-16% Grenade 50 Calibre (232 g)

most
16%
kedvezmény
grenade_50_calibre_232.jpg

A GRENADE .50 CALIBRE AZ A FEGYVER, AMIVEL GARANTÁLTAN MEGNYERED MINDEN EGYES EDZÉSED!

20 adag/kiszerelés (11,6 g/adag)
erdeigyumolcs.jpg
Erdei gyümölcs
11 580 Ft -16% 9 780 Ft
Raktáron
kola.jpg
Kóla
11 580 Ft -16% 9 780 Ft
Raktáron
citrom.jpg
Citrom
7 080 Ft -16% 5 980 Ft
Nem rendelhető

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Témák a termékkel kapcsolatban: Tömegnövelő edzés

A GRENADE  .50 CALIBRE AZ A FEGYVER, AMIVEL GARANTÁLTAN MEGNYERED MINDEN EGYES EDZÉSED!

HOGYAN MŰKÖDIK?

A Grenade sokszoros díjnyertes sporttáplálkozás-specialistái, a legfrissebb kutatások és technológiai innovációk felhasználásával alkották meg a .50 Calibre-t, mely olyan pokoli bedurranást és edzésintenzitást garantál, amire korábban semmilyen legális formula nem volt képes! Az aktív hatóanyagok egyedülálló mátrixát az .50 Calibre a szabadalmaztatott izomvédő pajzsa, az MDS (Muscle Defence System) teszi tökéletessé, mely blokkolja a katabolikus folyamatokat és páncélként védi izmaid a leépülés ellen!

A Grenade .50 Calibre aktív mátrixában olyan hatóanyagok megadózisát sűrítettük, mint a citrullin-malát (a legtöbbet bizonyított NO-fokozó prekurzór), a magas nitrát tartalmú Beta vulgaris, és a flavanoidokban kiemelkedően gazdag Theobroma Cocao! De természetesen, ahogy egyetlen edzés előtti termék sem lehet teljes béta-alanin, koffein és a kreatin nélkül, úgy .50 Calibre-t is megerősítettük e hatóanyagokkal, egy speciális összetételű bikarbonát-puffer, és elágazó szénláncú aminosavak (BCAA) mellett.

A .50 Calibre nem tartalmaz gerániumból kivont DMAA-t, mely a koffeinnel kombinálva jelentős vasokonstriktor hatással rendelkezik (azaz szűkíti a vérereket), ami nem csupán veszélyes lehet, hisz akut vérnyomásemelő hatással bír, de az NO termelés fokozásának útjában is áll, így abszolút hiba egy maximális izompumpát és vérbőséget célzó termékbe adagolni!

A .50 Calibre egy kizárólag természetes összetevőkből összeállított csúcsfegyver, a piacra került legextrémebb NO-fokozó, - a teljesítmény fokozás tökéletes muníciója!

Adagolás:
Keverj el 1/2 mérőkanálnyit (11,6 g) 150-250 ml hideg vízzel, keverd vagy rázd jól össze. Fogyaszd 30 perccel edzés előtt.

HARDCORE adagolás a maximális teljesítményért: Azok akik korábban már használtak edzés előtti termékeket, és még jobb eredményeket szeretnének, a következő adagolást javasoljuk: Keverd elegy teljes mérőkanálnyit (23,2 g) 300-500 ml hideg vízzel, keverd vagy rázd jól össze.  Fogyaszd körülbelül 30 perccel edzés előtt. Naponta fogyassz legalább 8 pohár vizet. Soha ne lépd túl az egy mérőkanálnyi dózist egy napon belül.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Grenade 50 Calibre (232 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.

plank_press_2.jpg Nyomás statikus hídtartásból

Unod már a hagyományos plank-et, mert a végtelenségig tudod tartani? Akkor itt az ideje, hogy kipróbálj egy olyan verziót, ami annyira kemény, hogy attól sírni fogsz! Ez egy olyan gyakorlat, ami azoknak való, akik azt szeretik, amikor az edzés igazán embert próbáló és folyton keresik az új kihívásokat! Kombináljuk össze a jól megszokott gyakorlatot egy nyomó mozdulattal, ezzel sokkolva a vállövet és a törzset egyszerre!

egyel_tojast_2.jpg Egyél tojást, és nőj nagyra!

Sportolók generációi nőttek fel tojáson, és mai napig kedvelt formája a fehérjeszükségletünk fedezésének. Nemcsak az emberi szervezet számára elsőrendű fehérjeforrást tartalmaz, de bizonyítani látszódik, hogy közvetlen hatása van az izomépítésre… Az, hogy a tojásban lévő koleszterint a szervezet anabolikus hormonok kiválasztásához is felhasználja nem feltétlenül újdonság, de immár bizonyítható, hogy a rendszeres tojás fogyasztás pozitívan befolyásolja a növekedést. Lássuk a tojás tényleg annyira anabolikus-e.