BioTech Creatine pH-X (90 kapszula)

biotech_usa_creatine_ph_x_90_kapszula_new.jpg

PUFFERELT KREATIN FORMULA NORMÁL MÉRETŰ KAPSZULÁKBAN. 1 ADAGBAN: 1500 mg pufferelt kreatin

45 adag/kiszerelés (2 kapszula/adag)
biotech_usa_creatine_ph_x_90_kapszula_new.jpg

3 380 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Más kiszerelést szeretnék

Fedezd fel a kreatin erejét, ha fokozni szeretnéd teljesítményedet a rövid, sorozatos, nagy intenzitású gyakorlatoknál! A napi 2 adag Creatine pH-X 3000 mg pufferelt kreatint tartalmaz. A kedvező hatás napi 3 g kreatin bevitelével érhető el.

Erô és energia növekedés! A Creatine pH-X alkalmazása során nincs szükség feltöltési fázisra!

Ha a hagyományos kreatin készítményekhez vizet adunk, annak jelentős része azonnal kreatininná alakul át. Az elfogyasztott oldat csak kis százalékban tartalmaz a szervezet számára hasznosítható kreatint.

Az elôállítás során a kreatin molekulák pH értékét a pH-X értékre emeltük. Ennek eredményeként, megőrizve szerkezetét, túljut az emésztőrendszeren és a véráramba felszívódva eljut az izmokhoz eredeti állapotában. A Creatine pH-X akár tízszer hatékonyabban alkalmazható, mint a hagyományos kreatin monohidrát készítmények.

A Creatine pH-X szinte egyáltalán nem alakul át, így egy adagja majdnem 100%-ban hasznosítható az izomzat számára.

Sok női sportoló tartózkodott a kreatin használatától, mert olyan kellemetlen mellékhatásokat tapasztalhattak, mint a felfúvódás. Ez többé nem jelent problémát.

Felhasználási javaslat: Naponta 4-6 Creatine pH-X kapszula. Reggel 2 kapszula éhgyomorra. Fogyassz két kapszulát 80 perccel edzés előtt, a másik kettőt pedig 20 perccel edzés után. Javasolt külön glükóz bevitele. A kapszulákat folyadékkal vedd be.

Kiszerelés: 90 kapszula

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Energia
6,13 kJ
**%
 
Kalória
1,44 kcal
**%
 
Zsír
0
**%
 
Fehérje
0,36 g
**%
 
Szénhidrát
<1 g
**%
 
Creatine
1,5 g
**%
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem BioTech Creatine pH-X (90 kapszula) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
sportorak_1_1.jpg Sportóra kisokos 1. rész

Manapság az egyik legkelendőbb kiegészítő a sportóra lett a fizikai edzést végzők körében. Míg húsz évvel ezelőtt volt két-három gyártó a piacon nagyon szűk termékportfólióval, mostanra már a néhány ezer forintos távol-keleti gagyitól a félmilliós precíziós mérnöki műremekig mindent megtalálunk. Annyi a funkció, hogy sokan csak pislognak amikor megveszik az elsők órájukat. Még ennél is többen vannak, akik egyszerűen szégyellik beismerni, hogy nem igazodnak ki rajta. Úgy gondoltuk itt az ideje, hogy ezeket bemutassuk, mivel meggyőződésünk, hogy egy roppant hasznos eszközökről van szó és ha adekvát mód tudjuk kezelni, akkor az edzéseinket tudatosabb szintre emelhetjük. Elsőként ismerjük meg a sportórák legfontosabb funkcióját a pulzus mérést!

hict_1.jpg Ismerd meg a HICT módszert

Ismerd meg a HICT-et, azt az edzésmódszert, ami elmossa a határokat a kardió és a súlyzós edzés között! A HICT azt ígéri, hogy végig az anaerob küszöb felett dolgozol, de sokkal durvábban, mint azt a korábbi magas intenzitású edzések során megtapasztalhattad. Tényleg hatékony lehet? Vajon valóban van-e új a nap alatt és tényleg mást takar-e ez a módszer és nem csak egy átnevezett HIIT?

hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.