biotech_usa_hmb_3000_200_g_new.jpg

MAGAS DÓZISÚ, ÍZESÍTETLEN, POR ÁLLAGÚ HMB KÉSZÍTMÉNY.

66 adag/kiszerelés (3 g/adag)
biotech_usa_hmb_3000_200_g_new.jpg

7 980 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

1 ADAGBAN:

3 000 mg Ca-HMB

A HMB 3000 egy adagja 3000 mg Ca-beta-hidroxi-beta-metilbutirátot (HMB-t) tartalmaz, amely összetevőt a testépítő versenyzők már évtizedek óta használják a sportcéljaik elérésének érdekében.

A por állagnak és az ízesítés nélküli formulának köszönhetően, a termék egyszerűen adagolható és könnyen hozzákeverhető más táplálék-kiegészítőkhöz is.

A HMB 3000 az összes többi BioTech USA termékhez hasonlóan biztonságos, gondosan válogatott összetevőket tartalmaz.

Felhasználási javaslat: Fogyassz naponta 2x3 g HMB 3000-et. Pihenőnapokon étkezések előtt vagy közben, edzésnapokon a második adagot közvetlenül az edzés után fogyaszd. A legoptimálisabb hatás elérése érdekében, keverd magas fehérjetartalmú táplálék-kiegészítőbe.

Kiszerelés: 100 g (33 adag), 200 g (66 adag).

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Kalcium
3000 mg
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Biotech HMB 3000 (200 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
bicepsz_fejlesztes_2.jpg Meglepő trükkök a bicepszed fejlesztéséhez

Le van maradva a karod? Vagy csak a fétised, hogy szeretnél még markánsabb bicepszet? Alig várod a kar-napod? Most ezzel az írással szeretnénk segíteni, hogy a jó úton haladj - és megosztani olyan NEM tipikus tanácsokat, amik valóban hasznosak, és talán Te sem gondoltál ilyen szemszögből rájuk!

reebok_nano_9_1.jpg EGY EDZŐCIPŐ MINDENEK FELETT: ITT A REEBOK NANO 9

Amikor CrossFit edzésre adod a fejed egy olyan területre tévedsz, ahol szinte kényszer a folyamatos fejlődés. Előbb utóbb eljutsz arra a szintre, hogy nem bírod nem komolyan venni, még nehezebbet akarsz emelni, még több burpeet csinálni és egyre jobban bírni az edzés végén a gyilkos WOD-okat. És persze jönnek szépen a kiegészítők, egy jó crossfit ruha, hosszú zokni és persze a cipő. A cipő, amivel gyorsabb lehetsz, biztosabban állsz a lábadon, javíthatod a technikád és hát persze legyünk őszinték, egy jó cipő ultra menő tud lenni.

nem_tudsz_huzodzkodni_1.jpg Nem tudsz húzódzkodni? Végezd addig ezeket a gyakorlatokat!

Ugye nem is kell mondani, hogy a húzódzkodás a hátedzés guggolása. Nélküle nincs is igazi latissimus... nem beszélve arról, hogy nemtől függetlenül menő, ha két karunkkal a magasba repítjük a testünket... és amilyen szép, annyira nehéz gyakorlat is, így sokan nem tudják érdemben beleilleszteni az edzéstervükbe. Emiatt persze nem az a terv, hogy ki is hagyjuk - hanem könnyített verziókkal, de beleillesztjük.

1200_kalorias_etrend_1.jpg 1200 kalóriás étrend - ajánlott-e egyáltalán valakinek?

Ha rákeresel, akkor láthatod: az internet tele van 1200 kalóriás - vagy még annál is kevesebb tápértékű étrendekkel. A kevés napi koszt természetesen hatalmas ígéretekkel, mínusz kilókkal és centikkel kecsegtet... de vajon tényleg megéri bárkinek is ilyen étrendet követni?