BPI Gluta Alkaline (100 g)

bpi_gluta_alkaline_100.jpg

Száraz izomnövekedés. Fokozott fizikai teljesítőképesség. Felgyorsult regeneráció.

40 adag/kiszerelés (2,5 g/adag)
Jelenleg a termék: Nem rendelhető
Helyette a következő termékeket ajánljuk:
bpi_gluta_alkaline_100.jpg

5 980 Ft

Nem rendelhető

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

- Száraz izomnövekedés
- Fokozott fizikai teljesítőképesség
- Felgyorsult regeneráció

A BPI GLUTA ALKALINE egy L-Glutamin és Transz-Alanil-Glutamin mátrix. A glutamin az izmainkban legnagyobb mennyiségben fellehető aminosav, az izomzat aminosav állományának több mint 60%-át teszi ki. Támogatja a fehérje szintézist így segít megelőzni az izomzat leépülését, gyorsítja a regeneráció ütemét, részt vesz az energiatermelés folyamatában különösen, ha az étrendünk szénhidrátban szegény vagy csökkentett kalóriájú, így javítja a fizikai teljesítőképességet. A klinikailag igazolt hatékonyság azonban nem elég…nekünk tökéletes felszívódásra és hasznosulásra is szükségünk van! A megoldása pH-Sorb™ egy egyedülálló pH szabályzó technológia, melynek segítségével nyerhető pufferált forma ellenáll a gyomorban uralkodó alacsony pH-nak, így minimalizálja az emésztőrendszerbeli veszteséget, és inaktív melléktermékké alakulást. Az így nyerhető forma gyakorlatilag tökéletes aktívhatóanyag-hasznosulást, és szaturációt garantál, miközben nem okoz semminemű emésztőrendszeri diszkomfort!

Adagolás:
Edzés napon: 1 adag edzés előtt, 1 adag edzés után Pihenő napon: 1 adag reggel

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Glutamine
1500 mg
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem BPI Gluta Alkaline (100 g) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
bodybuilding_harcmuveszet_2.jpg A súlyzós edzés nem csak az MMA-soké

Bármennyire is furcsa, de a tradicionális harcművészetekben nem preferáljuk az erősítő jellegű edzéseket, főleg nem konditeremben végzetteket edzéseket. Azonban ezeknél is, mint gyakorlatilag bármelyik másik sportágban, mozgásformában itt is sokkal hatékonyabb lesz az ember, ha van egy általánosan jó alap kondíciója.

kovetkezo_edzes_gyorsan_1.jpg Állj készen a következő edzésre minél hamarabb!

A sportsérülések és sportártalmak az egyik kedvenc témánk, hiszen sokakat érint és hozzá meglehetősen gyakran. A valódi akut sérüléseken túl, azonban most foglalkoznánk a regenerációval is, hiszen ha sérülést nem is, de egy-egy igazán kemény edzés utáni izomlázat bizonyára megtapasztalt már mindegyikünk. Lássuk mik a legalapvetőbb lépések, mind a regeneráció, mind pedig a sérülés kezeléseket illetően.

idoskori_edzes_1.jpg Minden amit a senior edzésről akartál tudni, csak sohasem merted megkérdezni

Többször említettük egy-egy rövidebb írásban, hogy mennyire jótékony hatású, ha nem hagyjuk abba az edzést még akkor is ha már jobban benne vagyunk a korban. A rendszeres edzés hatására sokkal tovább őrizhetjük meg az erőszintünket és élhetünk egy minőségibb életet. Mostani írásunkban mélyrehatóbban igyekeztünk összefoglalni, hogy milyen elveket is kellene szem előtt tartani. Az alábbiakban részletesen fogunk beszélni az elvekről, amiket be kell tartani, illetve a táplálék kiegészítésről. Ki tudja, talán éppen ennek a cikknek a hatására tudod majd rávenni apukádat, hogy együtt járjatok gyúrni!

zsirsav_1.jpg Beszéljünk kicsit a zsírokról újra 1.rész

Élettanilag nélkülözhetetlen vegyületekről beszélünk, amikor a zsírokat emlegetjük. Viszont most áttekintjük, mi lehet az oka, mégis, hogy annyira sok vita van körülöttük a táplálkozástudományi körökben. Különös figyelemmel arra, hogy mi különbözteti meg a telített és a telítetlen zsírokat. Kicsit úgy gondoltuk elő kellene venni ezt a témát újra, és egy komolyabb, átfogóbb néhány részes cikksorozattal beszélni róluk. Elsőként vizsgáljuk meg a telített és telítetlen zsírsavak közti különbségeket!