olimp_sport_nutrition_creatine_powder.jpg

Kreatin monohidrát az egyik leghatékonyabb kiegészítő az izomtömeg növekedés támogatására és az intenzív terhelés utáni gyorsabb regenerálódésra.

167 adag/kiszerelés (3 g/adag)
olimp_sport_nutrition_creatine_powder.jpg

4 480 Ft

szállítás1-2 nap

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Más kiszerelést szeretnék

Tartós és komoly izomtömeget akarsz? Szikár alkat vagy és nehezebben fejlődsz? Vagy már nagy vagy, de még durvább akarsz lenni és kevés a „kislány-adag”?

A tömegnövelés - és egyben az izomzat fejlesztésének - kulcsa a bevitt tápanyagok mennyiségében és azok minőségében rejlik! Tömegnövelő, fehérje nyilván kell, de tudsz még valamit bevinni, ami káros hatások nélkül ténylegesen „betölti” az izmok nagyágyúját?

Erre a kérdésre már több, mint 25 éve tudjuk a választ! A kreatin-monohidrát már a harmadik évtizede a testépítők egyik leghatékonyabb fegyvere a cingárság és gyengeség ellen vívott harcban! A kreatin a szervezetben természetesen is jelenlévő anyag, melyből az izomzatnak a tényleg kemény terheléshez és brutális izomfejlődéshez sosincs elég tartaléka. A kreatin képes rengeteg energiát juttatni az izomzatnak, növelni az izomsejtek térfogatát és növelni a fehérjeszintézist (tehát beépíteni a fehérjéket az izomzatba!).

Viszont ha eredményt akarsz, abból is mennyiséget kell bevinni! A kapszulásokból nem győzöd bedobálni a cuccot, ha tényleg sok kell! Itt a megoldás: Olimp Creatine Monohidrate Powder, amely színtiszta kreatin port tartalmaz a legtisztább formában! Csak keverj egy jó adagot a tömegnövelődhöz, vagy a fehérjédhez és már bent is van egy ütős dózis! Szerencsés extra, hogy így jóval gazdaságosabb is!

Az Olimptól megszokott legmagasabb minőséget kapod!

A szabadalmaztatott Olimp Creatine Monohidrate gyakorlatilag egy gyógyszerészeti tisztaságú kreatin-monohidrát, melynek mikronizált szerkezete garantálja a legjobb felszívódást a lehető legkevesebb emésztési kellemetlenséggel!

Szabadalmaztatott mikronizált formulája a hagyományos kreatin-monohidráthoz képest nagyságrendekkel jobb hasznosulást biztosít, mert:
- sokkal apróbb – mikronizált - szemcseméretének köszönhetően sokkal könnyebben képes átjutni a „tápcsatorna szűrőjén”, tehát gyorsabban és kevesebb veszteséggel kerül a véráramba, onnan pedig padlógázzal az izomzatba!
- töredék annyi időt tölt az emésztőrendszerben, így a normál kreatin-monohidrátoknál sokkal kevesebb irritációt (felfúvódás) okoz! Tehát ha gondod volt a hagyományos monohidrátokkal, de nem akarod kihagyni ezt az olcsó, de tartósan hatékony módszert, ez lehet a megoldás!

Tehát:
    Még tisztább, koncentráltabb alapanyag = intenzívebb, ütősebb hatás!
    Nagyobb mértékű hasznosulás = magasabb hatásfok!
    Gyorsabb felszívódás = gyorsabb erő- és izomnövekedés!

Gondold el, mi fog történni, ha egy ilyen tiszta és koncentrált cuccból bőven tudsz adni az izmaidnak! VÁROD MÁR a tiszta kreatin izompumpa hatását???

Javasolt használat: Vegyél 3-5 g port edzőnapokon az edzéskor, vagy a pihenőnapod azonos időszakában. Tömegnövekedés előfordulhat. Nem alkalmas a gyermekek és a fiatalok számára. Tartsd távol a gyerekektől.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Creatine
3 g
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Olimp Creatine Monohydrate (550 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
zsirsav_1.jpg Beszéljünk kicsit a zsírokról újra 1.rész

Élettanilag nélkülözhetetlen vegyületekről beszélünk, amikor a zsírokat emlegetjük. Viszont most áttekintjük, mi lehet az oka, mégis, hogy annyira sok vita van körülöttük a táplálkozástudományi körökben. Különös figyelemmel arra, hogy mi különbözteti meg a telített és a telítetlen zsírokat. Kicsit úgy gondoltuk elő kellene venni ezt a témát újra, és egy komolyabb, átfogóbb néhány részes cikksorozattal beszélni róluk. Elsőként vizsgáljuk meg a telített és telítetlen zsírsavak közti különbségeket!

hatedzes_03.jpg Nem érzed a hátad edzés közben? Három tipp, amivel az ego helyett a hátadra edzhetsz!

Ezt a három trükköt betartva lehet, hogy nem egora fogsz edzeni, hanem végre hátra... és hidd el, a felsőtested méretes-széles izmokkal idővel meghálálja!

karfiol_rizs.jpg Karfiol rizs? Igen, ő az új diétás kiskedvenc!

Aki diétázik sok merész és meglepő dologra képes. Mondjuk átszellemülten karfiolt darálni és rizsként fűszerezve megpárolni és megenni... de hát ugye mindent, ha a kalóriák csökkentéséről van... ezzel a trükkel pedig elég tetemes mennyiséget spórolunk meg!

kakaos_palacsinta_01.jpg Túró rudi palacsinta

Ismét palacsinta péntek! Nem is akármilyen! Kívül kakaós, belül túrós... mint a túró rudi! :)