Nutrend Creatine Ethyl Ester (120 kapszula)

nutrend_cee.jpg

Nutrend Creatine Ethyl Ester - Olyan sportolók számára javasolt, akiknek fontos a sebesség, a kirobbanó erő és az állóképesség növelése. Segítségével minőségi száraz izomtömeg építhető fel és az edzés után felgyorsul az izmok regenerációja.

120 adag/kiszerelés (1 kapszula/adag)
nutrend_cee.jpg

4 880 Ft

szállítás1-2 nap

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

Olyan sportolók számára javasolt, akiknek fontos a sebesség, a kirobbanó erő és az állóképesség növelése. Segítségével minőségi száraz izomtömeg építhető fel és az edzés után felgyorsul az izmok regenerációja.

Az észterrel dúsított kreatin stabilabb szerkezetű, hatékonyabb és könnyebben felszívódik, mint a hagyományos kreatin monohidrát. A vízben oldódó képességének köszönhetően, ez a fajta kreatin nem tart vissza vizet az izmokban és jobb hatással van a gyors izomrostok számának megnövelésére. A korábbi kreatin készítményekhez képest a sejtekhez való eljutása sokkal hatékonyabb.

A legfrissebb kutatások szerint az észterrel dúsított kreatin hatásfoka harmincszor-negyvenszer hatékonyabb a tradicionális kreatin termékekkel szemben. Ha a kreatin monohidráttal hasonlítjuk össze, akkor ugyanaz a hatás érhető el vele, de a felhasznált dózis csak fele a monohidráttal szemben. A hozzáadott alfa liponsav (megnövekszik a szervezet energiája és felgyorsul a regenerálódás) és B6-vitamin (fontos szerepet játszik az energia termelésben) a terméket még hatékonyabbá teszik.

Javasolt használat: Az intenzívebb edzésekhez (leginkább nagyobb sebesség és erő) és izomtömeg növelésre: 3-6 kapszula 45-60 perccel az edzés előtt. A regeneráció felgyorsítása érdekében vegyél be 3-6 kapszulát röviddel az edzés vége után.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Creatine
500 mg
 
 
Alpha Lipoic Acid (ALA)
3 mg
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Nutrend Creatine Ethyl Ester (120 kapszula) termékről.

Kérdések, vélemények
Hello ha a Creatine Ethyl Ester es a hagyomanyos creatine monohydrate egyutt szedem jo otlet e .erositik e egymas hatasat,vagy melyiket milyen mennyisegben kellene szedni,mi a velemenyed a kombinalasukrol. koszonom elore a valaszod!
norman | 2013-04-13 02:29:23
Szia. Lehet kombinálni, bár én a könnyebb adagolás miatt úgy csinálnám, hogy monohidráttal végeznék egy feltöltési szakaszt, és a CEE-el mehet a szinten tartás. A kreatin-monohidrát adagolás testsúlyfüggő, feltöltésnél (1-5 nap) kg x 0.3 g kreatin naponta (max.5-10 g-os adagokban elosztva), szinten tartásnál pedig kövesd a Nutrend útmutatását!
FitbuilderTeam | 2013-04-17 10:51:29
Nav.fittrainer
bodybuilding_harcmuveszet_2.jpg A súlyzós edzés nem csak az MMA-soké

Bármennyire is furcsa, de a tradicionális harcművészetekben nem preferáljuk az erősítő jellegű edzéseket, főleg nem konditeremben végzetteket edzéseket. Azonban ezeknél is, mint gyakorlatilag bármelyik másik sportágban, mozgásformában itt is sokkal hatékonyabb lesz az ember, ha van egy általánosan jó alap kondíciója.

kovetkezo_edzes_gyorsan_1.jpg Állj készen a következő edzésre minél hamarabb!

A sportsérülések és sportártalmak az egyik kedvenc témánk, hiszen sokakat érint és hozzá meglehetősen gyakran. A valódi akut sérüléseken túl, azonban most foglalkoznánk a regenerációval is, hiszen ha sérülést nem is, de egy-egy igazán kemény edzés utáni izomlázat bizonyára megtapasztalt már mindegyikünk. Lássuk mik a legalapvetőbb lépések, mind a regeneráció, mind pedig a sérülés kezeléseket illetően.

idoskori_edzes_1.jpg Minden amit a senior edzésről akartál tudni, csak sohasem merted megkérdezni

Többször említettük egy-egy rövidebb írásban, hogy mennyire jótékony hatású, ha nem hagyjuk abba az edzést még akkor is ha már jobban benne vagyunk a korban. A rendszeres edzés hatására sokkal tovább őrizhetjük meg az erőszintünket és élhetünk egy minőségibb életet. Mostani írásunkban mélyrehatóbban igyekeztünk összefoglalni, hogy milyen elveket is kellene szem előtt tartani. Az alábbiakban részletesen fogunk beszélni az elvekről, amiket be kell tartani, illetve a táplálék kiegészítésről. Ki tudja, talán éppen ennek a cikknek a hatására tudod majd rávenni apukádat, hogy együtt járjatok gyúrni!

zsirsav_1.jpg Beszéljünk kicsit a zsírokról újra 1.rész

Élettanilag nélkülözhetetlen vegyületekről beszélünk, amikor a zsírokat emlegetjük. Viszont most áttekintjük, mi lehet az oka, mégis, hogy annyira sok vita van körülöttük a táplálkozástudományi körökben. Különös figyelemmel arra, hogy mi különbözteti meg a telített és a telítetlen zsírokat. Kicsit úgy gondoltuk elő kellene venni ezt a témát újra, és egy komolyabb, átfogóbb néhány részes cikksorozattal beszélni róluk. Elsőként vizsgáljuk meg a telített és telítetlen zsírsavak közti különbségeket!