Pharmekal Omega-3 1000 mg (100 kapszula)

omega1000mg100.jpg

Koleszterinszint javításra, szív és érrendszeri problémákra, gyerekeknek is! Gazdaságos családi kiszerelésben

100 adag/kiszerelés (1 kapszula/adag)
omega1000mg100.jpg

2 180 Ft

szállítás2-3 nap

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Más kiszerelést szeretnék
Témák a termékkel kapcsolatban: Diétás ételek Otthoni edzésterv Tömegnövelés nőknek

Kutatók szerint a koszorúér-betegségben szenvedők számára napi 1000 mg, az egészségesek számára pedig napi 500 mg zsírsav bevitele javasolt, a magas trigliceridszint csökkentése érdekében viszont már legalább napi 3.000-4.000 mg-ot ajánl az omega-3 zsírsavak fogyasztásából (ez a mennyiség az adatok alapján akár már 20-50 százalékkal is képes csökkenteni a a trigliceridszintet).

Magyarországon a halálesetek több mint felét a szív- és érrendszeri megbetegedések okozzák, vagyis minden második ember szív- és érrendszeri megbetegedés következtében hal meg, ez az EU-átlag közel duplája.

A legfontosabb kockázati tényezők

- magas vérnyomás

- cukorbetegség

- zsíranyagcsere-betegség

- elhízás

- dohányzás

- alkoholizmus

- egészségtelen táplálkozás

- mozgásszegény életmód

Az omega-3 zsírsavaknak a szív- és érrendszeri megbetegedések kockázatának csökkentésében játszott kedvező szerepe különféle hatásokon keresztül érvényesül.

Ilyenek - többek között - a koleszterin- és a trigliceridcsökkentő hatás.

Az omega-3 zsírsavakból képződő bioaktív anyagok befolyásolják

E a gyulladásos folyamatokat,

E a véralvadást,

E az érfal tónusát.

Étrendünkben növelni kellene a nagy omega-3 zsírsavtartalmú élelmiszerek mennyiségét, és rendszeressé kellene tenni fogyasztásukat.

Ezek a következők:

- diófélék

- len-, repce-, szójaolaj

- tengeri halak (halolaj kapszula)

- édesvízi halak: busa, csuka, harcsa, halkonzervek

- omega-3 zsírsavval dúsított termékek

- nagy n-3 zsírsavtartalmú, állati eredetű élelmiszerek

(takarmányozás útján megnövelt n-3-tartalom)

A krónikus megbetegedések hosszú lappangás után jelentkeznek.

Az étrendi változtatás elengedhetetlen, mert egészséges táplálkozással növelhető a betegségmentes életévek száma.

A lágyzselatin kapszulák kiszúrhatóak, így ételbe keverve gyerekeknek is adhatóak, vagy a nagyobbak le is nyelhetik egészben.

Étrend-kiegészítő Halolaj kapszula

Nettó tömeg: (1350 g?5%)

Összetevők 1 kapszulában:

Név Mennyiség Napi érték%

Energiatartalom 10kcal

Kalória zsírból 10kcal

Összes zsír 1 g 2%

elített zsír 0 g **

Többszörösen telítetlen

Zsír 0,5 g **

Egyszeresen telítetlen

zsír 0 g **

Koleszterin 10 mg 3%

Halolaj 1000 mg **

Ebből: EPA 180 mg

DHA 120 mg

Egyéb összetevők: E-vitamin, fényező: zselatin, glicerin

Napi ajánlott mennyiség: 2x1 db étkezés után

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Halolaj
1000 mg
 
 
Eicosapentaenoic Acid
180 mg
 
 
DHA
120 mg
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Pharmekal Omega-3 1000 mg (100 kapszula) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
zsirsav_1.jpg Beszéljünk kicsit a zsírokról újra 1.rész

Élettanilag nélkülözhetetlen vegyületekről beszélünk, amikor a zsírokat emlegetjük. Viszont most áttekintjük, mi lehet az oka, mégis, hogy annyira sok vita van körülöttük a táplálkozástudományi körökben. Különös figyelemmel arra, hogy mi különbözteti meg a telített és a telítetlen zsírokat. Kicsit úgy gondoltuk elő kellene venni ezt a témát újra, és egy komolyabb, átfogóbb néhány részes cikksorozattal beszélni róluk. Elsőként vizsgáljuk meg a telített és telítetlen zsírsavak közti különbségeket!

bicepsz_fejlesztes_2.jpg Meglepő trükkök a bicepszed fejlesztéséhez

Le van maradva a karod? Vagy csak a fétised, hogy szeretnél még markánsabb bicepszet? Alig várod a kar-napod? Most ezzel az írással szeretnénk segíteni, hogy a jó úton haladj - és megosztani olyan NEM tipikus tanácsokat, amik valóban hasznosak, és talán Te sem gondoltál ilyen szemszögből rájuk!

reebok_nano_9_1.jpg EGY EDZŐCIPŐ MINDENEK FELETT: ITT A REEBOK NANO 9

Amikor CrossFit edzésre adod a fejed egy olyan területre tévedsz, ahol szinte kényszer a folyamatos fejlődés. Előbb utóbb eljutsz arra a szintre, hogy nem bírod nem komolyan venni, még nehezebbet akarsz emelni, még több burpeet csinálni és egyre jobban bírni az edzés végén a gyilkos WOD-okat. És persze jönnek szépen a kiegészítők, egy jó crossfit ruha, hosszú zokni és persze a cipő. A cipő, amivel gyorsabb lehetsz, biztosabban állsz a lábadon, javíthatod a technikád és hát persze legyünk őszinték, egy jó cipő ultra menő tud lenni.

nem_tudsz_huzodzkodni_1.jpg Nem tudsz húzódzkodni? Végezd addig ezeket a gyakorlatokat!

Ugye nem is kell mondani, hogy a húzódzkodás a hátedzés guggolása. Nélküle nincs is igazi latissimus... nem beszélve arról, hogy nemtől függetlenül menő, ha két karunkkal a magasba repítjük a testünket... és amilyen szép, annyira nehéz gyakorlat is, így sokan nem tudják érdemben beleilleszteni az edzéstervükbe. Emiatt persze nem az a terv, hogy ki is hagyjuk - hanem könnyített verziókkal, de beleillesztjük.