-14% Jack Links Beef Jerky (75 g) (1 tasak)

most
14%
kedvezmény
jack_links_beef_jerky_75.jpg

Szárított marhahús azonnali fogyasztásra!

1 adag/kiszerelés (1 tasak/adag)
original_sauce.jpg
Eredeti
2 080 Ft -14% 1 780 Ft
Raktáron
teriyaki.jpg
Teriyaki
2 080 Ft -14% 1 780 Ft
Raktáron
sweet_hot.jpg
Édes-csípős
2 080 Ft -14% 1 780 Ft
Raktáron
pepper_souce.jpg
Borsos
2 080 Ft -14% 1 780 Ft
Nem rendelhető

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Más kiszerelést szeretnék
Témák a termékkel kapcsolatban: Zsírégető étrend
Szárított marhahús azonnali fogyasztásra!
 
A termék előnyei:
- Magas fehérjetartalom!
- Csak 5% szénhidrát és 3% zsír!
- Erőteljes füstölt marhahús íz!
- Egyszerű adagolás!
- Új alternatíva a proteinszeletek és fehérjeturmixok mellett!
- Értékes niacint tartalmaz!
- Nitrites pác-só nélkül!
- Tartósítószer-mentes!
 
Tasakonként 30g fehérje tartalommal!
összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Jack Links Beef Jerky (75 g) (1 tasak) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.

plank_press_2.jpg Nyomás statikus hídtartásból

Unod már a hagyományos plank-et, mert a végtelenségig tudod tartani? Akkor itt az ideje, hogy kipróbálj egy olyan verziót, ami annyira kemény, hogy attól sírni fogsz! Ez egy olyan gyakorlat, ami azoknak való, akik azt szeretik, amikor az edzés igazán embert próbáló és folyton keresik az új kihívásokat! Kombináljuk össze a jól megszokott gyakorlatot egy nyomó mozdulattal, ezzel sokkolva a vállövet és a törzset egyszerre!

egyel_tojast_2.jpg Egyél tojást, és nőj nagyra!

Sportolók generációi nőttek fel tojáson, és mai napig kedvelt formája a fehérjeszükségletünk fedezésének. Nemcsak az emberi szervezet számára elsőrendű fehérjeforrást tartalmaz, de bizonyítani látszódik, hogy közvetlen hatása van az izomépítésre… Az, hogy a tojásban lévő koleszterint a szervezet anabolikus hormonok kiválasztásához is felhasználja nem feltétlenül újdonság, de immár bizonyítható, hogy a rendszeres tojás fogyasztás pozitívan befolyásolja a növekedést. Lássuk a tojás tényleg annyira anabolikus-e.