Pharmekal Omega-3 1000 mg (100 kapszula)

omega1000mg100.jpg

Koleszterinszint javításra, szív és érrendszeri problémákra, gyerekeknek is! Gazdaságos családi kiszerelésben

100 adag/kiszerelés (1 kapszula/adag)
omega1000mg100.jpg

2 280 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Más kiszerelést szeretnék
Témák a termékkel kapcsolatban: Diétás ételek Otthoni edzésterv Tömegnövelés nőknek

Kutatók szerint a koszorúér-betegségben szenvedők számára napi 1000 mg, az egészségesek számára pedig napi 500 mg zsírsav bevitele javasolt, a magas trigliceridszint csökkentése érdekében viszont már legalább napi 3.000-4.000 mg-ot ajánl az omega-3 zsírsavak fogyasztásából (ez a mennyiség az adatok alapján akár már 20-50 százalékkal is képes csökkenteni a a trigliceridszintet).

Magyarországon a halálesetek több mint felét a szív- és érrendszeri megbetegedések okozzák, vagyis minden második ember szív- és érrendszeri megbetegedés következtében hal meg, ez az EU-átlag közel duplája.

A legfontosabb kockázati tényezők

- magas vérnyomás

- cukorbetegség

- zsíranyagcsere-betegség

- elhízás

- dohányzás

- alkoholizmus

- egészségtelen táplálkozás

- mozgásszegény életmód

Az omega-3 zsírsavaknak a szív- és érrendszeri megbetegedések kockázatának csökkentésében játszott kedvező szerepe különféle hatásokon keresztül érvényesül.

Ilyenek - többek között - a koleszterin- és a trigliceridcsökkentő hatás.

Az omega-3 zsírsavakból képződő bioaktív anyagok befolyásolják

E a gyulladásos folyamatokat,

E a véralvadást,

E az érfal tónusát.

Étrendünkben növelni kellene a nagy omega-3 zsírsavtartalmú élelmiszerek mennyiségét, és rendszeressé kellene tenni fogyasztásukat.

Ezek a következők:

- diófélék

- len-, repce-, szójaolaj

- tengeri halak (halolaj kapszula)

- édesvízi halak: busa, csuka, harcsa, halkonzervek

- omega-3 zsírsavval dúsított termékek

- nagy n-3 zsírsavtartalmú, állati eredetű élelmiszerek

(takarmányozás útján megnövelt n-3-tartalom)

A krónikus megbetegedések hosszú lappangás után jelentkeznek.

Az étrendi változtatás elengedhetetlen, mert egészséges táplálkozással növelhető a betegségmentes életévek száma.

A lágyzselatin kapszulák kiszúrhatóak, így ételbe keverve gyerekeknek is adhatóak, vagy a nagyobbak le is nyelhetik egészben.

Étrend-kiegészítő Halolaj kapszula

Nettó tömeg: (1350 g?5%)

Összetevők 1 kapszulában:

Név Mennyiség Napi érték%

Energiatartalom 10kcal

Kalória zsírból 10kcal

Összes zsír 1 g 2%

elített zsír 0 g **

Többszörösen telítetlen

Zsír 0,5 g **

Egyszeresen telítetlen

zsír 0 g **

Koleszterin 10 mg 3%

Halolaj 1000 mg **

Ebből: EPA 180 mg

DHA 120 mg

Egyéb összetevők: E-vitamin, fényező: zselatin, glicerin

Napi ajánlott mennyiség: 2x1 db étkezés után

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Halolaj
1000 mg
 
 
Eicosapentaenoic Acid
180 mg
 
 
DHA
120 mg
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Pharmekal Omega-3 1000 mg (100 kapszula) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
zsirsav_1.jpg Beszéljünk kicsit a zsírokról újra 1.rész

Élettanilag nélkülözhetetlen vegyületekről beszélünk, amikor a zsírokat emlegetjük. Viszont most áttekintjük, mi lehet az oka, mégis, hogy annyira sok vita van körülöttük a táplálkozástudományi körökben. Különös figyelemmel arra, hogy mi különbözteti meg a telített és a telítetlen zsírokat. Kicsit úgy gondoltuk elő kellene venni ezt a témát újra, és egy komolyabb, átfogóbb néhány részes cikksorozattal beszélni róluk. Elsőként vizsgáljuk meg a telített és telítetlen zsírsavak közti különbségeket!

tudatos_taplalkozas_1.jpg Út a tudatos táplálkozás felé

Most kezdődött el az év és talán te is eldöntötted: ”itt az ideje egy kis tudatosságot vinni az étkezésekbe.” Sokan elkövetitek azt a hibát, hogy hirtelen és túl radikálisan nyúltok hozzá az étrendhez (és az edzéshez) és a nulla tudatosságtól egyik napról a másikra valami nagyon brutál önsanyargatásba kezdtek. Az emberek türelmetlenek és valahogy mindig azonnal akarnak mindent. Ez többnyire azonban csak csalódottságot és frusztrációt szül. A táplálkozási elvekre is igaz a mondás, hogy nem az a lényeg milyen keményen csinálod ma, hanem, hogy 2 év múlva is fogod-e. Lássuk, hogyan lehet ezt minél könnyebben megvalósítani!

ujevi_edzes_fogadalom_1.jpg A 2019-es újévi edzés fogadalom

Nagyon vicces tud lenni, amikor ünnepek után találkozol az edzőtársaiddal és együtt jót derültök önmagatokon, hogy 2-3 kg-val többet nyomtok átlagosan, mint mondjuk novemberben. De aki egész évben edzett becsülettel, annak amilyen gyorsan feljöttek a kilók ugyanolyan gyorsan el is fognak tűnni. Mi van azokkal akik nem voltak ennyire elszántak az év során, és az év utolsó hetinek a hatására betelt az a bizonyos pohár. Itt az új évi edzés fogadalmak időszaka.

bodybuilding_harcmuveszet_2.jpg A súlyzós edzés nem csak az MMA-soké

Bármennyire is furcsa, de a tradicionális harcművészetekben nem preferáljuk az erősítő jellegű edzéseket, főleg nem konditeremben végzetteket edzéseket. Azonban ezeknél is, mint gyakorlatilag bármelyik másik sportágban, mozgásformában itt is sokkal hatékonyabb lesz az ember, ha van egy általánosan jó alap kondíciója.