Olimp Kre-Alkalyn 2500 (120 kapszula)

olimp_nutrition_kre_alkalyn_2500.jpg

A Kre-Alkalyn® modern 12 pH feletti szabadalmazott kreatin forma, mely nagy stabilitású és gyors felszívódású, ami nem okoz diszkomfort érzetet a gyomorban.

120 adag/kiszerelés (1 kapszula/adag)
olimp_nutrition_kre_alkalyn_2500.jpg

8 280 Ft

szállítás1-2 nap

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

Az Olimp Kre-Alkalyn 2500 Mega Caps mega dózisban tartalmazza a szabadalmaztatott PH stabil kreatin formulát, amely nagyjából 10-szer hatékonyabb a kreatin-monohidrátnál! Speciális összetétele nem károsul a gyomor savas közegében, így nem okoz emésztési nehézségeket, illetve a hasznosulásához nem igényel hozzáadott cukrot.

Ha hízékony vagy és a hatékonyság miatt cukorral kevert kreatin-monohidráttól még jobban meghízol és „bevizesedsz”, akkor valami célzottabbra van szükséged! Viszont a kreatin annyira ütőképes teljesítményfokozó cucc, hogy kár lenne kihagyni! Akkor itt az ideje egy sokkal közvetlenebb hatású, fejlettebb formulát is kipróbálni!

Az Olimp Kre-Alkalyn 2500 Mega Caps által tartalmazott speciális kreatin hatalmas előnyökkel bír!
    Egyedi összetételének köszönhetően a hatásának kifejtéséhez nincs szüksége vízre, vagy cukorra!
    Magas PH értéke (PH12) miatt nem károsítja a gyomor savas közege!
    A gyomor savas közegébe kerülve nem okoz felfúvódást, vagy hasmenést!
    Hihetetlenül könnyedén képes áthatolni a sejtmembránon, így kb. 10-szer jobban hasznosul, mint a kreatin monohidrát.

A szabadalmaztatott Kre-Alkalin formula lényege, hogy speciális kötésének köszönhetően nem kell cukor az inzulinszint megemeléséhez, hogy aztán az segítsen hasznosítani magát a kreatint. Gyakorlatilag egy „önjáró” kreatinról beszélünk, amely magától képes bejutni a sejtekbe, ráadásul pont a hatékonyabb bejutás miatt nagyjából 10-szer hatékonyabb a kreatin-monohidrátnál!

Még tovább csökkenti a veszteséget a rendkívül stabil formula, amely extra magas PH értékének köszönhetően nem bomlik el az emésztőrendszerünk savas közegében, hanem szinte maradéktalanul képes hasznosulni!

Ezek a tulajdonságok egyrészt nagyságrendekkel képesek megnövelni a Kre-Alkalin hatékonyságát, másrészt annak is hatalmas előnye van, hogy a kreatin nem bomlik el az emésztőrendszerünkben értéktelen kreatininné! Ez annyit tesz, hogy a hasznosulásig az izomzatunk számára értékes anyag marad, másrészt a bomlási procedúra komoly emésztési galibát képes okozni a megnövekedett gáztermelődés (felfúvódás) és sokszor a hasmenés miatt.

Az eredmény: rendkívül gyorsan és nagyobb mértékben jelentkező erőnövekedés, illetve emiatt nagyobb fokú izomtömeg növekedés! Ráadásul ami még fontosabb – tiszta, száraz izomzat fejlődik, nem a kreatin-monohidrátnál jellemző „puffadtabb” tömeg!

Az Olimp Kre-Alkalin 2500 Mega Caps mega dózisban tartalmazza ezt az ütőképes formulát! Az adagonként (2 kapszula) tartalmazott 2.500mg Kre-Alkalin nagyjából 25.000mg kreatin-monohidrát hatásának felel meg kellemetlen emésztési problémák nélkül!

Javasolt használat: napi 2x1-2 kapszulát edzésnapokon: reggel éhgyomorra, illetve edzés előtt. Pihenőnapokon 1-2 kapszulát reggel éhgyomorra.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Kre-Alkalyn
1250 mg
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Olimp Kre-Alkalyn 2500 (120 kapszula) termékről.

Kérdések, vélemények
Sziasztok érdeklődnék rendeltem egy ilyen terméket, de nem tudtam akkor felhasználni amikor vettem. Nem találom sehol a dobozon a lejárati időt, tudnátok segíteni hol találom meg?
Lacc | 2013-01-05 07:53:50
Szia! Rajta kell lennie a dobozon... legutóbb mintha a címkén, hátul lett volna, de van, amikor a gyártó a doboz aljára nyomja rá. Ha ott nem találod, akkor a bliszteren keresd. Valahol rajta kell lennie.
FitbuilderTeam | 2013-01-10 03:52:15
sziasztok!az lenne a kérdésem,hogy amig edzeni tudtam nagyon bevált a kre-alkalyn kapszulla.nem voltam fáradt a terhelést is jobban viseltem.de sajna nem tudok már edzeni meg eröm sincs hozzá,ugyanis kemény fizikai munkát végzek.az lenne a kérdésem lehetne fizikai munkához is szedni a kre-alkalynt?ha igen,hogyan szedjem?és még 1másik kérdés német o-ban dolgozom hogy tudnák hozzájutni a termékhez?köszi előre is a választ.
zelte | 2013-03-15 09:48:08
Szia! Igen, bármilyen fizikai megterhelésnél (akár edzés, akár meló) hasznos a kreatin kiegészítés. Külföldre történő megrendelés esetén keress meg minket e-mailen: info@fitbuilder.hu
FitbuilderTeam | 2013-03-15 02:05:02
Sziasztok!\r\nA termék szedésével kapcsolatban szeretnék kérdezni. A leírásban olvasható, hogy reggel és edzés előtt kell szedni 1-2 kapszulát. A kérdésem az lenne, hogy ha az edzésem reggel 10 órakor van, akkor hogyan érdemes ezt szednem?
2013-07-24 12:21:27
Szia! A legjobb időpontok: edzés után, reggel, illetve más étkezések előtt 20 perccel. Egy-egy kreatin adag bevitele között teljen el 6 óra.
FitbuilderTeam | 2013-07-25 01:05:53
Sziasztok! Kezdőknek is lehet szedni ezt a terméket? 4-5 kilót szeretnék még hízni és nem tudom, hogy tömegnövelőt szedjek-e vagy inkább ezt a fajtát.
alexis | 2017-06-19 04:59:52
A tömegnövelő nem azonos a kreatinnal! Javaslom, olvasgass az oldalunkon, sok hasznos infó lesz! Először rakj össze egy étrendet, ha nehezen megy a tömegelés, akkor inkább egy tömegnövelővel próbálkozz, és ha megvannak az alapok, akkor ruházz be kreatinba!
Tőke Szilvia | 2017-07-02 05:49:04
Nav.fittrainer
bodybuilding_harcmuveszet_2.jpg A súlyzós edzés nem csak az MMA-soké

Bármennyire is furcsa, de a tradicionális harcművészetekben nem preferáljuk az erősítő jellegű edzéseket, főleg nem konditeremben végzetteket edzéseket. Azonban ezeknél is, mint gyakorlatilag bármelyik másik sportágban, mozgásformában itt is sokkal hatékonyabb lesz az ember, ha van egy általánosan jó alap kondíciója.

kovetkezo_edzes_gyorsan_1.jpg Állj készen a következő edzésre minél hamarabb!

A sportsérülések és sportártalmak az egyik kedvenc témánk, hiszen sokakat érint és hozzá meglehetősen gyakran. A valódi akut sérüléseken túl, azonban most foglalkoznánk a regenerációval is, hiszen ha sérülést nem is, de egy-egy igazán kemény edzés utáni izomlázat bizonyára megtapasztalt már mindegyikünk. Lássuk mik a legalapvetőbb lépések, mind a regeneráció, mind pedig a sérülés kezeléseket illetően.

idoskori_edzes_1.jpg Minden amit a senior edzésről akartál tudni, csak sohasem merted megkérdezni

Többször említettük egy-egy rövidebb írásban, hogy mennyire jótékony hatású, ha nem hagyjuk abba az edzést még akkor is ha már jobban benne vagyunk a korban. A rendszeres edzés hatására sokkal tovább őrizhetjük meg az erőszintünket és élhetünk egy minőségibb életet. Mostani írásunkban mélyrehatóbban igyekeztünk összefoglalni, hogy milyen elveket is kellene szem előtt tartani. Az alábbiakban részletesen fogunk beszélni az elvekről, amiket be kell tartani, illetve a táplálék kiegészítésről. Ki tudja, talán éppen ennek a cikknek a hatására tudod majd rávenni apukádat, hogy együtt járjatok gyúrni!

zsirsav_1.jpg Beszéljünk kicsit a zsírokról újra 1.rész

Élettanilag nélkülözhetetlen vegyületekről beszélünk, amikor a zsírokat emlegetjük. Viszont most áttekintjük, mi lehet az oka, mégis, hogy annyira sok vita van körülöttük a táplálkozástudományi körökben. Különös figyelemmel arra, hogy mi különbözteti meg a telített és a telítetlen zsírokat. Kicsit úgy gondoltuk elő kellene venni ezt a témát újra, és egy komolyabb, átfogóbb néhány részes cikksorozattal beszélni róluk. Elsőként vizsgáljuk meg a telített és telítetlen zsírsavak közti különbségeket!