Pharmekal L-Carnitine 500 mg (60 tabletta)

pharmekal_l_carnitine_500_600.jpg

Zsírégető folyamatok fokozásához, és a szívizom, idegrendszer megfelelő működéséhez.

60 adag/kiszerelés (1 tabletta/adag)
pharmekal_l_carnitine_500_600.jpg

3 280 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

Zsírégető folyamatok fokozásához, és a szívizom, idegrendszer megfelelő működéséhez.

Az L-karnitin (4-N-trimetil-hidroxi-vajsav) egy aminosav származék, az emberi szervezet által is előállított, természetes anyag. Az L-karnitint több mint 100 éve fedezték fel, ekkor izolálták először izomból és igazolták, hogy elősegítheti a
megfelelő izomműködést.
Az L-karnitin részt vesz a sejtszintű zsíranyagcserében és energiatermelő folyamatokban.


Azóta számos egyéb élettanilag igen fontos hatását mutatták ki a kutatók, így pl. az idegrendszer és a szívizom megfelelő működésének fenntartásában játszott nélkülözhetetlen szerepét.

Legfőbb szerepét a zsírsavak elégetésében és a sejtek membránjának védelmében igazolták. Tudományos megfontolások alapján ezért táplálék-kiegészítőként immár több évtizede alkalmazzák szerte a világon.
Fogyasztása veszélytelen, nagy mennyiség bevitelénél sem mutattak ki mérgező hatást, hiszen a felesleg kiürül a szervezetünkből.

Mire jó az L-karnitin?
-Fokozza az izmok erőnlétét és hatékony az izomláz csökkentésében
-Csökkenti a testzsír mennyiségét, mert azt elszállítja az izmokhoz
-Hozzájárul az egészséges szívműködéshez, fokozza a szívizom erőnlétét.
-Termékenység fokozó hatása van férfiakban
-Késlelteti a sejtek öregedési folyamatát


A legtöbb fogyókúra fokozottan terheli a szervezetet, és ennek következtében az jobban kiüríti a vitamin és ásványi anyag raktárakat. Ez hajhulláshoz, körmök állapotának romlásához, bőrproblémákhoz, vérszegénységhez vezethet. Szedjen legalább egy alap multivitamin, ha fogyókúrázik!

Étrend-kiegészítő L-carnitine tabletta
60 db Nettó tömeg: (59 g±10%)
Aktív összetevők 1 tablettában:
Név Mennyiség RDA%
L-carnitine 500mg **

Egyéb összetevők: mikrokristályos cellulóz, magnézium sztearát(hordozó), szilícium-dioxid(stabilizáló), kroszkarmellóz, sztearinsav

Napi ajánlott mennyiség: 1 x 1 tabletta étkezés előtt
Igény szerint edzés előtt 1 órával ismét 1-2db

OÉTI notifikációs szám: 11092/2012

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
L-Carnitine
500
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Pharmekal L-Carnitine 500 mg (60 tabletta) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
1300kcal_dieta_1.jpg Ünnepek utáni mentőöv: gyors 1300 kalóriás diétás étrend!

Az ünnepi dőzsölésbe sokan belecsúszunk… és mivel nem lehetett visszautasítani a nagyi bejglijét és a töltött káposztát is zserbóval kísértük le… gyors mentőövre lehet szükségünk.

legjobb_bemelegito_gyakorlatok_4.jpg A 7 legjobb bemelegítő gyakorlat

Semmi baj nincs azzal sem, ha valakinek csak annyi a bemelegítése, hogy kicsit felül a szobabiciklire, hiszen már ez is több, mint amit a többség egyáltalán végez, illetve nagyon old-school és retro... Azonban vannak ennél sokkal jobb módszerek is.

lumbago_2.jpg Minden a lumbágóról, amit mindig is tudni akartál csak nem merted megkérdezni

A lumbágó a leggyakoribb nem súlyos mozgásszervi panasz, amitől az emberek szenvednek világszerte. A WHO adatai szerint nemtől függetlenül minden 5. ember a 25. és 50. életéve közt megszenvedi legalább egyszer. Mivel a sportolók ennek halmozottan ki vannak téve úgy éreztük kell egy összefoglaló írás róla.

tudatos_taplalkozas_1.jpg Út a tudatos táplálkozás felé

Most kezdődött el az év és talán te is eldöntötted: ”itt az ideje egy kis tudatosságot vinni az étkezésekbe.” Sokan elkövetitek azt a hibát, hogy hirtelen és túl radikálisan nyúltok hozzá az étrendhez (és az edzéshez) és a nulla tudatosságtól egyik napról a másikra valami nagyon brutál önsanyargatásba kezdtek. Az emberek türelmetlenek és valahogy mindig azonnal akarnak mindent. Ez többnyire azonban csak csalódottságot és frusztrációt szül. A táplálkozási elvekre is igaz a mondás, hogy nem az a lényeg milyen keményen csinálod ma, hanem, hogy 2 év múlva is fogod-e. Lássuk, hogyan lehet ezt minél könnyebben megvalósítani!