biotech_usa_beta_alanine_300.jpg

100% TISZTASÁGÚ, POR ÁLLAGÚ β-ALANIN AMINOSAV A KARNOZIN TERMELÉSÉRT.

150 adag/kiszerelés (2 g/adag)
biotech_usa_beta_alanine_300.jpg

5 280 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Más kiszerelést szeretnék
Témák a termékkel kapcsolatban: Tömegnövelő szerek hízáshoz
- Semleges íz
- Tiszta aminosav tartalom
- Por állag a többféle felhasználási lehetőségért
- Cukor-és zsírmentes

A karnozin-szint növelése táplálék-kiegészítéssel egyre nagyobb mértékben használt eszköz a tájékozott atléták és testépítők között. A Béta-alanin és az L-hisztidin aminosavak, együttesen emelik a karnozin-koncentrációt az izmokban. A karnozin megtalálható a vázizomzatban, elsődlegesen a II-es típusú, gyors összehúzódású izomrostokban. 

Kiknek ajánljuk a Beta-Alanine por-t?
- állóképességi sportolóknak, edzés előtti alkalmazásra
- testépítőknek
- adalékanyagokra érzékenyeknek
- akik szívesen készítenek egyéni mixeket céljaikhoz

A Beta Alanine az összes többi BioTechUSA termékhez hasonlóan biztonságos, gondosan válogatott összetevőket tartalmaz.

1 ADAGBAN (2 G):
2000 mg Beta-alanin

Kiszerelés: 300 g (150 adag, 75 napi adag)
Íz: ízesítés nélkül
FELHASZNÁLÁSI JAVASLAT: Keverjen el 2 g (fél adagolókanál = fél evőkanál) port 400 ml vízzel vagy üdítővel. Fogyasszon naponta 2 adagot. Az ajánlott napi fogyasztási mennyiséget ne lépje túl!
FIGYELMEZTETÉS: A terméket kisgyermekek elől elzárva tárolja! Az étrend kiegészítő nem helyettesíti a kiegyensúlyozott, változatos étrendet és az egészséges életmódot!
összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Beta-Alanine
2000 mg
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Biotech Beta Alanine (300 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.

plank_press_2.jpg Nyomás statikus hídtartásból

Unod már a hagyományos plank-et, mert a végtelenségig tudod tartani? Akkor itt az ideje, hogy kipróbálj egy olyan verziót, ami annyira kemény, hogy attól sírni fogsz! Ez egy olyan gyakorlat, ami azoknak való, akik azt szeretik, amikor az edzés igazán embert próbáló és folyton keresik az új kihívásokat! Kombináljuk össze a jól megszokott gyakorlatot egy nyomó mozdulattal, ezzel sokkolva a vállövet és a törzset egyszerre!

egyel_tojast_2.jpg Egyél tojást, és nőj nagyra!

Sportolók generációi nőttek fel tojáson, és mai napig kedvelt formája a fehérjeszükségletünk fedezésének. Nemcsak az emberi szervezet számára elsőrendű fehérjeforrást tartalmaz, de bizonyítani látszódik, hogy közvetlen hatása van az izomépítésre… Az, hogy a tojásban lévő koleszterint a szervezet anabolikus hormonok kiválasztásához is felhasználja nem feltétlenül újdonság, de immár bizonyítható, hogy a rendszeres tojás fogyasztás pozitívan befolyásolja a növekedést. Lássuk a tojás tényleg annyira anabolikus-e.