californiafitness_bcaa_400.jpg

Az elágazó láncú aminosavak vagy BCAA-k csoportjában három aminosav a leucin, az izoleucin és a valin tartozik, melyek együttesen az izomszövet-állományunk aminosav tartalmának mintegy 35 %-át adják.

80 adag/kiszerelés (5 g/adag)
Jelenleg a termék: Nem rendelhető
Helyette a következő termékeket ajánljuk:
californiafitness_bcaa_400.jpg

5 880 Ft -15% 4 980 Ft

Nem rendelhető

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

Az elágazó láncú aminosavak vagy BCAA-k csoportjában három aminosav a leucin, az izoleucin és a valin tartozik. Együttesen e három aminosav alkotja izomszövet-állományunk esszenciális aminosav tartalmának mintegy 35 %-át. Az elágazó láncú aminosavak sportolói szempontból a legfontosabb aminosavak közé tartoznak. Megterhelő edzések folytán a szervezet szénhidrát készleteinek kimerülésével szervezetünk alaninból, az un. glukóz-alanin cikluson keresztül, képes szénhidrát hiányában is glukózt szintetizálni és így energiát nyerni. Ennek nyomán a dolgozó izomból felszabaduló aminosavak mintegy fele alanin. Az elágazó láncú aminosavak vagy BCAA-k pedig az alanin szintézis prekurzoraiként lépnek a folyamatban. A három aminosav közül is kiemelt a leucin, mely szerkezetéből adódóan két- háromszor nagyobb mennyiségben használódhat fel, mint a valin és az izoleucin. A kapcsolódó kutatások szerint a szervezet leucin szükséglete már akár közepes intenzítású sporttevékenység hatására is több mint 240 %-ára emelkedik.

Az BCAA kiegészítés segít megóvni az izom glikogén készleteit, segít megelőzni a plazma glutamin szintjének zuhanását, támogatja a szabad triptofán/BCAA arány megőrzését, így csökkenti az edzések közbeni idegrendszeri fáradtság kialakulását.

A leucin közvetlenül fokozza a fehérjeszintézist, azaz az izomépítés gépezetét, mind az mTOR (Mammalian Target of Rapamycin - fontos szerepet játszik többek közt a fehérje szintézis stimulálásában) aktivitásának szabályozásán, mind közvetlenül az eIF4G szabályozásán keresztül. A hatás erőteljességét jól mutatja a Molecular Reproduction and Development című szaklapban megjelent kutatás, melynek adatai szerint a leucin, a közvetlen IGF-1 adagoláshoz hasonló mértékben volt képes fokozni az mTOR foszforiálióját!

A leucin közvetlen hatással van a foszfatidil-inozitol-3-kináz anyagcsereútra (PI3K), valamint a vércukorszintre való tekintet nélkül képes, az inzulin-szint szabályozására.

A leucin fokozza a leptin termelést és az UCP-3 szintet. A leptin egy a zsírsejtek által termelt hormon, mely a zsírraktározás és éhségérzet egyik fő szabályozó faktora. Az UCP-3 egy un. szétkapcsoló fehérje, mely a hő és energiatermelés szabályozásáért felel, és melynek fokozott aktivitása növeli a zsíroxidáció szintjét. A leucin kiegészítés a leptin szint csökkentésén és az UCP-3 aktivitás növelésén keresztül fokozza a zsírvesztést, csökkenti a túltáplálás melletti zsírfelhalmozást és segíti az étvágy kontrollt.

Adagolás:

Fogyassz 5 gramm California Fitness BCAA-t edzés előtt, közben és után.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
L-Leucine
2500 mg
 
 
L-Isoleucine
1250 mg
 
 
L-Valine
1250 mg
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem California Fitness BCAA (400 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Üdvözlöm,az lenne a kérdésem,hogy éhgyomora jobb be venni vagy reggeli után edzés elött!A választ elöre is köszönöm
nebucz krisztián | 2012-04-07 02:40:48
Szia! Több lehetséges szedési módjai is vannak a BCAA-nak. Pihenő napokon étkezés után, edzés napokon pedig az edzés utáni étkezés vagy turmix mellé.
FitbuilderTeam | 2012-04-08 11:33:29
Nav.fittrainer
nem_tudsz_huzodzkodni_1.jpg Nem tudsz húzódzkodni? Végezd addig ezeket a gyakorlatokat!

Ugye nem is kell mondani, hogy a húzódzkodás a hátedzés guggolása. Nélküle nincs is igazi latissimus... nem beszélve arról, hogy nemtől függetlenül menő, ha két karunkkal a magasba repítjük a testünket... és amilyen szép, annyira nehéz gyakorlat is, így sokan nem tudják érdemben beleilleszteni az edzéstervükbe. Emiatt persze nem az a terv, hogy ki is hagyjuk - hanem könnyített verziókkal, de beleillesztjük.

1200_kalorias_etrend_1.jpg 1200 kalóriás étrend - ajánlott-e egyáltalán valakinek?

Ha rákeresel, akkor láthatod: az internet tele van 1200 kalóriás - vagy még annál is kevesebb tápértékű étrendekkel. A kevés napi koszt természetesen hatalmas ígéretekkel, mínusz kilókkal és centikkel kecsegtet... de vajon tényleg megéri bárkinek is ilyen étrendet követni?

szenhidratmentes_brownie_1.jpg Szénhidrátmentes brownie, fitt fagyival - diétamámor villámgyorsan!

Nagyon sok diéta épül a szénhidrátok korlátozására - így a régi, durván csokis kedvenceink eliminálására is. Ezt a diétás brownie-t azonban lelkiismeret-furdalás nélkül fogyaszthatja mindenki - beleértve a cukorbetegeket / ketogén diétázókat / Atkins étrendet folytatókat is. Egy szelet szénhidráttartalma csupán 2,1 g!

genetika_kerek_fenek_1.jpg Valóban a genetika határozza meg, hogy mennyire kerek a feneked?

A genetika egy népszerű kifogás, ha nem tudjuk elérni az álomalakot. Hányszor rejtőztünk már e mögé, nemde? De most nézzük meg, hogy mit befolyásol valóban a genetika, és mit nem - a kerek hátsóra kiélezve kifejezetten!