-15% Gaspari Nutrition Glutamine (300 g)

most
15%
kedvezmény
gaspari_glutamine_300_1.jpg

Gyógyszerészeti tisztaságú glutamin formula! Több száz tudományos vizsgálat és még annál is több gyakorlati tapasztalat támasztja alá, hogy a glutamin bizonyítottan hatásos, legális teljesítménynövelő formula a sportolók körében! A Gaspari gyógyszerészeti tisztaságú glutaminja nemcsak az izomépítésben, hanem a regeneráció felgyorsításával és az immunrendszer aktív támogatásával lesz az egyik leghatékonyabb fegyvered a céljaid elérésében.

60 adag/kiszerelés (5 g/adag)
gaspari_glutamine_300_1.jpg

6 580 Ft -15% 5 580 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

A glutamin mondhatni az egyik legnépszerűbb aminosavunk főképp a testépítők és más sportolók körében, ugyanis az izomszövet aminosav tartalmának mintegy 60%-át alkotja.

A fokozott fizikai terhelés hatására az izomszövet glutamin szintje jelentős mértékben lecsökken. A kívülről bevitt glutamin azonban elősegíti a nagyobb mértékű glikogénraktározást az izmokban, valamint fokozva a fehérjeszintézist kedvező anabolikus körülményeket teremt az izomépítéshez.

A hosszú ideig tartó intenzív edzés az immunrendszer működését gyengíti. A glutamin tápanyagként szolgál a limfociták és makrofágok számára, tehát az edzést kiegészítő glutamin bevitel szükséges a megfelelő immunválasz létrejöttéhez.

Egyes kutatások szerint a glutamin szénhidrátok nélkül is képes feltölteni a glikogén raktárakat. Másrészt több úton is fokozza a növekedési hormon termelődését. Egyrészt a véráramban keringő arginin és glutamát koncentrációjának emelésével, másrészt az ammóniának a lebontásával szintén egy olyan egyensúlyi állapotot idéz elő, ami elősegíti a növekedési hormon kibocsátást.

Rövid tények 1 adagban ( 5 gramm):
Mikronizált L-glutamin: 5 g
Besorolás: L-glutamin

Öt ok, amiért FitBuilder kedvenc lett!
1. A Gaspari Nutrition Glutamine egy gyógyszerészeti tisztaságú, íztelen L-glutamin formula, melynek tisztasága és kiemelkedően magas minősége abban a pillanatban világos lesz a számodra, ahogy kinyitod a dobozt, és meglátod ezt a hófehér, finom glutamin port!

2. A mikronizált hatóanyagok lényege az, hogy a gyártók speciális technológiával a részecske méretét minimalizálják. A mikronizált glutamin szemcsék jóval kisebbek, mint a hagyományos L-glutamin - ebből adódóan a Gaspari mikronizált glutaminja nemcsak jobban oldódik, hanem felszívódásában és hasznosulásában is rendkívül hatékony!

3. A kutatások szerint a glutamin szénhidrátok nélkül is képes feltölteni a glikogén raktárakat, így roppant előnyös a kiegészítő diétázóknak, edzés után a tejsavóhoz keverve!

4. A regenerálódást meggyorsítja, az izomlázas élmények gyorsabban letűntek és így hamarabb harcra-kész állapotba kerülsz!

5. Szintén kellemes meglepetés, hogy használatával pár nap után az izmok érezhetően teltebbek és feszesebbek lettek, edzésen könnyebben bedurrantak, ami ugye jó jel arra nézve, hogy a szervezetünk valóban anabolikus üzemmódban van!

A felhasználásával kapcsolatos tanácsaink:
A glutamin szedését illetően nagyon sok kísérlet, teória, vita és persze változatos végeredmények születtek. A jelen álláspont szerint a napi 10-15 gramm fogyasztása javasolt, főképp edzés után és este közvetlenül lefekvés előtt. A bevitt mennyiség természetesen testsúlytól, illetve a fizikai megterhelés mértékétől is függhet.

A Gaspari Nutrition javaslata: keverj el 1 teáskanál (5 g) glutamin port pár deci vízben, vagy más megfelelő folyadékban, és 15 percen belül idd meg. Fogyassz naponta 1-2 adagot.

Máj, gyomor és vesebetegségek esetén - vagyis olyan krónikus betegségeknél, ahol az ammónia szerepet játszhat - csak orvosi engedéllyel alkalmazzák a kiegészítést. A glutamin glutamáttá alakul át, ezért legyenek elővigyázatosak azok, akik a nátrium-glutamátra érzékenyek. Ezen kívül epilepszia gyógyszerek szedése esetén is konzultálj orvosoddal.

FitBuilder - TIPP: Nyerő kombinációk!
Edzés utáni tökéletes visszatöltődés: diétánál! Tejsavófehérje + Gaspari Nutrition Glutamine
Válassz itt is egy alacsony szénhidrát és zsírtartalmú tejsavó fehérjét, mely tökéletes felszívódásával gyors és megfelelő aminosav utánpótlást biztosít az izmaidnak. A diéta során sokszor nem játszik már edzés után sem a gyors szénhidrát, így folyamodjunk bátran glutamin barátunkhoz! Sok külföldi tanulmány kísérlete bizonyította, hogy a glutamin fokozza az izom-glikogén szintézist, és szénhidrát hiányában is képes feltölteni a glikogén raktárakat.

Minőségi tömegnövelő stack a zsírmentes izomtömegért! Tejsavófehérje + Gaspari Nutrition Glutamine + Kreatin
Válassz egy alacsony szénhidrát és zsírtartalmú tejsavó fehérjét, mely tökéletes felszívódásával gyors és megfelelő aminosav utánpótlást biztosít az izmaidnak. A glikogénraktárakat gyors felszívódású szénhidrátokkal töltjük fel edzés után, de akire könnyen szökik fel a zsír, az szénhidrát helyett próbálkozzon edzés után glutaminnal megtölteni a turmixot! A fokozott fizikai terhelés hatására az izomszövet glutamin szintje jelentős mértékben lecsökken. A kívülről bevitt glutamin azonban elősegíti a nagyobb mértékű glikogénraktározást az izmokban, valamint fokozva a fehérjeszintézist kedvező anabolikus körülményeket teremt az izomépítéshez.

A kreatin kiegészítés elsődleges előnye, hogy nagyobb intenzitással és erőbedobással tudsz edzeni, és több munkát tudsz elvégezni, mielőtt az izom kifáradna. Ez gyakorlatiasan úgy néz ki, hogy nagyobb súllyal tudsz dolgozni, több ismétlésre leszel képes -  ami pedig ugye az izomnövekedés alapja.

Szeretnél még többet megtudni a glutaminról? Itt az alkalom!
Mégis mi az a glutamin?
Miért is szükséges annyira a glutamin kiegészítés az izomépítéshez vagy épp a testzsírcsökkentéshez?
Milyen glutamint válasszak?

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
L-Glutamine
5 g
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Gaspari Nutrition Glutamine (300 g) termékről.

Kérdések, vélemények
hello!\r\ntömegelés van, gain fastet szedek már 3dik zsákkal..\r\naz a baj ugye h kevés benne a fehérje ketté osztva 18g van benne a teljes adag 37g..mi a véleményed arrol h 10-15 g glutaminnal javitom fel az adagokat és nem fehérjével? már egy ideje ezt csinálom nekem be vált.\r\nválaszodat elöre is köszi! szép napot!
2013-10-13 10:27:26
Kedves Dávid! A Gain Fast egy alacsony fehérje, magas ch tartalmú kategória, általában az ilyen összetételű tömegnövelők szedését csak nagyon nehezen hízóknak ajánljuk kezdetben. Mindenképp jó ötlet kiegészíteni, de glutamin helyett inkább egy fehérjére ruházz be, hiszen nemcsak ez az egy aminosav pótlása fontos. Fél adag fehérje-fél adag gain fast, és máris javítottál az arányon!
FitbuilderTeam | 2013-10-14 03:53:56
Nav.fittrainer
hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.

plank_press_2.jpg Nyomás statikus hídtartásból

Unod már a hagyományos plank-et, mert a végtelenségig tudod tartani? Akkor itt az ideje, hogy kipróbálj egy olyan verziót, ami annyira kemény, hogy attól sírni fogsz! Ez egy olyan gyakorlat, ami azoknak való, akik azt szeretik, amikor az edzés igazán embert próbáló és folyton keresik az új kihívásokat! Kombináljuk össze a jól megszokott gyakorlatot egy nyomó mozdulattal, ezzel sokkolva a vállövet és a törzset egyszerre!

egyel_tojast_2.jpg Egyél tojást, és nőj nagyra!

Sportolók generációi nőttek fel tojáson, és mai napig kedvelt formája a fehérjeszükségletünk fedezésének. Nemcsak az emberi szervezet számára elsőrendű fehérjeforrást tartalmaz, de bizonyítani látszódik, hogy közvetlen hatása van az izomépítésre… Az, hogy a tojásban lévő koleszterint a szervezet anabolikus hormonok kiválasztásához is felhasználja nem feltétlenül újdonság, de immár bizonyítható, hogy a rendszeres tojás fogyasztás pozitívan befolyásolja a növekedést. Lássuk a tojás tényleg annyira anabolikus-e.