Biotech Tri Creatine Malate (300 g)

biotech_usa_tri_creatine_malate_300_g_new.jpg

TRIKREATIN-MALÁT POR. ÍZTELEN.

60 adag/kiszerelés (5 g/adag)
biotech_usa_tri_creatine_malate_300_g_new.jpg

3 480 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

5000 mg trikreatin-malát

Háromszoros kreatin

A Tri Creatine Malate minden adagja 5000 mg trikreatin-malátot tartalmaz. A trikreatin-malát egy három kreatinmolekulából álló vegyület, amely egy almasav-molekulához kapcsolódik. A kötést a gyomorsav bontja fel, amivel tiszta kreatin szabadul, majd szívódik fel. A kreatin növeli a fizikai teljesítményt rövid, sorozatos, nagy intenzitású testmozgás során. A kedvező hatás napi 3 g kreatin bevitelével érhető el. A trikreatin-malát az összes többi BioTech USA termékhez hasonlóan 100%-ban biztonságos, gondosan kiválasztott alapanyagok.

Felhasználási javaslat: Egy adag elkészítéséhez keverj el 5 g trikreatin-malátot 2 dl vízben vagy gyümölcslében 20 perccel edzés előtt. Edzésmentes napokon fogyassz 1 adagot reggel.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Energia
0
 
 
Kalória
0
 
 
Fehérje
0
 
 
Szénhidrát
0
 
 
Zsír
0
 
 
Tri-Creatine
5000 mg
*%
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Biotech Tri Creatine Malate (300 g) termékről.

Kérdések, vélemények
hello\r\nidáig monohidrátot szedtem amit naponta több alkalommal kell bevenni amíg erre a termékre azt írják napi egy alkalom . Lesz olyan hatása mint a nonohidrátnak , és mi van a pihenőnapokkal akkor nem kell szedni ?
Takács Szabolcs | 2012-11-04 08:17:00
Kedves Szabolcs! Pihenő napokon is kell szedni amíg a kúra tart, és elviekben elég valóban egy nap egyszer. A hatását illetően elvileg a Tri Creatine Malát jelenlegi ismereteink szerint a leghatékonyabb kreatin formula, a malát (almasav) pedig az intermedier anyagcserében az egyik vegyület, szóval gyorsítja az energia nyerési forgalmat!
FitbuilderTeam | 2012-11-08 08:03:41
Érdeklődnék, hogy a fenti termékben lévő műanyag kanál hány grammos. Sajnos nem tudom lemérni, mert nincs hozzá olyan pontos mérlegem, de ránézésre kicsit soknak tűnik az 1 kanál kreatin. Ezalatt azt értem, hogy az eddig megszokott 5 gramm-nál többnek tűnik.
Kovács Ádám | 2012-11-05 12:42:38
Nav.fittrainer
sportorak_1_1.jpg Sportóra kisokos 1. rész

Manapság az egyik legkelendőbb kiegészítő a sportóra lett a fizikai edzést végzők körében. Míg húsz évvel ezelőtt volt két-három gyártó a piacon nagyon szűk termékportfólióval, mostanra már a néhány ezer forintos távol-keleti gagyitól a félmilliós precíziós mérnöki műremekig mindent megtalálunk. Annyi a funkció, hogy sokan csak pislognak amikor megveszik az elsők órájukat. Még ennél is többen vannak, akik egyszerűen szégyellik beismerni, hogy nem igazodnak ki rajta. Úgy gondoltuk itt az ideje, hogy ezeket bemutassuk, mivel meggyőződésünk, hogy egy roppant hasznos eszközökről van szó és ha adekvát mód tudjuk kezelni, akkor az edzéseinket tudatosabb szintre emelhetjük. Elsőként ismerjük meg a sportórák legfontosabb funkcióját a pulzus mérést!

hict_1.jpg Ismerd meg a HICT módszert

Ismerd meg a HICT-et, azt az edzésmódszert, ami elmossa a határokat a kardió és a súlyzós edzés között! A HICT azt ígéri, hogy végig az anaerob küszöb felett dolgozol, de sokkal durvábban, mint azt a korábbi magas intenzitású edzések során megtapasztalhattad. Tényleg hatékony lehet? Vajon valóban van-e új a nap alatt és tényleg mást takar-e ez a módszer és nem csak egy átnevezett HIIT?

hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.