hi_tec_protein_2250_1.jpg

Több mint 80%-os fehérjetartalommal segíti a soványizom-tömeg növelését, az anabolikus állapot megtartását.

90 adag/kiszerelés (25 g/adag)

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Több mint 80%-os fehérjetartalommal segíti a soványizom-tömeg növelését, az anabolikus állapot megtartását. Tejsavófehérje-koncentrátumot, kazeint és búzafehérjét tartalmaz, biológiai értéke magas (125), egész napra ellátja fehérjével a szervezetet, gátolva a katabolikus folyamatokat. Magas glutamin-, BCAA- és prolintartalma védi a szervezet nitrogénegyensúlyát. Fogyasztása ajánlott sportolók és diétázók számára egyaránt. Vitamin- és ásványianyag-tartalma a napi szükséglet 25%-át fedezi.

Adagolás:
2 adagolókanál 250 ml tejben vagy kedvenc italodban feloldva. 
Edzésnapokon 1-4 adag, (pl. 1 adag reggel, 1 adag edzés előtt kb 1 órával, 1 adag edzés után kb 10-30 perccel, 1 adag lfekvés előtt).
Pihenőnapokon 1-3 adag (pl. 1 adag reggel, napközben, lefekvéskor).
összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Hi Tec Protein (2250 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
coronavirus_1.jpg Koronavírus gondolatok.

Mi lesz velünk, mi lesz veletek, egyáltalán, mennyire változik meg az életünk a koronavírus hatására?

tavaszi_faradtsag.jpg Támadjunk vitaminokkal a tavaszi fáradtság ellen!

A hosszú téli hónapok a legtöbb esetben teljesen lemerítik a vitamin raktárainkat. A szürke borongós napok, a kelleténél több megfázás rendesen meg tudja viselni a szervezetet. Ezért érdemes feltöltenünk a szervezetünket a legfontosabb vitaminokkal, amelyek ebben az időszakban feltétlenül szükségesek ahhoz, hogy a hosszú téli napok után újra energikusak és életvidámak lehessünk.

5_bicepsz_gyakorlat_2.jpg 5 kihagyhatatlan gyakorlat, ami nem hiányozhat a bicepsz edzésedből

A kar edzése sokatoknál fontos momentum az edzésben. Ahogy a csajoknál a kerekedő fenék, úgy a srácoknál a kerekedő bicepsz szokott az egyik cél lenni – most pedig pár tippel segítünk, hogy könnyebben építs izmot erre a területre.

1500_kalorias_etrend_1.jpg 1500 kalóriás diétás étrend - átmeneti böjtölőknek

Az átmeneti böjt (IF- intermittent fasting) manapság roppant népszerű diéta, így ehhez írtunk egy könnyen tartható mintát.