BioTech 100% Creatine Monohydrate (1000 g)

biotech_usa_100_creatine_monohydrate_1000_g_new.jpg

A 100% Creatine Monohydrate egy gyógyszerészeti tisztaságú, íztelen por. A BioTech által gyártott és forgalmazott erőnövelő termék.

200 adag/kiszerelés (5 g/adag)
biotech_usa_100_creatine_monohydrate_1000_g_new.jpg

6 980 Ft

Raktáron

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

A kreatin növeli a fizikai teljesítményt rövid, sorozatos, nagy intenzitású testmozgás során. A kedvező hatás napi 3 g kreatin bevitelével érhető el. A 100%-os kreatin-monohidrát tiszta, gyógyszerészeti tisztaságú, por alakú kreatin-monohidrátból készül. A por íztelen, ezért könnyen keverhető egyéb táplálék-kiegészítőkkel, pl. tömegnövelőkkel vagy fehérjeturmixokkal. A 100% kreatin-monohidrát az összes többi BioTech USA termékhez hasonlóan biztonságos, gondosan kiválasztott alapanyag.

Miképp segítheti a céljaid elérését a kreatin?

A kreatin népszerűsége 1995 óta töretlen. Több kutatás bebizonyította, milyen eredményesen növeli az erőt és a testtömeget. Elmondható, hogy a kreatin monohidrát a legnépszerűbb és leghatékonyabb táplálék-kiegészítő a sportolók körében.

A szervezet a kreatin monohidrátot használja az ATP szintézis során. A kreatinnak fontos szerepe van az izomösszehúzódás folyamatában. Amikor az izomzat összehúzódik, ennek a mozgásnak az energiaforrása az ATP (adenosine triphosphate). Az ATP szolgáltatja az energiát azáltal, hogy az egyik foszfát molekula leválik, így egy másik vegyület keletkezik az ADP (adenoise diphosphate). Sajnos csak kevés ATP raktározódik az izomszövetben. A kreatin átadja foszfát molekuláját az ADP-nek, így újra ATP keletkezik, amit az izomzat ismét felhasználhat az összehúzódások során. Minél több kreatint juttatsz az izmaidba, annál több ATP-t tud előállítani. Lehetővé válik, hogy izmaid maximális teljesítményt nyújtsanak. A kreatin segít az izomszövet regenerálódásában is.

A tudományos kutatások adatai szerint a hosszú távú kreatin-bevitel növeli az alábbiakat:

- Maximális erőkifejtés 5-15 %

- Maximális átlagos teljesítmény 5-15 %

- Sprint (gyorserő) gyakorlatok 1-5 %

- Ismételt gyakorlatsorozatok 5-15%

A fokozott teljesítőképesség hatására a kreatin növeli a test- és izomtömeget, esetenként 5-10 %-kal. Mivel a kreatin monohidrát rendkívül népszerű, sok gyártó próbálja előállítani, ami az egyes készítmények között jelentős minőségi eltérést eredményez. A BioTech termékeket folyamatosan laboratóriumi vizsgálatokkal tesztelik, és kimutatható, hogy a BioTech 100% Creatine Monohydrate készítmény gyógyszerészeti tisztaságú termék.

Kiszerelések: 1000 g

Felhasználási javaslat: egy adag elkészítéséhez keverj el 5 g kreatin-monohidrátot 5 dl tetszés szerinti italban. Feltöltési szakasz: az első héten fogyassz napi négy adagot – kettőt edzés előtt, kettőt pedig utána. Fenntartó szakasz: a feltöltési szakasz után fogyassz napi 2 adagot – egyet edzés előtt, egyet pedig utána.

Megjegyzés: a BioTech kutatások eredményei alapján kimondható, hogy a javasolt adagolás az egyéni igények szerint növelhető a jobb eredmény elérése érdekében.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Kalória
0
 
 
Fehérje
0
 
 
Szénhidrát
0
 
 
Zsír
0
 
 
Creatine
5000 mg
*%
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem BioTech 100% Creatine Monohydrate (1000 g) termékről.

Kérdések, vélemények
helo énegy vékony testalkatu srác vagyok szerinted használjam a creatine monohydrate segics köszönöm elöre is

Nicknév | 2011-04-19 06:53:37
Szia! A kreatin az egyik első számú kiegészítő, amit mindenkinek érdemes használni. Arra figyelj, hogy 1-1,5 hétig csinálj egy feltöltési szakaszt (2-3-szor 5 g kreatin naponta), majd utána 3-4 hétig szinten tartás napi 5 g kreatinnal. Mindig szénhidráttal együtt használd (pl. dextróz). A kúra után 1 hónap szünet. Ha több kreatint tömsz magadba, semmi bajod nem lesz tőle, de nem is fog használni :-)
FitBuilder TEAM | 2011-04-19 06:53:37
Szia ! A következő lépés az hogy beépítsek egy kreatint az étrendembe a kérdésem az hogy edzés előtt milyen termékkel fogyasszam illetve ,hogy passzol-e az étrendembe? Tovább kérdés,hogy pihenő napon hogyan használjam? Az étrendem a következő.: Reggeli Biotech power protein +zab\r\naztán tízórai mellet kettő tabi Scitech Mega Daily One\r\nEbéd után fél adag Optimum Nutriton Serious Mass ,pár órával késöbb még egy adag Power protein +zab\r\nEdzés után pedig egy egész adag Serious Mass(+kreatin)!\r\nHeti 4 súlyzós edzésem + egy cardio és heti 2 krav maga edzés ezeken még Scitech Isotechet iszom de ezt lassan cserélem L-Carnitine.re ! \r\nVálaszt előre is köszönöm
Ferenczi Gergő | 2014-02-06 09:48:59
Szia! A kreatin monohidráttal mindenképp csinálnék egy feltöltő-szintentartó kúrát. Egyszerre csak 5-10 gr-os adagokban használd, a legjobb beviteli időpontok pedig: edzés után, reggel, illetve más ch-os étkezések előtt 20 perccel. Ha edzés előtt akarod használni, akkor egy sima NO-fokozó pl. nagyon jól felerősíti a hatását, mivel a véráramlás serkentésével a kreatin felszívódása is hatékonyabb lesz. Pihenő és edzésnapokon is ugyanúgy kell használni.
FitbuilderTeam | 2014-02-18 02:33:06
Nav.fittrainer
bicepsz_tricepsz_edzes_1.jpg Jöhet egy klassz bicepsz-tricepsz edzésterv? Naná!

Sokféle módszer van, hogyan bontsuk fel az edzésünket - most egy kedvelt verziót hoztunk, amit mindenkinek érdemes tesztelnie, aki bőrrepesztő bedurranást akar látni a karjában! Nem szentírás a bicepsz és a tricepsz közös edzése, ugyanakkor megvan a maga szépsége, például a két izomcsoportot tökéletesen meg lehet dolgoztatni – és ezzel maximális pumpáltságod elérni a karokban!

gyors_nyari_forma_1.jpg 3 meg egy tipp, amivel felgyorsíthatod a nyári formába hozást!

Remélhetőleg Te sem az a típus vagy, aki most kap észbe… hanem már januártól terembérletet váltottál, és azóta is, ha esik, ha fúj, tartod magad a tervhez: nyárra jobb formában, kisebb hassal, feszesebb testtel flangálni a vízparton…

legjobb_bemelegito_gyakorlatok_4.jpg A 7 legjobb bemelegítő gyakorlat

Semmi baj nincs azzal sem, ha valakinek csak annyi a bemelegítése, hogy kicsit felül a szobabiciklire, hiszen már ez is több, mint amit a többség egyáltalán végez, illetve nagyon old-school és retro... Azonban vannak ennél sokkal jobb módszerek is.

lumbago_2.jpg Minden a lumbágóról, amit mindig is tudni akartál csak nem merted megkérdezni

A lumbágó a leggyakoribb nem súlyos mozgásszervi panasz, amitől az emberek szenvednek világszerte. A WHO adatai szerint nemtől függetlenül minden 5. ember a 25. és 50. életéve közt megszenvedi legalább egyszer. Mivel a sportolók ennek halmozottan ki vannak téve úgy éreztük kell egy összefoglaló írás róla.