-15% Musclepharm Creatine (300 g)

most
15%
kedvezmény
musclepharm_creatine_300.jpg

A MusclePharm Creatine megtolja az izmaid egy kis kreatinnal, amivel serkenti a száraz izomnövekedést, kitolja az állóképességed és rövid idő alatt maxra csavarja az erőszinted.

60 adag/kiszerelés (5 gramm/adag)
musclepharm_creatine_300.jpg

4 080 Ft -15% 3 480 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
MusclePharm Creatine - 300 g
A MusclePharm Creatine megtolja az izmaid egy kis kreatinnal, amivel serkenti a száraz izomnövekedést, kitolja az állóképességed és rövid idő alatt maxra csavarja az erőszinted. 

Várj el többet a testedtől és a kreatinodtól!

A MusclePharm Creatine fokozza a kreatin szinted és a tested kreatinfelhasználásának is kitolja a határait, szóval több kreatin megy be és hála a Musclepharmnak több is fog beépülni. Ezáltal robbanásszerűen megküldi az energiaszinted, és az összteljesítményed.

Ha még jobb állóképességet, erőt és száraz izomnövekedést szeretnél, töltsd be a tested ezzel a teljes kreatin csomaggal.

Főbb jellemzők:
Növeli az erőt és az állóképességet
Fokozza a száraz izomnövekedést
Gyorsan felszívódó formula
 
Kiszerelés: 300 g
 
Javasolt használat:
Egy adag: 1 mérőkanálnyi (5 g)
Keveren el 1 mérőkanálnyi terméket 240 ml hideg vízben vagy gyümölcslében.
Edzés napokon: Fogyassza edzés előtt, alatt vagy után.
Pihenőnapon:Fogyassz reggel 1 adagot éhgyomorra.
összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Creatine Monohydrate CreNitrate™
5 g
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Musclepharm Creatine (300 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Sziasztok az lenne a kérdésem ,napiszinten mikor lenne ajánlott szedni ezt a creatint?\r\nVálaszotokat előre is köszönöm.
Marko János | 2014-04-16 03:16:00
Szia! A kreatin bevitelére több opció lehetséges, ezek a következők fontossági sorrendben:

1. Közvetlenül edzés után (akár összekeverheted a tömegnövelőddel)
2. Reggel, reggeli előtt éhgyomorra
3. Bármely más szénhidrátos étkezés előtt 15-20 perccel.
FitbuilderTeam | 2014-04-23 11:17:59
Sziasztok!
Még nem szedtem kreatint soha. Olyan kérdésem lenne, hogy edzés napokon is 1 adagot ajánlott fogyasztani belőle? Illetve, ha többet akkor mikor?
2017-09-17 01:24:42
Igen, edzés előtt vagy után!
Tőke Szilvia | 2017-09-23 12:42:17
Nav.fittrainer
bodybuilding_harcmuveszet_2.jpg A súlyzós edzés nem csak az MMA-soké

Bármennyire is furcsa, de a tradicionális harcművészetekben nem preferáljuk az erősítő jellegű edzéseket, főleg nem konditeremben végzetteket edzéseket. Azonban ezeknél is, mint gyakorlatilag bármelyik másik sportágban, mozgásformában itt is sokkal hatékonyabb lesz az ember, ha van egy általánosan jó alap kondíciója.

kovetkezo_edzes_gyorsan_1.jpg Állj készen a következő edzésre minél hamarabb!

A sportsérülések és sportártalmak az egyik kedvenc témánk, hiszen sokakat érint és hozzá meglehetősen gyakran. A valódi akut sérüléseken túl, azonban most foglalkoznánk a regenerációval is, hiszen ha sérülést nem is, de egy-egy igazán kemény edzés utáni izomlázat bizonyára megtapasztalt már mindegyikünk. Lássuk mik a legalapvetőbb lépések, mind a regeneráció, mind pedig a sérülés kezeléseket illetően.

idoskori_edzes_1.jpg Minden amit a senior edzésről akartál tudni, csak sohasem merted megkérdezni

Többször említettük egy-egy rövidebb írásban, hogy mennyire jótékony hatású, ha nem hagyjuk abba az edzést még akkor is ha már jobban benne vagyunk a korban. A rendszeres edzés hatására sokkal tovább őrizhetjük meg az erőszintünket és élhetünk egy minőségibb életet. Mostani írásunkban mélyrehatóbban igyekeztünk összefoglalni, hogy milyen elveket is kellene szem előtt tartani. Az alábbiakban részletesen fogunk beszélni az elvekről, amiket be kell tartani, illetve a táplálék kiegészítésről. Ki tudja, talán éppen ennek a cikknek a hatására tudod majd rávenni apukádat, hogy együtt járjatok gyúrni!

zsirsav_1.jpg Beszéljünk kicsit a zsírokról újra 1.rész

Élettanilag nélkülözhetetlen vegyületekről beszélünk, amikor a zsírokat emlegetjük. Viszont most áttekintjük, mi lehet az oka, mégis, hogy annyira sok vita van körülöttük a táplálkozástudományi körökben. Különös figyelemmel arra, hogy mi különbözteti meg a telített és a telítetlen zsírokat. Kicsit úgy gondoltuk elő kellene venni ezt a témát újra, és egy komolyabb, átfogóbb néhány részes cikksorozattal beszélni róluk. Elsőként vizsgáljuk meg a telített és telítetlen zsírsavak közti különbségeket!