BioTech 100% Creatine Monohydrate (500 g)

biotech_usa_100_creatine_monohydrate_500_g_new_doboz.jpg

A 100% Creatine Monohydrate egy gyógyszerészeti tisztaságú, íztelen por. A BioTech által gyártott és forgalmazott erőnövelő termék.

100 adag/kiszerelés (5 g/adag)
biotech_usa_100_creatine_monohydrate_500_g_new_doboz.jpg

4 180 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

A kreatin növeli a fizikai teljesítményt rövid, sorozatos, nagy intenzitású testmozgás során. A kedvező hatás napi 3 g kreatin bevitelével érhető el. A 100%-os kreatin-monohidrát tiszta, gyógyszerészeti tisztaságú, por alakú kreatin-monohidrátból készül. A por íztelen, ezért könnyen keverhető egyéb táplálék-kiegészítőkkel, pl. tömegnövelőkkel vagy fehérjeturmixokkal. A 100% kreatin-monohidrát az összes többi BioTech USA termékhez hasonlóan biztonságos, gondosan kiválasztott alapanyag.

Miképp segítheti a céljaid elérését a kreatin?

A kreatin népszerűsége 1995 óta töretlen. Több kutatás bebizonyította, milyen eredményesen növeli az erőt és a testtömeget. Elmondható, hogy a kreatin monohidrát a legnépszerűbb és leghatékonyabb táplálék-kiegészítő a sportolók körében.

A szervezet a kreatin monohidrátot használja az ATP szintézis során. A kreatinnak fontos szerepe van az izomösszehúzódás folyamatában. Amikor az izomzat összehúzódik, ennek a mozgásnak az energiaforrása az ATP (adenosine triphosphate). Az ATP szolgáltatja az energiát azáltal, hogy az egyik foszfát molekula leválik, így egy másik vegyület keletkezik az ADP (adenoise diphosphate). Sajnos csak kevés ATP raktározódik az izomszövetben. A kreatin átadja foszfát molekuláját az ADP-nek, így újra ATP keletkezik, amit az izomzat ismét felhasználhat az összehúzódások során. Minél több kreatint juttatsz az izmaidba, annál több ATP-t tud előállítani. Lehetővé válik, hogy izmaid maximális teljesítményt nyújtsanak. A kreatin segít az izomszövet regenerálódásában is.

A tudományos kutatások adatai szerint a hosszú távú kreatin-bevitel növeli az alábbiakat:

- Maximális erőkifejtés 5-15 %

- Maximális átlagos teljesítmény 5-15 %

- Sprint (gyorserő) gyakorlatok 1-5 %

- Ismételt gyakorlatsorozatok 5-15%

A fokozott teljesítőképesség hatására a kreatin növeli a test- és izomtömeget, esetenként 5-10 %-kal. Mivel a kreatin monohidrát rendkívül népszerű, sok gyártó próbálja előállítani, ami az egyes készítmények között jelentős minőségi eltérést eredményez. A BioTech termékeket folyamatosan laboratóriumi vizsgálatokkal tesztelik, és kimutatható, hogy a BioTech 100% Creatine Monohydrate készítmény gyógyszerészeti tisztaságú termék.

Kiszerelések: 500 g

Felhasználási javaslat: egy adag elkészítéséhez keverj el 5 g kreatin-monohidrátot 5 dl tetszés szerinti italban. Feltöltési szakasz: az első héten fogyassz napi négy adagot – kettőt edzés előtt, kettőt pedig utána. Fenntartó szakasz: a feltöltési szakasz után fogyassz napi 2 adagot – egyet edzés előtt, egyet pedig utána.

Megjegyzés: a BioTech kutatások eredményei alapján kimondható, hogy a javasolt adagolás az egyéni igények szerint növelhető a jobb eredmény elérése érdekében.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Kalória
0
 
 
Fehérje
0
 
 
Szénhidrát
0
 
 
Zsír
0
 
 
Creatine
5000 mg
*%
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem BioTech 100% Creatine Monohydrate (500 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Hello!\r\nItt azt írja,hogy feltöltési szakaszban: fogyasszak 4 adagot az első héten naponta, kettőt edzés előtt, kettőt edzés\r\nután. Szinten tartó szakaszban: a feltöltési szakasz után fogyasszak 2 adagot naponta, egyet edzés előtt, egyet edzés után\r\nés akkor én ,hogy szedjem ha 1 héten csak 3x edzek?minden nap vagy csak edzésekkor?\r\nés minden tömegnövelővel lehet szedni?
Sinka Tamás | 2012-07-15 09:21:43
Kedves Tamás! Minden nap szedd majd a kúra alatt, a pihenő napokon is. A feltöltő szakaszban oszd el 3-4 óránként, ha puffadnál tőle, akkor próbálkozz kevesebbel (15g-20g körül javasolt a feltöltő időszakban).
Tömegnövelővel bármivel kombinálható, bár ha olyan tömegnövelőd van amiben elve van hozzá adott kreatin, akkor óvatosan, mert olyankor aki érzékenyebb rá annak ugyanúgy gyomorgörcsei lehetnek. Amúgy a legjobb kombináció (és legköltséghatékonyabb) ha a kreatint BCAA-val és szőlőcukorral együtt fogyasztod.
FitbuilderTeam | 2012-07-15 09:41:42
Hello!\r\nMegint én vagyok az előbb elfelejtettem megkérdezni,hogy van neki valami mellékhatása
Sinka Tamás | 2012-07-15 09:29:32
Hello!\r\nMegint én vagyok az előbb elfelejtettem megkérdezni,hogy van neki valami mellékhatása
Sinka Tamás | 2012-07-15 09:30:33
Az előbbinél már meg is előztem a kérdésedet: ha "túladagolod" akkor a gyomorgörcsök, puffadás jelentkezhet. Az, hogy mekkora mennyiségtől számít túladagolásnak, az erősen egyénfüggő, az emésztésedtől függ.
FitbuilderTeam | 2012-07-15 09:42:13
Az előbb írtad,hogy a kreatint t BCAA-val és szőlőcukorral együtt fogyasszam !\r\nAz baj ha a BCAA-t kihagyom és szőlőcukorral szedném\r\nMi is lenne a BCAA?
Sinka Tamás | 2012-07-15 10:00:29
Hello!\r\nMost rendeltem egy BioTech 100% Creatine Monohydrate (500 g) és lenne pár kérdésem ezzel kapcsolatban!\r\n1. 0,5 l folyadékba keverjük el ,lehet kevesebbe is?\r\n2. a folyadék az lehet pl rostosüdítő,szörp,tea is?\r\n3. a kreatinba lehet rakni dextrózt,ha igen mennyit?\r\n4. kreatint edzés előtt és után is kell inni ,akkor a tömegnövelőt közvetlenül a kreatin után is lehet inni?
Sinka Tamás | 2012-07-19 12:00:35
Kedves Tamás! A magasabb folyadékbevitel ajánlott úgy általában a kreatin-kúra során, ezért javasoljuk a fél liter folyadékkal való bevitelt. Lehet kevesebb is, de amellett mindenképpen igyál sokat! Nem muszáj víznek lennie, lehet gyümölcslé is. Kreatinba nemcsak lehet, de ajánlott dextrózt keverni 5 g kreatinhoz kb. 15-20 grammot is!
Edés után akár bele is keverheted a tömegnövelőbe.
FitbuilderTeam | 2012-07-20 10:24:42
hello!\r\naz mitől van,hogy a kreatin egyszerűen nem oldódik fel és az alján marad és azt meg már lehetetlen meginni .\r\npróbáltam már hogy vízben benne hagytam kb1 órát de semmi nem változott\r\nés próbáltam már forró vízben is de ugyancsak semmi
Sinka Tamás | 2012-07-27 06:03:28
Kedves Tamás! Nem is fog feloldódni teljesen, a tiszta kreatin nagyon rosszul oldódik. Annyit tehetsz, hogy a végén kicsit ismét összekevered az alján maradttal, ez ilyen sajnos.
FitbuilderTeam | 2012-07-28 07:20:03
hello!\r\nelőbb a kreatin oldódásáról kérdeztem és írtad ,hogy nem oldódik fel teljesen és akkor tudnál nekem ajánlani tablettás kreatint (ami a legjobban hat)
Nicknév | 2012-07-28 10:06:21
Szia! Remek kapszulás kiszerelésű a PEAK Creatine Alakyn, illetve szintén tőlük a Creatine Hyperfusion, Olimp Kre-Alkalin, Weider Pure Creatine. Ezek mind jó minőségű, de elfogadható árú termékek.
FitbuilderTeam | 2012-07-29 06:30:15
Az előzö vagyok!\r\nMa vettem egy 100g-s creatine monohydratot és ugy gondooltam a szedését, hogy csak edzésnapon innám 5 grammot edzés elött és 5öt utána.\r\nÍgy is fennt állhat a veszélye a vérnyomás emelésének?\r\nAz előző válaszod köszönöm, valószynüleg ki fogom próbálni a NO fokozót.
2013-11-04 11:18:19
Szia! Az az igazság, hogy a kreatin hatása akkor érvényesül leginkább, ha megfelelően (vagyis folyamatosan) szeded. (Ahogy a gyártó adagolási útmutatója is ajánlja...). Mint már írtam, a gyakorlat nem nagyon támasztja alá a kreatin vérnyomás emelő hatását (és ha jól emlékszem, Neked szerencsére azért a 140-es érték alatt volt?), tehát szedd az útmutató szerint, és mellette természetesen ellenőrizd a vérnyomásod.
FitbuilderTeam | 2013-11-06 11:16:53
Nav.fittrainer
sportorak_1_1.jpg Sportóra kisokos 1. rész

Manapság az egyik legkelendőbb kiegészítő a sportóra lett a fizikai edzést végzők körében. Míg húsz évvel ezelőtt volt két-három gyártó a piacon nagyon szűk termékportfólióval, mostanra már a néhány ezer forintos távol-keleti gagyitól a félmilliós precíziós mérnöki műremekig mindent megtalálunk. Annyi a funkció, hogy sokan csak pislognak amikor megveszik az elsők órájukat. Még ennél is többen vannak, akik egyszerűen szégyellik beismerni, hogy nem igazodnak ki rajta. Úgy gondoltuk itt az ideje, hogy ezeket bemutassuk, mivel meggyőződésünk, hogy egy roppant hasznos eszközökről van szó és ha adekvát mód tudjuk kezelni, akkor az edzéseinket tudatosabb szintre emelhetjük. Elsőként ismerjük meg a sportórák legfontosabb funkcióját a pulzus mérést!

hict_1.jpg Ismerd meg a HICT módszert

Ismerd meg a HICT-et, azt az edzésmódszert, ami elmossa a határokat a kardió és a súlyzós edzés között! A HICT azt ígéri, hogy végig az anaerob küszöb felett dolgozol, de sokkal durvábban, mint azt a korábbi magas intenzitású edzések során megtapasztalhattad. Tényleg hatékony lehet? Vajon valóban van-e új a nap alatt és tényleg mást takar-e ez a módszer és nem csak egy átnevezett HIIT?

hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.