BPI Leucine Agma pH (120 g)

bpi_leucine_agma_120.jpg

Fokozott fizikai teljesítőképesség. Száraz izomnövekedés. Maximális NO szintézis.

40 adag/kiszerelés (3 g/adag)
bpi_leucine_agma_120.jpg

8 980 Ft -16% 7 580 Ft

Inaktív

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

- Fokozott fizikai teljesítőképesség
- Száraz izomnövekedés
- Maximális NO szintézis

A BPI LEUCINE AGMA pH™ egy L-Leucin és egy Agmatin-szulfát mátrix. A leucin az izomépítés szempontjából legfontosabb elágazó szénláncú aminosav, fokozza az anabolikus jelátviteli útvonalak aktivitását, gyorsítja a regeneráció ütemét és javítja a fizikai teljesítőképességet! Egy kötelező kiegészítő mindenkinek, aki nagyobb, erősebb és kitartóbb izmokat akar! Az Agmatine egy speciális L-Arginin analóg, mely a kapcsolódó klinikai kutatások adati szerint lényegesen hatékonyabban képes fokozni a nitrogén-monoxid szintézist, mint a hagyományos L-arginin! Így fokozza a véráramlás mértékét, az izmok oxigén, tápanyag és anabolikus hormon ellátását! A klinikailag igazolt hatékonyság azonban nem elég…nekünk tökéletes felszívódásra és hasznosulásra is szükségünk van! A megoldása pH-Sorb™ egy egyedülálló pH szabályzó technológia, melynek segítségével nyerhető pufferált forma ellenáll a gyomorban uralkodó alacsony pH-nak, így minimalizálja az emésztőrendszerbeli veszteséget, és inaktív melléktermékké alakulást. Az így nyerhető forma gyakorlatilag tökéletes aktívhatóanyag-hasznosulást, és szaturációt garantál, miközben nem okoz semminemű emésztőrendszeri diszkomfort!

Adagolás:
Edzés napon: 1-2 adag edzés előtt, 1-2 adag edzés után
Pihenő napon: 1 adag reggel

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
L-Leucine
1500 mg
 
 
Agmatine
250 mg
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem BPI Leucine Agma pH (120 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
nem_tudsz_huzodzkodni_1.jpg Nem tudsz húzódzkodni? Végezd addig ezeket a gyakorlatokat!

Ugye nem is kell mondani, hogy a húzódzkodás a hátedzés guggolása. Nélküle nincs is igazi latissimus... nem beszélve arról, hogy nemtől függetlenül menő, ha két karunkkal a magasba repítjük a testünket... és amilyen szép, annyira nehéz gyakorlat is, így sokan nem tudják érdemben beleilleszteni az edzéstervükbe. Emiatt persze nem az a terv, hogy ki is hagyjuk - hanem könnyített verziókkal, de beleillesztjük.

1200_kalorias_etrend_1.jpg 1200 kalóriás étrend - ajánlott-e egyáltalán valakinek?

Ha rákeresel, akkor láthatod: az internet tele van 1200 kalóriás - vagy még annál is kevesebb tápértékű étrendekkel. A kevés napi koszt természetesen hatalmas ígéretekkel, mínusz kilókkal és centikkel kecsegtet... de vajon tényleg megéri bárkinek is ilyen étrendet követni?

szenhidratmentes_brownie_1.jpg Szénhidrátmentes brownie, fitt fagyival - diétamámor villámgyorsan!

Nagyon sok diéta épül a szénhidrátok korlátozására - így a régi, durván csokis kedvenceink eliminálására is. Ezt a diétás brownie-t azonban lelkiismeret-furdalás nélkül fogyaszthatja mindenki - beleértve a cukorbetegeket / ketogén diétázókat / Atkins étrendet folytatókat is. Egy szelet szénhidráttartalma csupán 2,1 g!

genetika_kerek_fenek_1.jpg Valóban a genetika határozza meg, hogy mennyire kerek a feneked?

A genetika egy népszerű kifogás, ha nem tudjuk elérni az álomalakot. Hányszor rejtőztünk már e mögé, nemde? De most nézzük meg, hogy mit befolyásol valóban a genetika, és mit nem - a kerek hátsóra kiélezve kifejezetten!