biotech_usa_carbox_1000_g_new.jpg

ÖTFÉLE SZÉNHIDRÁTOT, KÖZTÜK PALATINOSE™-T TARTALMAZÓ ÍZESÍTETLEN SZÉNHIDRÁT-KOMPLEX.

20 adag/kiszerelés (50 g/adag)
biotech_usa_carbox_1000_g_new.jpg

2 380 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

Ezt a Multi-Interval CarboX™-ot tartalmazó, rendkívül fejlett komplex szénhidrátot edzések előtti és utáni fogyasztáshoz terveztük. A CarboX™ az összes többi BioTech USA termékhez hasonlóan biztonságos, gondosan kiválasztott tápanyagokat tartalmaz.

A CarboX™ ötféle szénhidrát felhasználásával készült, amelyek mindegyike eltérő felszívódási idővel rendelkezik. A CarboX™ Palatinose™-t is tartalmaz, amely a többi szénhidráthoz viszonyítva elfogyasztása után kisebb mértékben emeli meg a vércukorszintet. Tökéletes megoldás a glikogénraktárak újratöltéséhez és a kreatin beépüléséhez.

CarboX - Komplex szénhidrátok a Multi-Interval CarboX-szel.

- Hozzáadott Vitargo-val.

- Glikogén raktárak feltöltése

- Aszpartam és színezék mentes

- Semleges ízű

Multi-Interval CarboX-szel turbózva. Ez a tudományosan kifejlesztett, összetett szénhidrátformula energiát ad az edzéshez és növeli az edzés utáni energia szintet.

A CarboX öt formáját tartalmazza a lassú-, normál-, és gyors felszívódású szénhidrátoknak, hogy az edzés során folyamatos energia ellátást biztosítson.

Megsokszorozza a kreatin kúra hatékonyságát is.

Kreatinnal együtt fogyasztva a CarboX, úgy működik, mint egy transzport rendszer, amely segít beépíteni a kreatint az izomsejtekbe.

Adagolás: keverj el 50 g CarboX™-ot 3 dl, tetszés szerinti itallal. Edzés előtt vagy alatt tökéletesen keverhető más táplálék-kiegészítőkkel. Fogyaszd naponta sok vízzel.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Energia
205 kJ
 
 
Fehérje
0
 
 
Szénhidrát
50 g
 
 
Zsír
0
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Biotech CarboX (1000 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Hello!
Ezt a terméket laktózérzékenyek fogyaszthatják? mivel tudtommal izolátum adja a 70%-ot.
| 2011-11-08 07:47:34
ez a kérdés egy kicsit félrecsúszott :)
FitbuilderTeam | 2011-11-08 08:41:21
Nav.fittrainer
sportorak_1_1.jpg Sportóra kisokos 1. rész

Manapság az egyik legkelendőbb kiegészítő a sportóra lett a fizikai edzést végzők körében. Míg húsz évvel ezelőtt volt két-három gyártó a piacon nagyon szűk termékportfólióval, mostanra már a néhány ezer forintos távol-keleti gagyitól a félmilliós precíziós mérnöki műremekig mindent megtalálunk. Annyi a funkció, hogy sokan csak pislognak amikor megveszik az elsők órájukat. Még ennél is többen vannak, akik egyszerűen szégyellik beismerni, hogy nem igazodnak ki rajta. Úgy gondoltuk itt az ideje, hogy ezeket bemutassuk, mivel meggyőződésünk, hogy egy roppant hasznos eszközökről van szó és ha adekvát mód tudjuk kezelni, akkor az edzéseinket tudatosabb szintre emelhetjük. Elsőként ismerjük meg a sportórák legfontosabb funkcióját a pulzus mérést!

hict_1.jpg Ismerd meg a HICT módszert

Ismerd meg a HICT-et, azt az edzésmódszert, ami elmossa a határokat a kardió és a súlyzós edzés között! A HICT azt ígéri, hogy végig az anaerob küszöb felett dolgozol, de sokkal durvábban, mint azt a korábbi magas intenzitású edzések során megtapasztalhattad. Tényleg hatékony lehet? Vajon valóban van-e új a nap alatt és tényleg mást takar-e ez a módszer és nem csak egy átnevezett HIIT?

hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.