Biotech BCAA 3D (90 kapszula)

biotech_usa_bcaa_3d_90_kapszula_new.jpg

PROFESSZIONÁLIS AMINOSAV-KAPSZULA 2:1:1 BCAA ARÁNNYAL.

30 adag/kiszerelés (3 kapszula/adag)
biotech_usa_bcaa_3d_90_kapszula_new.jpg

2 980 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Más kiszerelést szeretnék

1 ADAGBAN: 1800 mg BCAA (leucin, izoleucin, valin)

A BCAA-k optimális aránya

A tudományos módszerekkel létrehozott BCAA 3D 2:1:1 arányban tartalmaz leucin, izoleucin és valin aminosavakat.

A BCAA 3D az összes többi BioTech USA termékhez hasonlóan biztonságos, gondosan kiválasztott összetevőket tartalmaz.

Felhasználási javaslat: 1 kapszula 15 perccel edzés előtt és további kettő közvetlenül edzés után.

Kiszerelés: kapszula, 90 kapszula (30 adag)

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
L-Leucine
900 mg
 
 
L-Isoleucine
450 mg
 
 
L-Valine
450 mg
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Biotech BCAA 3D (90 kapszula) termékről.

Kérdések, vélemények
Azt szeretném kérdezni hogy én szója fehérjét iszok és hogy abba is sok a Bcaa lévő 3 összetevő és mellé szedek külön Bcaa hogy az nem hülyeség????!!!!
Varga Tamás | 2015-02-04 12:49:12
Szia! Nem, BCAA-ból sosem elég, hiszen ezek olyan esszenciális aminosavak, melyeket nem tudja a szervezet előállítani. Az izomzat jó részét ezen aminok teszik ki,és az intenzív edzések után mindenképp hasznos visszapótolni folyamatosan!
FitbuilderTeam | 2015-02-05 02:46:24
Nav.fittrainer
hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.

plank_press_2.jpg Nyomás statikus hídtartásból

Unod már a hagyományos plank-et, mert a végtelenségig tudod tartani? Akkor itt az ideje, hogy kipróbálj egy olyan verziót, ami annyira kemény, hogy attól sírni fogsz! Ez egy olyan gyakorlat, ami azoknak való, akik azt szeretik, amikor az edzés igazán embert próbáló és folyton keresik az új kihívásokat! Kombináljuk össze a jól megszokott gyakorlatot egy nyomó mozdulattal, ezzel sokkolva a vállövet és a törzset egyszerre!

egyel_tojast_2.jpg Egyél tojást, és nőj nagyra!

Sportolók generációi nőttek fel tojáson, és mai napig kedvelt formája a fehérjeszükségletünk fedezésének. Nemcsak az emberi szervezet számára elsőrendű fehérjeforrást tartalmaz, de bizonyítani látszódik, hogy közvetlen hatása van az izomépítésre… Az, hogy a tojásban lévő koleszterint a szervezet anabolikus hormonok kiválasztásához is felhasználja nem feltétlenül újdonság, de immár bizonyítható, hogy a rendszeres tojás fogyasztás pozitívan befolyásolja a növekedést. Lássuk a tojás tényleg annyira anabolikus-e.