peak_d_vitamin_180_1.jpg

Magas dózisú D vitamin a kialakuló vitaminhiány megelőzésére, főképpen télen - létfontosságú vitamin a csont-, izom-, hormon-, ideg-, és immunrendszer működéséhez.

360 adag/kiszerelés (0,5 tabletta/adag)
peak_d_vitamin_180_1.jpg

3 680 Ft

Inaktív

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

Mennyi időt töltesz a szabadban télen? Napi 5 percet? Akkor szinte bizonyos, hogy D vitamin hiányod van! Magas dózisú D vitamin a kialakuló vitaminhiány megelőzésére, főképpen télen – létfontosságú vitamin a csont-, izom-, hormon-, ideg-, és immunrendszer működéséhez.

A vitaminok és ásvány anyagok az úgynevezett mikro tápanyagok, melyeket ellentétben a makro tápanyagokkal (zsír, szénhidrát, fehérje) energiaként nem tud a szervezet felhasználni, azonban építőanyagként szüksége van rá. A vitaminok és ásványanyagok a szervezetben szabályozóanyagokként működnek, tehát rengeteg életfontosságú folyamatban szerepelnek. Például a D vitamint a testünk nem képes előállítani, azonban alapvető fontosságú a szerepe, így azt a táplálkozással kell bejuttatnunk a szervezetbe.

Miért jó számodra a Peak D vitamin?

A D vitamin hiány az emberek nagy százalékán igen gyakori. A modern városi életvitel, a mai élelmiszereink, a szabad levegőn való tartózkodás megkívánja, hogy D vitamint használj, hiszen szinte egész nap a munkahelyeden vagy az iskolában tartózkodsz és nem a szabadban. Ez a hiány fokozódik a téli időszakban.

A D vitamin keletkezése a napsütés hatására indul meg a testben, a bőrödben. Ezért főképpen télen, mikor kevés a napsütéses órák száma, a D vitamin szint az emberek nagy részében lecsökken. Ezt pótolnod szükséges, mivel a D vitamin fontos anyag a hormonrendszered, immunrendszered, csont,- izom, és idegrendszered normális működéséhez. 30 éves kor felett a nőknek kiemelten figyelniük kell a megfelelő D vitamin bevitelre, hiszen a nők az idő előrehaladtával egyre inkább ki vannak téve a csontritkulás veszélyének.

Mit várhatsz el a D vitamin alkalmazásától?

A étrend-kiegészítőként szedett D vitamin segít a hiány megelőzésében, és így a különböző hiánybetegségek kialakulásában. A hosszan tartó D vitamin hiány elégtelen csontkeménységet, fáradékonyságot, és további alacsony teljesítőképességet eredményez. Ha kevés ideig tartózkodsz a szabad levegőn, napsütés nem ér, vagy keveset, akkor a D vitamin szedésével a hormonértékeid javulnak, az egészséges csont-, izom-, ideg-, immunrendszer működése normális marad, és számtalan betegséget előzöl meg.

Mi köze van a D vitaminnak a tesztoszteron szintedhez?

A “Clinical Endocrinology” című orvosi lapban megjelent egy vadonatúj tanulmány, mely arról számol be, hogy leszámolhatunk ezekkel a téli negatív hatásokkal egy kis D vitamin bejuttatásával a szervezetbe. A fent említett klinikai vizsgálat összefüggést tár fel a szervezet D vitamin készletei, és a vér tesztoszteron értékei között – ezt a tényt a Synlab kutatócsoportja állapította meg Heidelbergben. A vizsgált csoportban, mely 2300 férfiból állt, kutatók azt állapították meg, hogy a magasabb D vitamin értékekkel bíró személyek magasabb tesztoszteron értékekkel is rendelkeznek.

Ebben a klinikai vizsgálatban a legmagasabb tesztoszteron értékeket a nyári, augusztus hónapban mérték, majd ősszel és télen ezek az értékek fokozatosan csökkentek, márciusra pedig elérték a legalacsonyabb lehetséges tesztoszteron szinteket a vizsgált alanyok szervezetében. Amennyiben egész évben optimálisan feltöltött D vitamin raktárakat szeretnénk, akkor kerül szóba a D vitamin étrend-kiegészítő alkalmazása.

A D vitamin kiegészítők alkalmazásakor figyelj arra, hogy a legszürkébb hónapokban is maximum 10000 IU D vitamin mennyiségnek megfelelő adagokat fogyassz, majd a tavasz és a nyári napsütéses hónapok beköszöntével csökkentsd a dózisokat.

Mindenkinek, aki a téli hónapokban fáradékonysággal, csökkent szexuális vággyal, erőtlenséggel, kedvetlenséggel, alvászavarokkal, téli depresszióval küszködik, érdemes elgondolkodnia D vitamin kiegészítő szedéséről, illetve esetleg a D vitamin szintjének megméréséről.

Hogyan működik a D vitamin?

A D vitamin (cholecalciferol) valójában nem egy vitamin, hanem egy többszörös prohormon, és vitamincsoport, mely az emberi szervezetben a napsütés hatására szintetizálódik. A szervezeten belül a D vitamin a hormon calcitriol –á alakul át.

A D vitamin vagy a calcitriol jelentős szerepet játszik a kalcium háztartásban és a csontok mineralizációjában. De elengedhetetlenül szükséges a egészséges csont-, izom-, ideg-, immunrendszer működéséhez, tehát az izomzatépítéshez és a regenerációhoz.

A szakemberek számára is már tény, hogy a D vitamin hiány egy rizikófaktor több súlyos betegség kialakulásában pl – autoimmun betegségek, fertőzőbetegségek, izomsorvadás, izomfájdalmak, magas vérnyomás, az agyműködés zavarai, szív és érrendszeri betegségek, rengeteg fajta rákbetegség stb. Összevéve magasabb a halálozási arány a D vitamin hiánnyal küszködő lakosság között.

A szervezeten belüli D vitamin szintézis mellett, a testünk hozzájuthat élelmiszerekkel is – ilyen a zsírosabb halak például. Több országban – sajnos kevésben Európában – a D vitamin az élelmiszerekben már mint adalék szerepel – ilyen a tej, ezzel a módszerrel a hiánybetegségek szinte az egész népesség körében elkerülhetőek.

A Peak D vitamin nagy dózisú D vitamin (2000 IU / tabletta), mely időkésleltetett formában van jelen, a szervezetben könnyen hasznosul.

Fogyasztása: Naponta fél tablettát vegyél be sok folyadékkal (a tablettákat a közepén jelzett vonalnál kell félbe törni).

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
D-vitamin
25 mcg
500%
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Peak D-vitamin (180 tabletta) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.

plank_press_2.jpg Nyomás statikus hídtartásból

Unod már a hagyományos plank-et, mert a végtelenségig tudod tartani? Akkor itt az ideje, hogy kipróbálj egy olyan verziót, ami annyira kemény, hogy attól sírni fogsz! Ez egy olyan gyakorlat, ami azoknak való, akik azt szeretik, amikor az edzés igazán embert próbáló és folyton keresik az új kihívásokat! Kombináljuk össze a jól megszokott gyakorlatot egy nyomó mozdulattal, ezzel sokkolva a vállövet és a törzset egyszerre!

egyel_tojast_2.jpg Egyél tojást, és nőj nagyra!

Sportolók generációi nőttek fel tojáson, és mai napig kedvelt formája a fehérjeszükségletünk fedezésének. Nemcsak az emberi szervezet számára elsőrendű fehérjeforrást tartalmaz, de bizonyítani látszódik, hogy közvetlen hatása van az izomépítésre… Az, hogy a tojásban lévő koleszterint a szervezet anabolikus hormonok kiválasztásához is felhasználja nem feltétlenül újdonság, de immár bizonyítható, hogy a rendszeres tojás fogyasztás pozitívan befolyásolja a növekedést. Lássuk a tojás tényleg annyira anabolikus-e.