Nutrend Glutamine Mega Strong (500 g)

nutrend_glutamine_mega_strong_powder.jpg

Az emberi szervezetben leggyakrabban előforduló aminosav, az izomszövet 60 %-át is ez alkotja. Rendszeres használata védi az izomrostokat a sérülésektől, erősíti az immunrendszert, sejttérfogat növelő hatású, gyorsítja a regenerációt. Fokozza a növekedési hormon szintjét.

50 adag/kiszerelés (10 g/adag)
Puncs-áfonya
7 980 Ft
szállítás1-2 nap
Körte
7 980 Ft
szállítás1-2 nap
gorogdinnye_1.jpg
Görögdinnye
7 980 Ft
szállítás1-2 nap

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

A Nutrend 100 %-os tisztaságú L-Glutamine az egyik legfontosabb aminosav, ugyanis az izomszövet legnagyobb része (60%-a) ebből tevődik össze. Folyamatosan pótolni kell, ellenkező esetben katabolizmus (izomleépülés) következhet be.

- A Nutrend L-Glutamine tehát nagy szerepet játszik az izomépítésben és a nagy erő kialakulásában, valamint növeli testünk természetes növekedési hormon termelését.

- Az L-Glutamin pozitív nitrogénegyensúlyt eredményez, fenntartja az anabolikus folyamatokat, erősíti az immunrendszert.

- Az L-Glutamin sejttérfogat-növelő, szedésével jelentős mértékben nő az izomzat mérete és teljesítőképessége.

- Elősegíti az izomszövet gyors regenerációját, ami nélkül nem tartható fenn az anabolikus állapot, ugyanis ez határozza meg a fehérjék izomsejtbe való jutását.

- Segít elkerülni a túledzést, csökkenti a fáradságot.

- Az L-Glutamin sejthidratációja (sejteken belüli vízmegkötő képessége) jelentős, ezáltal az aminosavak jobban eljutnak az izomsejtekbe, amely fokozza az izomnövekedést.

Ki ne akarná, hogy szervezete úgy működjön, mint egy szivacs, és az izomsejtek folyamatosan telítődjenek aminosavakkal?

Érdekesség! A legújabb kutatások bebizonyították, hogy az L-Glutamin adagjának növelésével egyenes arányban nő a teljesítmény. A teljesítménynövekedés napi 25-30 grammig jelentkezik, ami felett már nem mutatható ki többlet erő- és tömegnövekedés. Érdemes kipróbálni!

Adagolás:

Keverj el 1 kiskanál (4-5 g) glutamint 2-3 dl vízben. Napi 2-6 adag javasolt.

Edzésnapokon: a napi alapadag 5 g edzés után. A másik 5 g fogyasztása lefekvés előtt történjen vagy 30-60 perccel a következő edzés előtt!.

Pihenőnapokon: Szüneteltetheted a termék szedését vagy naponta fogyaszthatsz 2x5 g-ot. Az utolsó adagot lefekvés előtt fogyaszd!

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Energia
85 kJ
 
 
Kalória
20 kcal
 
 
L-Glutamine
5 g
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Nutrend Glutamine Mega Strong (500 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
bicepsz_tricepsz_edzes_1.jpg Jöhet egy klassz bicepsz-tricepsz edzésterv? Naná!

Sokféle módszer van, hogyan bontsuk fel az edzésünket - most egy kedvelt verziót hoztunk, amit mindenkinek érdemes tesztelnie, aki bőrrepesztő bedurranást akar látni a karjában! Nem szentírás a bicepsz és a tricepsz közös edzése, ugyanakkor megvan a maga szépsége, például a két izomcsoportot tökéletesen meg lehet dolgoztatni – és ezzel maximális pumpáltságod elérni a karokban!

gyors_nyari_forma_1.jpg 3 meg egy tipp, amivel felgyorsíthatod a nyári formába hozást!

Remélhetőleg Te sem az a típus vagy, aki most kap észbe… hanem már januártól terembérletet váltottál, és azóta is, ha esik, ha fúj, tartod magad a tervhez: nyárra jobb formában, kisebb hassal, feszesebb testtel flangálni a vízparton…

legjobb_bemelegito_gyakorlatok_4.jpg A 7 legjobb bemelegítő gyakorlat

Semmi baj nincs azzal sem, ha valakinek csak annyi a bemelegítése, hogy kicsit felül a szobabiciklire, hiszen már ez is több, mint amit a többség egyáltalán végez, illetve nagyon old-school és retro... Azonban vannak ennél sokkal jobb módszerek is.

lumbago_2.jpg Minden a lumbágóról, amit mindig is tudni akartál csak nem merted megkérdezni

A lumbágó a leggyakoribb nem súlyos mozgásszervi panasz, amitől az emberek szenvednek világszerte. A WHO adatai szerint nemtől függetlenül minden 5. ember a 25. és 50. életéve közt megszenvedi legalább egyszer. Mivel a sportolók ennek halmozottan ki vannak téve úgy éreztük kell egy összefoglaló írás róla.