Biotech Protein Power (4000 g)

biotech_usa_protein_power_4000_g_new.jpg

KALCIUM-KAZEINÁT ÉS SZÓJAFEHÉRJE-POR HOZZÁADOTT L-GLUTAMINNAL ÉS BCAA-KAL. KITŰNŐ ÁR-ÉRTÉK ARÁNY!

133 adag/kiszerelés (30 g/adag)
csokolade.jpg
Csokoládé
15 980 Ft
Raktáron
vanilia.jpg
Vanília
15 980 Ft
Raktáron
eperbanan.jpg
Eper-banán
15 980 Ft
Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Más kiszerelést szeretnék

Kiváló minőségű tej- és szójafehérjék

A Protein Power kiváló, magas fehérjetartalmú fehérjepor céltudatos sportolók számára. A Protein Power az összes többi BioTech USA termékhez hasonlóan biztonságos, gondosan kiválasztott tápanyagokat tartalmaz. A kiváló minőségű tej- és szójafehérjékkel készített Power PRO BCAA-k, L-glutamin és más esszenciális és nem esszenciális aminosavak egész sorát juttatja be a szervezetbe. A fehérje hozzájárul az izomtömeg növekedéséhez és fenntartásához.

A Protein Power a fehérjék piacán kiemelkedő ár-érték aránynak köszönhetően a BioTech USA egyik igen népszerű terméke.

Felhasználási javaslat: Keverj el 30 g Protein Power port 3 dl vízben vagy tejben. Fogyaszd étkezések között és edzés után.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Kalória
121 kcal
 
 
Fehérje
23.5 g
 
 
Szénhidrát
4.6 g
 
 
Zsír
1.4 g
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Biotech Protein Power (4000 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Egy adagban(30g) pontosan hány g BCAA & Glutamine van?
Mészáros Gergely | 2014-06-06 05:01:14
Szia! 100 g-ra vannak megadva az adatok: glutamin 25511 mg, BCAA-k: L-Leucine 15761 mg, L-Lysine 8864 mg, L-Isoleucine 7275 mg
FitbuilderTeam | 2014-06-19 09:27:34
Nav.fittrainer
hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.

plank_press_2.jpg Nyomás statikus hídtartásból

Unod már a hagyományos plank-et, mert a végtelenségig tudod tartani? Akkor itt az ideje, hogy kipróbálj egy olyan verziót, ami annyira kemény, hogy attól sírni fogsz! Ez egy olyan gyakorlat, ami azoknak való, akik azt szeretik, amikor az edzés igazán embert próbáló és folyton keresik az új kihívásokat! Kombináljuk össze a jól megszokott gyakorlatot egy nyomó mozdulattal, ezzel sokkolva a vállövet és a törzset egyszerre!

egyel_tojast_2.jpg Egyél tojást, és nőj nagyra!

Sportolók generációi nőttek fel tojáson, és mai napig kedvelt formája a fehérjeszükségletünk fedezésének. Nemcsak az emberi szervezet számára elsőrendű fehérjeforrást tartalmaz, de bizonyítani látszódik, hogy közvetlen hatása van az izomépítésre… Az, hogy a tojásban lévő koleszterint a szervezet anabolikus hormonok kiválasztásához is felhasználja nem feltétlenül újdonság, de immár bizonyítható, hogy a rendszeres tojás fogyasztás pozitívan befolyásolja a növekedést. Lássuk a tojás tényleg annyira anabolikus-e.