Dymatize Glutamine (1000 g)

dymatize_glutamine_1000.jpg

A Dymatize Glutamine extra-magas minőségű, klinikailag tisztaságú L-glutamint tartalmaz

222 adag/kiszerelés (4,5 g/adag)
dymatize_glutamine_1000.jpg

13 180 Ft -15% 11 180 Ft

Inaktív

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Más kiszerelést szeretnék

Tökéletes Felszívódás! 1. Klinikailag tesztelt hatékonyság! 2. Drámai sebességű regenerálódás! 3. Fokozott nitrogén-visszatartás! 4. Maximális immunitás! A Dymatize Glutamine extra-magas minőségű, klinikailag tisztaságú L-glutamint tartalmaz. A glutamin az izomzat aminosav állományának mintegy 61%-át adja, ám a szervezet glutamin készletei jelentősen mértékben csökkennek a fokozott fizikai- és szellemi megterhelések közepette. A vérplazma és az izomszövet glutamin szintje edzéseink során lezuhan, és órákig alacsony marad. A kapcsolódó kutatások szerint ez a zuhanás elérheti az 50 %-ot is, s mint ilyen kompenzáció hiányában a túledzés egyik elsődleges oka. A glutamin jelenti az enterociták (bél sejtek), és a limfociták elsőrendű tápanyagát, így nélkülözhetetlen emésztő-, immun- és izomrendszer egészséges működéséhez. Támogatja a fehérje szintézist, mint lehetséges szénlánc donor részt vesz az energiatermelés folyamatában. Glikogénspóroló hatású, szénhidrát hiányában is képes feltölteni a glikogén raktárakat, segíti a vércukorszint optimalizálását. Erős antikatabolikus hatása, semlegesítve a kortizolt, mely az izomszövet edzésterhelés indukálta lebontásáért felelős. Gátolja a glukokortikoidok okozta miosztatin kibocsátást és izomsorvadást. Adagolás: Keverj egy adagolókanál/teáskanál Dymatize Glutamine-t 2 dl vízbe, gyümölcslébe vagy turmixba. Fogyassz napi 1-3 adaggal, edzések előtt, edzések és lefekvés előtt.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
L-Glutamine
4500 g
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Dymatize Glutamine (1000 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Szia.vettem ma egy 1000gr-os GLM-et.
80kg vagyok közép haladó edző.3x10gr-ot egy fehérje turmixba nyugodtan bele rakhatok?
Gacsi88 | 2011-11-25 06:07:02
Szia! A glutamin szedésének legoptimálisabb értéke sportolóknak hat hetes ciklusban 0,9 gramm glutamin napi bevitele minden száraz izom tömeg kilogrammra (Katch, McArdle,1994). Tehát számold ki először nagyjából mennyi a száraz izomtömeged.
Erre több számolási képlet van a legegyszerűbb formula amikor testsúlyod szorozva a testzsírszázalékkal kapsz egy értéket ez durván a testzsír arányod, és ezt levonod a totál testtömegből.
A testszír százalékod megállapítására a legpontosabb mód amikor megmérik a bőrredő vastagságát, különböző testtájakon (kar, mell, comb..stb). Viszont egy kevésbé pontos, de jó irányadó az újabb típusú fürdőszoba mérlegek, amelyek a test Ohm-os ellenállása alapján számítják ki a testzsírt. Ha minden igaz hamarosan lesz egy kalkulátor az oldalunkon, illetve egy bővebb cikk is felkerül ezzel kapcsolatban a napokban!
Esetedben 80kg szorozva tegyük fel, hogy 15% a testzsírod. Akkor a képlet a glutaminigényedhez 80*0.15 =12 ezt utána kivonod a totálból 80-12=68 ez a hozzávetőleges száraz testtömeged. Tehát 68 kg-os száraz testtömegre a glutamin igényed kb. 60 gramm naponta mivel 68*0.9=60.
Az edzés utáni italba rakhatsz mondjuk 20-30 grammot valóban. viszont ez tulajdonképpen kevés ugye a napi 60-hoz, úgyhogy még kétszer 15-20gramm reggel és este étkezés előtt!
Ezt így szedheted 6 hétig , azután tarts egy kb. 4-6 hetes szünetet, és ismételd meg a kúrát.
FitbuilderTeam | 2011-11-26 11:16:29
Nav.fittrainer
sportorak_1_1.jpg Sportóra kisokos 1. rész

Manapság az egyik legkelendőbb kiegészítő a sportóra lett a fizikai edzést végzők körében. Míg húsz évvel ezelőtt volt két-három gyártó a piacon nagyon szűk termékportfólióval, mostanra már a néhány ezer forintos távol-keleti gagyitól a félmilliós precíziós mérnöki műremekig mindent megtalálunk. Annyi a funkció, hogy sokan csak pislognak amikor megveszik az elsők órájukat. Még ennél is többen vannak, akik egyszerűen szégyellik beismerni, hogy nem igazodnak ki rajta. Úgy gondoltuk itt az ideje, hogy ezeket bemutassuk, mivel meggyőződésünk, hogy egy roppant hasznos eszközökről van szó és ha adekvát mód tudjuk kezelni, akkor az edzéseinket tudatosabb szintre emelhetjük. Elsőként ismerjük meg a sportórák legfontosabb funkcióját a pulzus mérést!

hict_1.jpg Ismerd meg a HICT módszert

Ismerd meg a HICT-et, azt az edzésmódszert, ami elmossa a határokat a kardió és a súlyzós edzés között! A HICT azt ígéri, hogy végig az anaerob küszöb felett dolgozol, de sokkal durvábban, mint azt a korábbi magas intenzitású edzések során megtapasztalhattad. Tényleg hatékony lehet? Vajon valóban van-e új a nap alatt és tényleg mást takar-e ez a módszer és nem csak egy átnevezett HIIT?

hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.