CrossFit edzésre adod a fejed egy olyan területre tévedsz, ahol szinte kényszer a folyamatos fejlődés. Előbb utóbb eljutsz arra a szintre, hogy nem bírod nem komolyan venni, még nehezebbet akarsz emelni, még több burpeet csinálni és egyre jobban bírni az edzés végén a gyilkos WOD-okat. És persze jönnek szépen a kiegészítők, egy jó crossfit ruha, hosszú zokni és persze a cipő. A cipő, amivel gyorsabb lehetsz, biztosabban állsz a lábadon, javíthatod a technikád és hát persze legyünk őszinték, egy jó cipő ultra menő tud lenni.

nem_tudsz_huzodzkodni_1.jpg Nem tudsz húzódzkodni? Végezd addig ezeket a gyakorlatokat!

Ugye nem is kell mondani, hogy a húzódzkodás a hátedzés guggolása. Nélküle nincs is igazi latissimus... nem beszélve arról, hogy nemtől függetlenül menő, ha két karunkkal a magasba repítjük a testünket... és amilyen szép, annyira nehéz gyakorlat is, így sokan nem tudják érdemben beleilleszteni az edzéstervükbe. Emiatt persze nem az a terv, hogy ki is hagyjuk - hanem könnyített verziókkal, de beleillesztjük.