musclepharm_creatine_300.jpg

A MusclePharm Creatine megtolja az izmaid egy kis kreatinnal, amivel serkenti a száraz izomnövekedést, kitolja az állóképességed és rövid idő alatt maxra csavarja az erőszinted.

60 adag/kiszerelés (5 g/adag)
Jelenleg a termék: Nem rendelhető
Helyette a következő termékeket ajánljuk:
musclepharm_creatine_300.jpg

4 580 Ft -15% 3 880 Ft

Nem rendelhető

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
MusclePharm Creatine - 300 g
A MusclePharm Creatine megtolja az izmaid egy kis kreatinnal, amivel serkenti a száraz izomnövekedést, kitolja az állóképességed és rövid idő alatt maxra csavarja az erőszinted. 

Várj el többet a testedtől és a kreatinodtól!

A MusclePharm Creatine fokozza a kreatin szinted és a tested kreatinfelhasználásának is kitolja a határait, szóval több kreatin megy be és hála a Musclepharmnak több is fog beépülni. Ezáltal robbanásszerűen megküldi az energiaszinted, és az összteljesítményed.

Ha még jobb állóképességet, erőt és száraz izomnövekedést szeretnél, töltsd be a tested ezzel a teljes kreatin csomaggal.

Főbb jellemzők:
Növeli az erőt és az állóképességet
Fokozza a száraz izomnövekedést
Gyorsan felszívódó formula
 
Kiszerelés: 300 g
 
Javasolt használat:
Egy adag: 1 mérőkanálnyi (5 g)
Keveren el 1 mérőkanálnyi terméket 240 ml hideg vízben vagy gyümölcslében.
Edzés napokon: Fogyassza edzés előtt, alatt vagy után.
Pihenőnapon:Fogyassz reggel 1 adagot éhgyomorra.
összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Creatine Monohydrate CreNitrate™
5 g
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Musclepharm Creatine (300 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Sziasztok az lenne a kérdésem ,napiszinten mikor lenne ajánlott szedni ezt a creatint?\r\nVálaszotokat előre is köszönöm.
Marko János | 2014-04-16 03:16:00
Szia! A kreatin bevitelére több opció lehetséges, ezek a következők fontossági sorrendben:

1. Közvetlenül edzés után (akár összekeverheted a tömegnövelőddel)
2. Reggel, reggeli előtt éhgyomorra
3. Bármely más szénhidrátos étkezés előtt 15-20 perccel.
FitbuilderTeam | 2014-04-23 11:17:59
Sziasztok!
Még nem szedtem kreatint soha. Olyan kérdésem lenne, hogy edzés napokon is 1 adagot ajánlott fogyasztani belőle? Illetve, ha többet akkor mikor?
2017-09-17 01:24:42
Igen, edzés előtt vagy után!
Tőke Szilvia | 2017-09-23 12:42:17
Nav.fittrainer
5_bicepsz_gyakorlat_2.jpg 5 kihagyhatatlan gyakorlat, ami nem hiányozhat a bicepsz edzésedből

A kar edzése sokatoknál fontos momentum az edzésben. Ahogy a csajoknál a kerekedő fenék, úgy a srácoknál a kerekedő bicepsz szokott az egyik cél lenni – most pedig pár tippel segítünk, hogy könnyebben építs izmot erre a területre.

1500_kalorias_etrend_1.jpg 1500 kalóriás diétás étrend - átmeneti böjtölőknek

Az átmeneti böjt (IF- intermittent fasting) manapság roppant népszerű diéta, így ehhez írtunk egy könnyen tartható mintát.

bicepsz_fejlesztes_2.jpg Meglepő trükkök a bicepszed fejlesztéséhez

Le van maradva a karod? Vagy csak a fétised, hogy szeretnél még markánsabb bicepszet? Alig várod a kar-napod? Most ezzel az írással szeretnénk segíteni, hogy a jó úton haladj - és megosztani olyan NEM tipikus tanácsokat, amik valóban hasznosak, és talán Te sem gondoltál ilyen szemszögből rájuk!

reebok_nano_9_1.jpg EGY EDZŐCIPŐ MINDENEK FELETT: ITT A REEBOK NANO 9

Amikor CrossFit edzésre adod a fejed egy olyan területre tévedsz, ahol szinte kényszer a folyamatos fejlődés. Előbb utóbb eljutsz arra a szintre, hogy nem bírod nem komolyan venni, még nehezebbet akarsz emelni, még több burpeet csinálni és egyre jobban bírni az edzés végén a gyilkos WOD-okat. És persze jönnek szépen a kiegészítők, egy jó crossfit ruha, hosszú zokni és persze a cipő. A cipő, amivel gyorsabb lehetsz, biztosabban állsz a lábadon, javíthatod a technikád és hát persze legyünk őszinték, egy jó cipő ultra menő tud lenni.