-4% Nutrend Glutamine (300 g)

most
4%
kedvezmény
nutrend_glutamine_300g.jpg

Az emberi szervezetben leggyakrabban előforduló aminosav, az izomszövet 60 %-át is ez alkotja. Rendszeres használata védi az izomrostokat a sérülésektől, erősíti az immunrendszert, sejttérfogat növelő hatású, gyorsítja a regenerációt. Fokozza a növekedési hormon szintjét.

60 adag/kiszerelés (5 g/adag)
nutrend_glutamine_300g.jpg

5 380 Ft -4% 5 180 Ft

szállítás1-2 nap

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Más kiszerelést szeretnék

A Nutrend 100 %-os tisztaságú L-Glutamine az egyik legfontosabb aminosav, ugyanis az izomszövet legnagyobb része (60%-a) ebből tevődik össze. Folyamatosan pótolni kell, ellenkező esetben katabolizmus (izomleépülés) következhet be.

- A Nutrend L-Glutamine tehát nagy szerepet játszik az izomépítésben és a nagy erő kialakulásában, valamint növeli testünk természetes növekedési hormon termelését.

- Az L-Glutamin pozitív nitrogénegyensúlyt eredményez, fenntartja az anabolikus folyamatokat, erősíti az immunrendszert.

- Az L-Glutamin sejttérfogat-növelő, szedésével jelentős mértékben nő az izomzat mérete és teljesítőképessége.

- Elősegíti az izomszövet gyors regenerációját, ami nélkül nem tartható fenn az anabolikus állapot, ugyanis ez határozza meg a fehérjék izomsejtbe való jutását.

- Segít elkerülni a túledzést, csökkenti a fáradságot.

- Az L-Glutamin sejthidratációja (sejteken belüli vízmegkötő képessége) jelentős, ezáltal az aminosavak jobban eljutnak az izomsejtekbe, amely fokozza az izomnövekedést.

Ki ne akarná, hogy szervezete úgy működjön, mint egy szivacs, és az izomsejtek folyamatosan telítődjenek aminosavakkal?

Érdekesség! A legújabb kutatások bebizonyították, hogy az L-Glutamin adagjának növelésével egyenes arányban nő a teljesítmény. A teljesítménynövekedés napi 25-30 grammig jelentkezik, ami felett már nem mutatható ki többlet erő- és tömegnövekedés. Érdemes kipróbálni!

Adagolás:

Keverj el 1 kiskanál (4-5 g) glutamint 2-3 dl vízben. Napi 2-6 adag javasolt.

Edzésnapokon: a napi alapadag 5 g edzés után. A másik 5 g fogyasztása lefekvés előtt történjen vagy 30-60 perccel a következő edzés előtt!.

Pihenőnapokon: Szüneteltetheted a termék szedését vagy naponta fogyaszthatsz 2x5 g-ot. Az utolsó adagot lefekvés előtt fogyaszd!

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
L-Glutamine
5 mg
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Nutrend Glutamine (300 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
sportorak_1_1.jpg Sportóra kisokos 1. rész

Manapság az egyik legkelendőbb kiegészítő a sportóra lett a fizikai edzést végzők körében. Míg húsz évvel ezelőtt volt két-három gyártó a piacon nagyon szűk termékportfólióval, mostanra már a néhány ezer forintos távol-keleti gagyitól a félmilliós precíziós mérnöki műremekig mindent megtalálunk. Annyi a funkció, hogy sokan csak pislognak amikor megveszik az elsők órájukat. Még ennél is többen vannak, akik egyszerűen szégyellik beismerni, hogy nem igazodnak ki rajta. Úgy gondoltuk itt az ideje, hogy ezeket bemutassuk, mivel meggyőződésünk, hogy egy roppant hasznos eszközökről van szó és ha adekvát mód tudjuk kezelni, akkor az edzéseinket tudatosabb szintre emelhetjük. Elsőként ismerjük meg a sportórák legfontosabb funkcióját a pulzus mérést!

hict_1.jpg Ismerd meg a HICT módszert

Ismerd meg a HICT-et, azt az edzésmódszert, ami elmossa a határokat a kardió és a súlyzós edzés között! A HICT azt ígéri, hogy végig az anaerob küszöb felett dolgozol, de sokkal durvábban, mint azt a korábbi magas intenzitású edzések során megtapasztalhattad. Tényleg hatékony lehet? Vajon valóban van-e új a nap alatt és tényleg mást takar-e ez a módszer és nem csak egy átnevezett HIIT?

hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.