-15% HealthyCo Proteinella (200 g)

most
15%
kedvezmény
healthyco_proteinella_200g.jpg

Proteinella - fehérjetartalmú csokis mogyorókrém hozzáadott cukor és pálmaolaj nélkül, amely fehérjével van kiegészítve

20 adag/kiszerelés (10 g/adag)
mogyoro.jpg
Mogyoró
1 440 Ft -15% 1 220 Ft
Raktáron
fehercsokolade.jpg
Fehércsokoládé
1 440 Ft -15% 1 220 Ft
Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Más kiszerelést szeretnék


A Proteinella egy fehérjetartalmú mogyorókrém egészséges tápanyagokkal - tejsavó fehérje, rost és vitaminok. Csak 6,6 gramm cukrot tartalmaz 100 gramm termékben, semmilyen hozzáadott cukrot nem tartalmaz. Édesítőként maltitol-al készült, cukoralkohol - amelynek kalóriaértéke 70%-kal alacsonyabb, mint a hagyományos cukoré. Ezenkívül 50%-kal kisebb a glikémiás indexe, mint a szacharóznak (hagyományos cukor). Ez azt jelenti, hogy a hétköznapi cukorral ellentétben, nem növeli a vércukorszintet, ezáltal a Proteinella diabetikusok számára is alkalmas.

Továbbá rostot is tartalmaz, amely lassítja a cukrok felszívódását, ezáltal még jobban csökkenti a vércukorszint növelését. És mi van a zsírokkal? Ezek arányos mennyiségben szerepelnek a termékben, ami főleg mogyoró és kakaó, amelyek az egészségre jótékony hatással bíró zsírok mellett természetes tartalmú antioxidánsokat és vitaminokat is tartalmaznak. A Proteinella napraforgó és kókuszolajból készült, nem tartalmaz pálmaolajat. Nagyszerű ízű és finom állagú.


A Proteinella előnyei:

  • mogyorókrém egészséges alternatívája
  • 13,2 g fehérjét tartalmaz 100 g termékre
  • nem tartalmaz pálmaolajat és hozzáadott cukrot sem
  • nagyszerű az íze és finom az állaga

 A túlzott fogyasztás hashajtó hatású lehet.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem HealthyCo Proteinella (200 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
sportorak_1_1.jpg Sportóra kisokos 1. rész

Manapság az egyik legkelendőbb kiegészítő a sportóra lett a fizikai edzést végzők körében. Míg húsz évvel ezelőtt volt két-három gyártó a piacon nagyon szűk termékportfólióval, mostanra már a néhány ezer forintos távol-keleti gagyitól a félmilliós precíziós mérnöki műremekig mindent megtalálunk. Annyi a funkció, hogy sokan csak pislognak amikor megveszik az elsők órájukat. Még ennél is többen vannak, akik egyszerűen szégyellik beismerni, hogy nem igazodnak ki rajta. Úgy gondoltuk itt az ideje, hogy ezeket bemutassuk, mivel meggyőződésünk, hogy egy roppant hasznos eszközökről van szó és ha adekvát mód tudjuk kezelni, akkor az edzéseinket tudatosabb szintre emelhetjük. Elsőként ismerjük meg a sportórák legfontosabb funkcióját a pulzus mérést!

hict_1.jpg Ismerd meg a HICT módszert

Ismerd meg a HICT-et, azt az edzésmódszert, ami elmossa a határokat a kardió és a súlyzós edzés között! A HICT azt ígéri, hogy végig az anaerob küszöb felett dolgozol, de sokkal durvábban, mint azt a korábbi magas intenzitású edzések során megtapasztalhattad. Tényleg hatékony lehet? Vajon valóban van-e új a nap alatt és tényleg mást takar-e ez a módszer és nem csak egy átnevezett HIIT?

hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.