-9% Activlab Tricreatine Malate Pro (120 kapszula)

most
9%
kedvezmény
activlab_triceantine_malate_pro_120.jpg

A legerősebb formula a világon, amely 100%-ban kiváló minőségű tiszta tri-kreatin malát (TCM).

30 adag/kiszerelés (4 kapszula/adag)
activlab_triceantine_malate_pro_120.jpg

2 180 Ft -9% 1 980 Ft

szállítás1-2 nap

MOST 15 000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK
A legerősebb formula a világon, amely 100%-ban kiváló minőségű tiszta tri-kreatin malát (TCM).
 
- Magas teljesítmény és energia
- Oldható és stabil formája a kreatin
- A maximális adag kreatin malát

Mi ez és honnan származik?
A trikreatin-malát egy összetett molekula, mely kreatin-monohidrátból és almasavból áll. Amint arra a neve is utal, egy almasav molekulához három kreatinmolekula kapcsolódik.
A trikreatin-malát egy fehér, szagtalan por.
Hogyan működik, és milyen kutatások támasztják alá működését?
A kreatin-monohidrátot, a trikreatin malát egyik alkotóelemét, glicinből, argininból és metioninből vonják ki. Segíti az ATP (adenozin-trifoszfát) termelődését és körforgását, mely az izomösszehúzódásban játszik jelentő szerepet.
A hagyományos kreatinfogyasztásról kimutatták, hogy segít növelni testsúlyt, a sovány izomtömeget, az izomerőt, az aerob állóképességet, az agyi funkciókat, és az általános sportteljesítményt.
Ezenfelül még a kreatin.monohidrát különös hatékonysággal növeli az izomnyomatékot és a robbanékony erőt, magasan tartja a tesztoszteron szintet, és gátolja a katabolizmust is. Ráadásul biztonságosan és hatékonyan lehet alkalmazni a teljesítmény és a testkompozíció javítására.
Az almasav a Krebbs-ciklusban köztes anyagként játszik szerepet, és segít ellátni energiával testünket. Mikor az almasav és a kreatin-monohidrát trikreatin-malátot alkotnak, az eredmény egy jóval vízoldékonyabb anyag, mely kiküszöböli az emésztőrendszerben elszenvedhető „vesztességeket”, valamint jóval hatékonyaban tud bekapcsolódni az ATP ciklusba. A trikreatin-malát ráadásul jobb biológiai felhasználhatósággal is rendelkezik, mint a kreatin-monohidrát.
A trikreatin-malátot használók rendszerint növekvő állóképességről és az intenzív edzések utáni javuló regenerációról szoktak beszámolni.
Mikor van rá szükség és mik a hiánytünetei?
A szervezetnek fiziológiai szempontból nincs szüksége a trikreatin-malátra, így hiánytünetei sincsenek.
A sportolók, testépítők viszont hasznopt húzhatnak szedéséből. Férfiak és nők a legváltozatosabb korosztályokból élvezhették már mindazokat az előnyös, életminőséget javító tulajdonságait, melyeket a fentebb már felsoroltunk.

Adagolás:
4 kapszula naponta 2-szer. 
Edzésnapokon 2 adag, az első adagot reggel vagy 20 perccel edzés előtt, a második adagot közvetlenül edzés után. A többi napokon 1-2 adag.
összetevő
adagonként tartalmaz
RDA %
 
Tri-Creatine
3880 mg
 
 
Tájékoztatás: Ha terhes vagy, szoptatsz, beteg vagy, esetleg gyógyszereket szedsz, konzultálj kezelőorvosoddal, mielőtt bármiféle étrend- kiegészítőt alkalmaznál! Egyetlen általunk értékesített termék sem helyettesíti a megfelelő szakorvosi diagnózist és az esetleges gyógyszeres kezelést!Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, így nem rendelkeznek hivatalos szakhatósági igazolással (OGYI) azok gyógyhatásának tekintetében. Nem helyettesítik a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem alkalmasak betegségek diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A termékek ismertetőjében leírtak csupán a gyártó által adott információkon alapulnak és tájékoztató jellegűek, valamint az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Activlab Tricreatine Malate Pro (120 kapszula) termékről.

Kérdések, vélemények
Nav.fittrainer
sportorak_1_1.jpg Sportóra kisokos 1. rész

Manapság az egyik legkelendőbb kiegészítő a sportóra lett a fizikai edzést végzők körében. Míg húsz évvel ezelőtt volt két-három gyártó a piacon nagyon szűk termékportfólióval, mostanra már a néhány ezer forintos távol-keleti gagyitól a félmilliós precíziós mérnöki műremekig mindent megtalálunk. Annyi a funkció, hogy sokan csak pislognak amikor megveszik az elsők órájukat. Még ennél is többen vannak, akik egyszerűen szégyellik beismerni, hogy nem igazodnak ki rajta. Úgy gondoltuk itt az ideje, hogy ezeket bemutassuk, mivel meggyőződésünk, hogy egy roppant hasznos eszközökről van szó és ha adekvát mód tudjuk kezelni, akkor az edzéseinket tudatosabb szintre emelhetjük. Elsőként ismerjük meg a sportórák legfontosabb funkcióját a pulzus mérést!

hict_1.jpg Ismerd meg a HICT módszert

Ismerd meg a HICT-et, azt az edzésmódszert, ami elmossa a határokat a kardió és a súlyzós edzés között! A HICT azt ígéri, hogy végig az anaerob küszöb felett dolgozol, de sokkal durvábban, mint azt a korábbi magas intenzitású edzések során megtapasztalhattad. Tényleg hatékony lehet? Vajon valóban van-e új a nap alatt és tényleg mást takar-e ez a módszer és nem csak egy átnevezett HIIT?

hosszu_pihenoido_2.jpg Növekedj úgy, hogy kevésbé fájjon másnap

Azt már régóta tudjuk, hogy a különféle hosszú pihenőidők a sorozatok közt kihatnak az edzésmunkád eredményességére és befolyásolják, hogy inkább erőt, vagy inkább állóképességet fejlesztesz az edzés során. Most már az is bizonyosodni látszik, hogy az edzést követő izomlázra is más hatással vannak, mint azt korábban hittük. Rövidebb izomláz, gyorsabb regenerálódás, azaz hamarabb fogsz készen állni az újabb megmérettetésre!

boseges_reggeli_2.jpg A bajnokok reggelije

Bizonyára számtalan alkalommal hallottad már az elcsépelt frázist, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ami azt illeti úgy tűnik, még most 2021-ben is helytálló az állítás nem csak egy üres közhely. Mostani cikkünkben a frissebb kutatások közt szemezgettünk, hogy utánajárjunk miért kellene odafigyelni fokozottan arra, hogy úgy indítsd a reggelt kiváltképp akkor, ha nem "csak" egészséges, hanem eredményes sportoló is szeretnél lenni.