Gaspari Nutrition Glycofuse (1680 g)

gaspari_nutrition_glycofuse_1680.jpg
60 adag/kiszerelés (28 gramm/adag)
Jelenleg a termék: Nem rendelhető
Helyette a következő termékeket ajánljuk:
citrom.jpg
Citrom
19 380 Ft -15% 16 380 Ft
Nem rendelhető
narancsmango.jpg
Narancs-mangó
19 380 Ft -15% 16 380 Ft
Nem rendelhető
semleges.jpg
Semleges
19 380 Ft -15% 16 380 Ft
Nem rendelhető

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

SZÉNHIDRÁTFÓBIA ÉS TELJESÍTMÉNY - TEGYÜNK VÉGRE RENDET!

Ha Te is a szénhidrátfóbiások trendi táborába tartozol, akkor vagy nem érdekel különösebben a fizikai teljesítményed, regenerációd gyorsasága és izomépítő kapacitásod, vagy nem ismered mindezek élettani alapjait és feltételeit. A sportolók táborában alapvetően ismert a szénhidrátok fontossága a fizikai teljesítőképesség maximalizálása érdekében, gondolj csak a szénhidrát töltésekre a versenyek előtt, szénhidrátos italok, gélek, szeletek fogyasztására edzések közben és szénhidrátos kiegészítők fogyasztására edzések után a glikogénraktárak feltöltése érdekében. A tények egyszerűek: a szénhidrátok jelentik az intenzív fizikai megterhelések elsőrangú üzemanyagát! Amennyiben a szervezetedben tárolt szénhidrátok mennyisége maximális vagy ahhoz közeli, azaz a glikogén raktáraid fel vannak töltve, akkor a fizikai teljesítőképességed is maximális lesz! Csak ilyen körülmények között leszel képes a lehető legnagyobb súlyok mozgatására, a lehető legtöbb ismétlésre egy adott súllyal, és a lehető leggyorsabb fejlődésre.

De a történet ennél összetettebb! Nem minden szénhidrát egyforma! Rengeteg furfangosan címkézett maltodextrin, vagy más glukóz-polimer kapható a piacon, amit valamiféle felsőbbrendű poliszacharidként próbálnak eladni, vagy épp a jó öreg kukoricakeményítő, mint valami extra magas minőségű waxy maize. A legtöbb ezek közül semmiféle felsőbbrendű, klinikailag igazolt tulajdonsággal nem bír, és jónéhány esetben épp az ellenkezőjét produkálják, mint amire egy igazán minőségi szénhidrát formula hivatott!

Ez az amiért a Gaspari Nutrition úgy döntött, hogy eljött az idő a reformra! Mi a piacon lévő forrásokkal ellentétben elágazó szénláncú dextrineket választottuk, és megalkottuk a teljesítmény fokozás arany standardját - a neve GLYCOFUSE! Ez a formula egy nagy molekulatömegű, speciális hélix struktúrájú szénhidrátokra épít, ami klinikailag igazoltan felsőbbrendű forrás a különféle kukoricakeményítő, és más poliszacharid forrásokhoz képest! Ez a forrás nem a legolcsóbb, de pontosan azt kapod, amiért fizetsz, amire szükséged van! Egy olyan sportoló mint Te, aki maximális erőbedobással edz a teremben, vagy a pályán, aki minden egyes nap, belead mindent, nem éri be kevesebbel mint a MAXIMUMMAL!

Adagolás:

Keverj el 1 adagolókanál GLYCOFUSE-t és fogyaszd edzés közben és/vagy után.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Kalória
100
 
 
Szénhidrát
25
8%
 
Kalcium
83
8%
 
Magnesium
23
6%
 
Nátrium
35
2%
 
Dextrin
25
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Gaspari Nutrition Glycofuse (1680 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Szia. Véleményed szerint a vitargoval egy szinten van a termék?Mikor jár le a szavatossági ideje ennek a kiszerelésnek?
2014-09-20 04:17:09
Szia! Hasonló termék, bár a gyártók az egyik legjobb szénhidrátforrásként emlegetik... én még a Gaspari-ban nem csalódtam, minőségi termékeket dobnak a piacra, (főképp) külföldön igazi rajongótábora van, és Nálunk is népszerű. A szavatossági idő elég bő szokott lenni, a termék most nincs konkrétan előttem, de ha felhívsz minket, akkor a pontos dátumról biztos tudunk informálni.
FitbuilderTeam | 2014-09-29 05:13:11
Sziasztok!\r\nÉrdekelne melyik íz rendelhető és a szavideje mikor jár le?\r\nköszi
Pap Zoltán | 2015-04-29 05:47:15
Szia Zoli! Elfogyott már minden ízben, és nem is várható, hogy lesz belőle. Üdv: FitBuilder.hu
FitbuilderTeam | 2015-04-30 09:08:48
Nav.fittrainer
kovetkezo_edzes_gyorsan_1.jpg Állj készen a következő edzésre minél hamarabb!

A sportsérülések és sportártalmak az egyik kedvenc témánk, hiszen sokakat érint és hozzá meglehetősen gyakran. A valódi akut sérüléseken túl, azonban most foglalkoznánk a regenerációval is, hiszen ha sérülést nem is, de egy-egy igazán kemény edzés utáni izomlázat bizonyára megtapasztalt már mindegyikünk. Lássuk mik a legalapvetőbb lépések, mind a regeneráció, mind pedig a sérülés kezeléseket illetően.

idoskori_edzes_1.jpg Minden amit a senior edzésről akartál tudni, csak sohasem merted megkérdezni

Többször említettük egy-egy rövidebb írásban, hogy mennyire jótékony hatású, ha nem hagyjuk abba az edzést még akkor is ha már jobban benne vagyunk a korban. A rendszeres edzés hatására sokkal tovább őrizhetjük meg az erőszintünket és élhetünk egy minőségibb életet. Mostani írásunkban mélyrehatóbban igyekeztünk összefoglalni, hogy milyen elveket is kellene szem előtt tartani. Az alábbiakban részletesen fogunk beszélni az elvekről, amiket be kell tartani, illetve a táplálék kiegészítésről. Ki tudja, talán éppen ennek a cikknek a hatására tudod majd rávenni apukádat, hogy együtt járjatok gyúrni!

zsirsav_1.jpg Beszéljünk kicsit a zsírokról újra 1.rész

Élettanilag nélkülözhetetlen vegyületekről beszélünk, amikor a zsírokat emlegetjük. Viszont most áttekintjük, mi lehet az oka, mégis, hogy annyira sok vita van körülöttük a táplálkozástudományi körökben. Különös figyelemmel arra, hogy mi különbözteti meg a telített és a telítetlen zsírokat. Kicsit úgy gondoltuk elő kellene venni ezt a témát újra, és egy komolyabb, átfogóbb néhány részes cikksorozattal beszélni róluk. Elsőként vizsgáljuk meg a telített és telítetlen zsírsavak közti különbségeket!

hatedzes_03.jpg Nem érzed a hátad edzés közben? Három tipp, amivel az ego helyett a hátadra edzhetsz!

Ezt a három trükköt betartva lehet, hogy nem egora fogsz edzeni, hanem végre hátra... és hidd el, a felsőtested méretes-széles izmokkal idővel meghálálja!