BPI GRP-HD (28 kapszula)

bpi_grp_hd_28.jpg

Növekedési faktor felszabadító peptid (GF releasing peptide – GRP) & Ultrakoncentrált GRP fokozó!

28 adag/kiszerelés (1 kapszula/adag)
bpi_grp_hd_28.jpg

12 385 Ft -10% 11 150 Ft

Inaktív

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
Témák a termékkel kapcsolatban: Tömegnövelő edzés

BPI GRP-HD: Növekedési faktor felszabadító peptid (GF releasing peptide – GRP) & Ultrakoncentrált GRP fokozó!

A BPI új kiegészítője a GRP-HD™ arra készült, hogy növekedjen az erő és izomtömeg, vesszen a zsír, javuljanak az ízületek. A GRP-HD™ forradalmi növekedési faktor felszabadító peptid mátrixától a következőket várhatod:

- Megnövekedett szárazizom-tömeg
- Kevesebb zsír
- Miotróp (izomnövelő) anyagcsere
- Független laborok által is igazolt hatások
- Napi egy kapszulában
- 4 hétre elegendő adag

Adagolás:

Naponta, délelőtt 1 kapszula.

összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
GRP-HD™
445 mg
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem BPI GRP-HD (28 kapszula) termékről.

Kérdések, vélemények
Elég a 4 hét belőle vagy érdemes duplázni?
2013-07-29 10:25:57
Szia! Mehet belőle, és utána tartsál 1 hónap szünetet.
FitbuilderTeam | 2013-07-29 04:48:29
SziaSZTOK!\r\nLesz még nálatok a GRP HD? ha igen mikor?\r\nköszi
Pap Zoltán | 2015-01-09 02:22:08
Szia! Nem lesz, megszűnt.
FitbuilderTeam | 2015-01-09 02:29:28
Nav.fittrainer
sportorak_1_1.jpg Sportóra kisokos 1. rész

Manapság az egyik legkelendőbb kiegészítő a sportóra lett a fizikai edzést végzők körében. Míg húsz évvel ezelőtt volt két-három gyártó a piacon nagyon szűk termékportfólióval, mostanra már a néhány ezer forintos távol-keleti gagyitól a félmilliós precíziós mérnöki műremekig mindent megtalálunk. Annyi a funkció, hogy sokan csak pislognak amikor megveszik az elsők órájukat. Még ennél is többen vannak, akik egyszerűen szégyellik beismerni, hogy nem igazodnak ki rajta. Úgy gondoltuk itt az ideje, hogy ezeket bemutassuk, mivel meggyőződésünk, hogy egy roppant hasznos eszközökről van szó és ha adekvát mód tudjuk kezelni, akkor az edzéseinket tudatosabb szintre emelhetjük. Elsőként ismerjük meg a sportórák legfontosabb funkcióját a pulzus mérést!

hict_1.jpg Ismerd meg a HICT módszert

Ismerd meg a HICT-et, azt az edzésmódszert, ami elmossa a határokat a kardió és a súlyzós edzés között! A HICT azt ígéri, hogy végig az anaerob küszöb felett dolgozol, de sokkal durvábban, mint azt a korábbi magas intenzitású edzések során megtapasztalhattad. Tényleg hatékony lehet? Vajon valóban van-e új a nap alatt és tényleg mást takar-e ez a módszer és nem csak egy átnevezett HIIT?

hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.