California Fitness Creatine monohydrate (500 g)

californiafitness_creatine_monohydrate_500.jpg

A kreatin egy természetes molekula, mely részt vesz energiatermelés és raktározás folyamatában, azáltal, hogy az izom összehúzódás energiaszükségletét biztosító ATP molekula, mely nagy energiájú kötéseit regenerálja.

100 adag/kiszerelés (5 g/adag)
californiafitness_creatine_monohydrate_500.jpg

4 380 Ft -16% 3 680 Ft

Nem rendelhető

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

A kreatin egy természetes molekula, mely részt vesz energiatermelés és raktározás folyamatában, azáltal, hogy az izom összehúzódás energiaszükségletét biztosító ATP molekula, mely nagy energiájú kötéseit regenerálja. Az izom-kontrakció és így a fizikai munka alapja az un ATP (adenozin-trifoszfát) molekula, mely nagy energiájú kötéseket tartalmaz, mely kötések felbomlása során energia szabadul fel. Ez a felszabaduló energia biztosítja az izom-összehúzódáshoz szükséges energia-mennyiséget. Az ATP e reakció során ADP-re (adenozindifoszfát) és egy foszfát molekulára hasad (P). A kreatin pedig itt válik kritikus tényezővé, lévén a szervezetben a kreatin kreatin-foszfát formájában tárolódik, melynek funkciója az, hogy „regenerálja" ezt az ADP molekulát, pontosabban átadja az ADP-nek az általa kötött foszfátot, így újra ATP-vé alakítva azt. A raktározott ATP mellet, tehát az izomzatban tárolt kreatin-foszfát szintje határozza meg, hogy mennyire leszünk képesek nagymértékű és azonnali erő- illetve teljesítmény kifejtésére!

"A Nemzetközi Sporttáplálkozási Szövetség (ISSN) kiadott állásfoglalása szerint a kreatin a jelenleg kapható leghatékonyabb ergogén hatású táplálék-kiegészítő, az edzésteljesítmény és tiszta testsúly növelése terén."

A kreatin monohidrát fogyasztás bizonyítottan fokozza a kitartást, erő- és energiaszintet. Hatásos teljesítményfokozónak bizonyult mind fiatal, mind idősebb alanyokon, csakúgy férfiakon, mint nőkön.


„A kutatások szerint a kreatin-monohidrát  kiegészítés fokozza az edzések hatékonyság, már rövid távú alkalmazása is 5-15 százalékos teljesítmény és erőszint növekedést okoz."

„A hosszabb távú kutatások eredményei szerint azon alanyok akik kreatin-monohidrát kiegészítést kaptak átlagosan kétszer akkora tiszta-testsúly növekedés értek el, mint a placebót fogyasztó társaik."

A California Fitness Creatine Monohydrate a létező legtisztább és leghatékonyabb kreatin monohidrátot tartalmazza!

A maximális eredmények elérése érdekében kombináld a California Fitness Creatine Monohydrate-ot a California Fitness pure Glutamine-nal. A glutamin az un alfa-ketopglutarát prekurzora, mely az ATP termelés kritikus közti eleme. A kreatin és glutamin együttes alkalmazása maximalizálja a szervezet ATP készleteit, a teljesítményt és az izomnövekedést.

Adagolás:

Keverj el egy púpozott teáskanál (5 g) California Fitness Creatine Monohydrate-ot 3-5 dl vízben vagy gyümölcslében és fogyaszd azonnal.

A leghatékonyabb alkalmazási technika két fázisra osztja a fogyasztást un. „feltöltési" és „fenntartási" fázisokra.

Az izmok kreatin raktárainak feltöltéséhez legalább öt napon át fogyassz napi 20-30 gramm (0,3 gramm testsúlykilógramm) California Fitness Creatine Monohydrate -ot, 5 grammos adagonként elosztva a nap folyamán. Ezt követően fogyassz napi 5-10 grammot a kreatin készletek szinten tartásához.

Feltöltési fázis: 1.-5. nap: 1 púpozott teéskanál napi 4-6 alkalommal.

Fenntartási fázis: 6. naptól: napi 1-2 púpozott teáskanál.

A California Fitness Creatine Monohydrate-ot periódikusan használd a maximális hatás elérése érdekében, 8 hét használat után 4 hét pihentető idő javasolt!

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Creatine
5 mg
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem California Fitness Creatine monohydrate (500 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
sportorak_1_1.jpg Sportóra kisokos 1. rész

Manapság az egyik legkelendőbb kiegészítő a sportóra lett a fizikai edzést végzők körében. Míg húsz évvel ezelőtt volt két-három gyártó a piacon nagyon szűk termékportfólióval, mostanra már a néhány ezer forintos távol-keleti gagyitól a félmilliós precíziós mérnöki műremekig mindent megtalálunk. Annyi a funkció, hogy sokan csak pislognak amikor megveszik az elsők órájukat. Még ennél is többen vannak, akik egyszerűen szégyellik beismerni, hogy nem igazodnak ki rajta. Úgy gondoltuk itt az ideje, hogy ezeket bemutassuk, mivel meggyőződésünk, hogy egy roppant hasznos eszközökről van szó és ha adekvát mód tudjuk kezelni, akkor az edzéseinket tudatosabb szintre emelhetjük. Elsőként ismerjük meg a sportórák legfontosabb funkcióját a pulzus mérést!

hict_1.jpg Ismerd meg a HICT módszert

Ismerd meg a HICT-et, azt az edzésmódszert, ami elmossa a határokat a kardió és a súlyzós edzés között! A HICT azt ígéri, hogy végig az anaerob küszöb felett dolgozol, de sokkal durvábban, mint azt a korábbi magas intenzitású edzések során megtapasztalhattad. Tényleg hatékony lehet? Vajon valóban van-e új a nap alatt és tényleg mást takar-e ez a módszer és nem csak egy átnevezett HIIT?

hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.