-16% Mutant Creakong (300 g)

most
16%
kedvezmény
mutant_creakong.jpg

A három leghatékonyabb kreatin analóg. Klinikailag igazolt hatékonyság. Zéró felesleges adalék.

75 adag/kiszerelés (4 gramm/adag)
mutant_creakong.jpg

3 780 Ft -16% 3 180 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

A három leghatékonyabb kreatin analóg
Klinikailag igazolt hatékonyság
Zéró felesleges adalék

A KREATIN MŰKÖDIK...EZT MIND TUDJUK!

A kreatin működik. Több mint 300 klinikai kutatás igazolja, hogy a kreatin az elsőszámú legális teljesítményfokozó. Ezért a MUTANT-nál elhatároztuk, hogy megalkotjuk a MUTÁNSOK kreatin formuláját, a neve MUTANT CREAKONG. Az első és egyetlen kreatinformula, ami a három leghatékonyabb HUMÁN klinikai kutatásokban igazolt kreatin-analóg megadózisú keveréke!

SEMMI MELLÉBESZÉLÉS! SEMMI FELESLEGES SZÖVEGELÉS - csak klinikailag igazolt összetevők!

Creapure® Kreatin Monohydrat (CM)
A legtöbbet kutatott kreatin-forma
Szabadalommal védett előállítási technológia
Instant teljesítmény és száraz izom,növekedés
Az egyetlen német kreatin gyógyszerészeti regisztrációs számmal (CAS Nr: 6020-87-7)

Kreatin Magnapower® (Kreatin -Magnézium Kelát) (CMC)
8 éves kutatómunka
Javítja az izom-kontrakció minőségét, miközben fokozza a fehérjeszintézis ütemét
Alkalizált formula, így nem okoz emésztőrendszeri diszkomfort érzést
Nagyobb súlyok, több ismétlés, nagyobb izmok! (CAS Nr: 82016-55-5)

Creapure® Tri- Kreatin Citrat (TCC)
Speciális kreatin észter a maximális ATP szintézisért
Drámai mértékben megnövekedett kreatin-szaturáció
Azonnali teljesítménynövekedés állóképességi és erőnléti edzések közben (CAS Nr: 331942-94-0)

ÖSSZEFOGLALÁS

VALÓDI kreatrin, hogy nagyobbat emelj és nagyobbá válhass, mint valaha álmodtad!
VALÓDI HUMÁN klinikai kutatások által igazolt hatás
ZÉRO adalékanyag

Adagolás:

Keverj el 1 adagolókanállal (4 gramm) 2-4 dl hideg vízben és fogyaszd edzés előtt 20-30 perccel. Pihenőnapokon fogyassz egy adagot reggel ébredés után!

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
CREAKONG
4 g
 
 
Creatine
 
 
Creatine
 
 
Tri-Creatine
 
 
[Creapure® is a registered trademark of Alzchem. Creatine MagnaPower /US patent # 6,114,379/ is a registered trademark of Albion Laboratories, Inc.]
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Mutant Creakong (300 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Szia!\r\nA Creakong szedésével kapcsolatban szeretnék kérdezni. Az előírt 4 g -os mennyiségen lehet vagy szoktak e emelni a testsúlynak megfelelően? Meddig mehet egy kúra ebből a kreatinból? 80kg vagyok, kb. egy hete szedem 4g/nap, a fehérje bevitelem rendben van. Sajnos nincs rutinom a kreatinokkal kapcsolatban. Segídséged előre is köszönöm!
2015-08-11 08:54:04
Szia! Napi 2 adagot (8 g) ossz el két részre. Edzésnapokon edzés előtt és edzés után közvetlenül vedd be, pihenőnapokon reggel éhgyomorra az első étkezésed előtt kb. 10 perccel, majd a nap folyamán egy szénhidrátos étkezés előtt kb. ugyanennyi idővel. Itt nem kell kúrát csinálni!
FitbuilderTeam | 2015-08-14 02:52:53
Nav.fittrainer
bodybuilding_harcmuveszet_2.jpg A súlyzós edzés nem csak az MMA-soké

Bármennyire is furcsa, de a tradicionális harcművészetekben nem preferáljuk az erősítő jellegű edzéseket, főleg nem konditeremben végzetteket edzéseket. Azonban ezeknél is, mint gyakorlatilag bármelyik másik sportágban, mozgásformában itt is sokkal hatékonyabb lesz az ember, ha van egy általánosan jó alap kondíciója.

kovetkezo_edzes_gyorsan_1.jpg Állj készen a következő edzésre minél hamarabb!

A sportsérülések és sportártalmak az egyik kedvenc témánk, hiszen sokakat érint és hozzá meglehetősen gyakran. A valódi akut sérüléseken túl, azonban most foglalkoznánk a regenerációval is, hiszen ha sérülést nem is, de egy-egy igazán kemény edzés utáni izomlázat bizonyára megtapasztalt már mindegyikünk. Lássuk mik a legalapvetőbb lépések, mind a regeneráció, mind pedig a sérülés kezeléseket illetően.

idoskori_edzes_1.jpg Minden amit a senior edzésről akartál tudni, csak sohasem merted megkérdezni

Többször említettük egy-egy rövidebb írásban, hogy mennyire jótékony hatású, ha nem hagyjuk abba az edzést még akkor is ha már jobban benne vagyunk a korban. A rendszeres edzés hatására sokkal tovább őrizhetjük meg az erőszintünket és élhetünk egy minőségibb életet. Mostani írásunkban mélyrehatóbban igyekeztünk összefoglalni, hogy milyen elveket is kellene szem előtt tartani. Az alábbiakban részletesen fogunk beszélni az elvekről, amiket be kell tartani, illetve a táplálék kiegészítésről. Ki tudja, talán éppen ennek a cikknek a hatására tudod majd rávenni apukádat, hogy együtt járjatok gyúrni!

zsirsav_1.jpg Beszéljünk kicsit a zsírokról újra 1.rész

Élettanilag nélkülözhetetlen vegyületekről beszélünk, amikor a zsírokat emlegetjük. Viszont most áttekintjük, mi lehet az oka, mégis, hogy annyira sok vita van körülöttük a táplálkozástudományi körökben. Különös figyelemmel arra, hogy mi különbözteti meg a telített és a telítetlen zsírokat. Kicsit úgy gondoltuk elő kellene venni ezt a témát újra, és egy komolyabb, átfogóbb néhány részes cikksorozattal beszélni róluk. Elsőként vizsgáljuk meg a telített és telítetlen zsírsavak közti különbségeket!